به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

بیانیه پرسپولیس بعد از باخت به نفت آبادان

بیانیه پرسپولیس بعد از باخت به نفت آبادان

خوزستان اسپورت- باشگاه پرسپولیس تهران بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی بیانیه‌ای صادر و از هواداران پرسپولیس به‌دلیل حذف شدن این تیم از جام حذفی عذرخواهی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ قبل از هر چیز و بیان هر نکته‌ای وظیفه خود می‌دانیم ضمن سپاس از هواداران وفادار و پرشور پرسپولیس از آنها به جهت ناکامی در رقابت‌های جام حذفی کشور عذرخواهی کنیم. می‌دانیم برای این هواداران، شکست تیم محبوبشان در یک مسابقه رسمی تا چه میزان سخت و دشوار است و این اندوهی مشترک است که بر دل تمام اعضای خانواده پرسپولیس سنگینی می‌کند و هیچ چیز آن را آرام نمی‌کند، مگر ادامه حضور مقتدرانه سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر و آغازی قدرتمند و طوفانی در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا، که این بازیکنان متعصب و توانمند و کادر فنی با درایت پرسپولیس آن را نوید می‌دهند.

تردیدی نیست در روزی که بلاتکلیفی‌ها و سردرگمی در برگزاری مسابقه به خاطر فشار و فشردگی مسابقات تاثیر نامطلوب بیشتری را روی بازیکنان گذاشت و آنها را از حضور انرژی بخش تعداد بیشتری از هواداران محروم کرد تا در نهایت به گواه اسناد رسمی در اختیار باشگاه این بازی در شرایط جوی نامناسبتری نسبت به روز قبل از آن برگزار شود. بازیکنان پرسپولیس با تعصب و پرشور بازی کردند، اما بد اقبالی در بهره‌برداری از برتری در طول مسابقه و موقعیت‌های متعدد متاسفانه نهایتا این ناکامی را رقم زد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همچنین ضمن ابراز این خواسته بر حق از سازمان لیگ برتر مبنی بر جلوگیری از تکرار رویه برگزاری این مسابقه که باعث وارد آمدن لطمه به تیم پرسپولیس گردید، از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا دارد، نسبت به اصلاح شرایط داوری رقابت‌های درجه اول کشور، تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

باشگاه پرسپولیس همچنین به بعضی اشخاص و بخش‌ها هشدار جدی می‌دهد با توجه به مشکوک بودن بعضی اقدامات و حاشیه‌سازی‌های به ظاهر دلسوزانه در بزنگاه‌های حساس پرسپولیس، در نظر دارد نسبت به پیگیری‌های قضایی اقدام نماید. مشکوک بودن این رفتارها و انتخاب زمان‌های خاص برای وقوع آنها که بنابر اعلام خود اعضای تیم باعث از بین رفتن آرامش و ایجاد استرس بین آنها شده است، در تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی هم مورد توجه قرار گرفته است و از آنجا که از نتایج آن، ناراحتی و نارضایتی و حتی سرخوردگی عمومی ناشی از ناکامی پرسپولیس به ویژه در نقش نماینده نظام جمهوری اسلامی در رقابت‌های بین‌المللی بوده، می‌تواند مورد توجه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی قرار بگیرد و جدای از این، باشگاه ناچار خواهد بود به منظور جلوگیری از تکرار آنها در شرایط مشابه، اقدام به پیگیری‌های قضایی نماید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
7
بی جنبه و بی ظرفیت ترین باشگاه ایران همین پرسپولیس است.
باختین.دیگه چرا دارین جر می زنین ؟؟؟
باشگاه فولاد باید نسبت به جو سازی پرسپولیس قبل بازی با فولاد هشیار باشد.البته هواداران باید کوشا باشند چون مدیران صنایع فولاد مثل پارسال با عدم حمایت از تیم باعث باج دادن ب پرسپولیس شدند.همه دیدید چطور در بازی با صنعت داور در صدد درآوردن بازی ب نفع پرسپولیس بود و همین طور چطور سر بادران را بریدند!!!
جدا از اینکه بیژن حیدری داور شود وحشت داریم چون نماینده فدراسیون در کمک ب پرسپولیس است
rama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
اصن خودشونن نفهمیدن چی گفتن. معنی این اطلاعیه چی بود؟ یه مترجم هم برا ترجمه مطلبشون میفرستادن . واقعا مزخرف گفتن. بازی رفت هم اگه داور به نفع پرسپولیس پنالتی الکی نمیگرفت بازم پرسپولیس میباخت
صنعت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
کاش باشگاه پرسپولیس اینقدر که در توجیه شکست کوشش کرده / این شخصیت را هم داشت به صنعت و مردم ابادان هم تبریک می گفت ... شرایط بازی هر چه بود برای صنعت هم بود باضافه که صنعت مهمان و دربدر هم بود ... مدیریت پرسپولیس بگویند برای افشای غارت بیت المال چه وقت مناسب است ؟ وقتی تیم هر هفته در حال مسابقه است . به بازیکنان هم اصلا مربوط نبود دزدی های مدیران تیم که روی بازی انها تاثیر بگذارد . پس این بیانیه از اساس بی پایه و فقط برای شیره مالیدن سر هواداران و سرپوش گذاستن روی خلافکاری های مدیران باشگاست...
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
6
کل مملکت از رییس جمهور بگیر تا وزیر ورزش ،معاون رییس جمهور ،نماینده مجلس و .... همه در حال حل کردن و پشتیبانی مالی و .. پرسپولیس ،استقلال ،تراکتور هستند ،رییس فدراسیون و سازمان لیگ فقط برای سرخابی ها بازی نکردند .
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
6
طرفداری چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶- جواد خیابانی که مدتی است برای کمک رسانی و ابراز همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه در این استان حضور دارد در مصاحبه ای ضمن درخواست ساخت کانکس برای مردم زلزله زده اظهار داشت وقتی دولت هزینه 100 میلیاردی را برای تسویه مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس می پردازد، پس پول جهت ساخت کانکس برای مردم زلزله زده نیز وجود دارد.
اروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
همه عوامل که با شما بودن اینقدر عوام فریبی نکنید از الهلال ۴ تاخوردین چرا اعتراضی نبود چرا چون در بیرون از ایران کسی تره برایتان خرد نمیکنند ولی اینجا همه جا لابی دارید میخواین باخت را توجیح کنید
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
3
بابا خجالت بکشید به وضوح مشخص بود که شما داشتید داور تحت تاثیر قرار می دادید واقعا برای همین ه که دو تیم سرخابی منفورن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
3
چرا در بازی با بادران که داور براحتی یک پنالتیه خنده دار براتون گرفت نیامدید بیانیه بدید . عالم و آدم دید که صنعت نفت دراوج نداری و بی روحیه بودن و در اوج خیانت مسئولین باشگاه در خانه حریف و با وجود همین داور چگونه شرافتمندانه و مقتدرانه بازی کرد و تونست پرسپولیس تیم ملی را شکست بده و جلوی هواداراش و 60 میلیون ایرانی تحقیر کنه . صنعت نفت دیروز فوتبال برزیلی رو به رخ فوتبال ایران کشید . آبادان که میگن ایتو ایتو برزیلته . حالا پرسپولیسیام هرچی میخوان توجیح و ناله سر بدن همه دیدن که چگونه باخت و سالم و با اقتدار شرافت نفتیها باخت . بدون تعصب میگم شکست دادن پرسپولیس امروز ایران اونهم در تهران و در هوای سرد کار هرتیمی نیست .
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
3
آبادان برد برزیلی هم برد ب نظر من نفت ابادان فقط پرسپولیسو شکست نداد فدراسیون صدا و سیما میلی - عادل فردوسی پور - برنامه فونبال برتر -اون گزارشگر بی ادب آقای سیانکی که در طول گزارش خیلی ب مردم ابادان توهین کرد وووووو را شکست داد -درود بر شرف بازیکنان تیم نفت
علیرضا ازاتریش
|
Austria
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
3
نه استقلال ونه پرسپولیس درحد تیمهای خوزستانی نیستند فقط با راند ورابطه تا الان نتیجه گرفته صنعت نفت شرافتمندانه بازی رو برد و پرسپولیس راتحقیر کرد زنده باد خوزستان زنده باد برزیل ایران
نانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
زنده باد نفت دمتون گرم باغیرتا روشونو کم کردین انشالا با امید خدا پیش به سوی قهرمانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها