به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

کمالوند: کرار نشان داد نابغه فوتبال است

کمالوند: کرار نشان داد نابغه فوتبال است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: گفت: زدن سه گل به سپاهان کار بزرگی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل سپاهان، گفت: فکر می‌کنم جزو معدود بازی‌هایی بود که بیشتر در محوطه جریمه دو تیم بود. زدن سه گل به سپاهان کار بزرگی است و بازیکنانم نشان دادند پیروزی در جام حذفی اتفاقی نبود.

وی افزود: همچنین باید یاد معلم اخلاق، پرویز دهداری را گرامی بداریم، چون این پیروزی در سالگرد درگذشت ایشان به‌دست آمد. این پیروزی را به این معلم اخلاق تقدیم می‌کنیم که نه در گذشته کسی مانند او بود، نه اکنون کسی مانند اوست و نه در آینده کسی شبیه او می‌آید. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. چه از بازیکنانی که از ابتدا زمین بودند و چه کسانی که به زمین آمدند، تشکر می‌کنم که خیلی خوب بازی کردند. عبدالله‌زاده مصدوم بود اما خیلی خوب بازی کرد و حسین بغلانی 20 روز با کشیدگی رباط دست و پنجه نرم می‌کرد؛ از این بازیکنان تشکر می‌کنم چون با رشادت بازی کردند.

سرمربی صنعت نفت با تمجید از عملکرد کرار جاسم گفت: کرار نشان داد که نابغه فوتبال است و کسی مانند او در فوتبال ما نیست. او در یک لحظه نتیجه را عوض می‌کند. با این پیروزی خیالمان راحت شد که می‌توانیم در پایان نیم فصل به رتبه‌ای تک‌رقمی دست پیدا کنیم. تلاش می‌کنیم در دو بازی باقیمانده نیز امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

کمالوند در خصوص اینکه گفته بود بازیکنان صنعت نفت حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌ اما مسئولان باشگاه می‌گویند 4 میلیارد خرج تیم کرده‌اند تصریح کرد:‌ منصور ابراهیم‌زاده و محمدامین درویشی حتی یک ریال هم پولی نگرفته‌اند اما بقیه بازیکنان 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. کسانی که چنین حرفی می‌زنند دعا می‌کنیم خدا آنها را شفا بدهد. یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ. مگر 4 میلیارد تومان در فوتبال چقدر است؟ هر سفر تیم حدود 120 میلیون تومان هزینه دارد.2.5 میلیارد تومان از 4 میلیارد خرج سفر، اردوها، رستوران و ایاب و ذهاب شده است و تیم ما با یک و نیم میلیارد باقیمانده می‌چرخد. آب از سر من گذشته است و فریاد من فریاد زیر خاک است. هر چه گفته‌ام برای آبادان گفتم. ما اینجا میهمان هستیم و از آبادان می‌رویم زمانی که آمده‌ام گفتم آبادان سرزمین مادری من است و دوست دارم به مردم آبادان خدمت کنم تا زمانی که از اینجا رفتم خاطرات خوبی از خود به جای بگذارم.

وی با بیان اینکه هوادار با هوادارنما متفاوت است، خاطرنشان کرد: مسعود ابراهیم‌زاده امروز گل می‌زند و پنالتی می‌گیرد چون خدا آن بالا است و هیچ نیرویی بیشتر از نیروی خداوند نیست. تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ. آنها تا چند روز پیش به ابراهیم‌زاده توهین می‌کردند. من می‌خواستم کامنت‌های صفحه اینستاگرام خود را ببندم چون حدود دو هزار نفر کامنت گذاشته بودند اما برخی‌ها چیزهایی نوشتند که اشک از چشم من جاری شد و فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم. امروز هم عکس‌العمل هواداران را دیدم. هوادار واقعی اینها هستند که تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند. با این حال تلاش می‌کنیم با رتبه خوبی نیم فصل را به پایان برسانیم.

کمالوند در خصوص نقل و انتقالات تیمش در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: یارگیری تیم نیاز به تأمین بودجه دارد. ابتدا باید بتوانیم هزینه بازیکنان فعلی را پرداخت کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
اونهایی که به کمالوند توهین کردند خجالت بکشن
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
4
تیم آماده و روپای سپاهانو بردن کار خیلی بزرگی بود که واقعا جای تبریک داره فراز ولی قبول کنید تیم باید بتونه از گلهایش محکم دفاع کنه که ما در این فاز ضعف داریم وراحت گل میخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
تیم صنعت تیم خیلی خوب با طراوت و قدرتمند اگر به خود باوری بیشتری برسن قطعا نتایج خیلی بهتری میگیرن، من برای دوستانی که قصد تخریب تیم دارن متاسفم از آقای کمالوند هم متشکریم
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
آقای کمالوند ، لطفا بایستید وتا آخر بجنگین‌، قطعا حق به حقدار میرسه، شما بهتریتی
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
4
ضمن تبریک این برد و تقدیر از آقا فراز و بازیکنان که زحمت کشیدند تا این پیروزی بدست بیاید نکاتی بنظرم رسیده که اگر درست باشند کادر فنی انشاءالله بررسی نمایند . از نظر من وقتی تیم گل میزنه این همه تیم هست که گل زده و وقتی گل میخوره باز این همه تیم هست که گل خورده است . شما به تیم ملی نگاه کنید که هر دروازبانی در آن بدون استرس کار خود را انجام می دهد چون میداند که قبل از او ده نفر دیگر به سختی تلاش می کنند تا کمترین فشار به دروازه خودی وارد شود . برای مثال فکر کنم دقیقه ۴۰ بود که در زمین سپاهان بنفع سپاهان توپ به اوت رفت ، فکر کنم الان همه باید یارگیری و به زمین خودی برگردند اما خط هافبک و حمله ایستا ظاهر شد و وقتی سپاهان ضد حمله زد آنوقت شروع به بازگشت کردند این نوع بازی ، به خط دفاع و د روازبان استرس وارد می کند و احتمال گل خوردن را بالا میبرد . ضمن تقدیر از بازی خوب بچه ها ، بهتره که بازگشت پس از حمله را سریع تر انجام دهند . به امید پیروزی های بیشتر . یا حق
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
اول از همه من این پیروزی را متعلق ب فراز خان میدونم چون دلش شکسته بود از یک عده انگشت شمار و بی ادب امیدوارم با این پیروزی ب آن روی آبادان نگاه کنه که خیل عظیم هواداران وجود دارن که عاشق تیم نفت هستن و موضوع اون افراد بی ادب را فراموش کنه --- دوم اینکه اقا فراز تیم خیلی عالیه و این حاصل تلاشهای شماست امیدوارم با تقویت تیم تو نیم فصل ب خصوص در فاز دفاعی امسال نتیجه خوبی بگیریم ---سوم اینکه آقا فراز صحبت از رفتن نکن بمون که ب یاری خدا سال اینده تیمی بسازی ب معنای واقعی برزیل
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
2
تبریک و تبریک و تیریک
به کمالوند عزیز به کادر فنی و تمامی هوادارا در تمامی جهان
بازی قشنگ بود و نفت هم غیر دو اشتباه که منجر به گل شد متاسفانه.
در بقیه زمان بازی زیبا و روان بازی کرد دوستان غیر از کرار ابراهیم زاده عالی بود دل همه تون گرررررم
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
1
وزارت نفت می گوید قانونی دارند که فقط می توانند به تیم های آماتور هزینه بدهند . خب در قانون اساسی کشور که نیامده ! یکی نوشته حالا یک برش داره یا یک ماده به اون اضافه کنه ! آقای وزیر می ترسید رییس جمهور یعنی رییس دولت قبول نکنه ، اونکه ۲۰۰ میلیارد پول سرخابی ها را میده از خونه باباش هم که نمیاره ! اجازه بده سهمی هم خرج نیم های خودش خصوصا نفت آبادان که تیمی با ریشه و هواداران فراوان حتی در خارج از کشور است هزینه کند... روی سخنم با نمایندگان آبادان و مسجدسلیمان و تهران است ، که در راه تغییر این قانون وزارت نفت باید فعال شوند و از حالا فشار خود را به وزارت نفت و رییس جمهور شروع کنند و هواداران و باشگاه هم نمایندگان را در این راه حمایت و تحت فشار قرار دهند .
رضا اسحق پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
1
جناب كمالوند عزيز ما تا اخر پشت تيم باشگاه مديريت شما هستيم حمايت حمايت تشكراز زحماتتان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها