به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

صنعت‌نفت 3 – سپاهان 2؛ پیروزی نفت با سوپرگل کرار

نفت 3 – سپاهان 2؛ پیروزی آبادان با سوپرگل کرار

خوزستان اسپورت
هفته سیزدهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه سوم آذرماه 96 – ساعت: 15
صنعت نفت آبادان 3 – سپاهان اصفهان 2
گل‌ها: مسعود ابراهیم‌زاده (13)، کرار جاسم (30- پنالتی و 90) برای نفت – ساسان انصاری (23)، جلال‌الدین علی‌محدی (2+45)
داور: محمدحسین زاهدی‎فرد
کمک داوران: بابک عباسقلی زاده و محمدرضا مدیرروستا
اخطار: مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبدالله‌زاده (نفت) - عارف غلامی، علی کریمی، رضا میرزایی (سپاهان)
تماشاگر: هشت هزار نفر

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، حسین ساکی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک‌نفس، کرار جاسم، آگوستو سزار، محمدامین درویشی (83- مسلم مجدمی)، میلاد جهانی (46- حسین بغلانی) و لوسیانو پریرا (3+90- رضا جبیره)
سرمربی: فراز کمالوند

سپاهان اصفهان: لی اولیویرا، مهدی رحیمی، عارف غلامی، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، رسول نویدکیا (78- حامد بحیرایی)، علی کریمی، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین (69- رضا میرزایی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

خلاصه بازی
تیم صنعت‌نفت آبادان با شکست دادن سپاهان اصفهان به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

صنعت‌نفت و سپاهان در نیمه اول ارائه‌گر یک بازی مهیج و گر بودند؛ صنعتی‌ها با حمایت هواداران خودی و استفاده از ضربات شروع مجدد 2 گل وارد دروازه‌ی تیم میهمان کردند و سپاهانی‌ها با بهره بردن از اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان صنعت‌نفت 2 گل زردپوشان آبادانی را پاسخ دادند.

نفت آبادان برای نخستین بار در لیگ هفدهم بدون حضورمگنو باتیستا محروم در ترکیب اصلی به میدان آمد و داود نوشی صوفیانی هم درون دروازه‌ی صنعت‌نفت جایگزین ناصر سالاری شده بود. سپاهان هم در شرایطی وارد زمین شد که سیاوش یزدانی مقدم را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت. هرکدام از دوتیم در صورت پیروزی در این مسابقه 17 امتیازی می‌شد و به رده ششم جدول صعود می‌کرد.

بازیکنان صنعت‌نفت پس از اینکه یک فرصت گلزنی را در دقیقه 9 از دست دادند، در دقیقه 13 پس از ارسال توپ از ضربه ایستگاهی به گل رسیدند، اما سپاهانی‌ها این گل را 10 دقیقه بعد با بهره بردن از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان میزبان پاسخ دادند. زردپوشان آبادانی که دنبال پیروزی در این بازی بودند، در دقیقه 30 صاحب پنالتی شدند و کرار جاسم سازنده گل نخست، زننده‌ی گل دوم شد، ولی این گل هم بدون پاسخ نماند و شاگردان کرانچار در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست کار را مجددا به تساوی کشیدند.

فراز کمالوند در ابتدای نیمه دوم حسین بغلانی را به‌جای میلاد جهانی وارد میدان کرد تا بغلانی در خط دفاعی قرار بگیرد و حسین ساکی بازیکن جوان صنعتی‌ها که نیمه اول در خط دفاعی انجام وظیفه می‌کرد، به سمت چپ خط حمله منتقل شود.

بازیکنان نفت در این نیمه شدت حملات‌شان را افزایش دادند و یاران سپاهان نیز به دفاع در نیمه زمین خودی واستفاده از پاس‌های بلند برای مهاجمین تیم‌شان در ضدحملات می‌پرداختند. برخوردهای بین بازیکنان صنعت‌نفت و سپاهان در این نیمه بیشتر شد و در دقایقی هم به‌دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی سپاهانی‌ها، بین بازیکنان درگیری به وجود آمد.

ضربه ایستگاهی رسول نویدکیا در دقیقه 51 که توسط دروازه‌بان صنعت‌نفت دفع گردید و 2 صحنه خطرناک درون محوطه جریمه سپاهان که از سوی لوسیانو پریرا خلق شد، سودی برای طرفین نداشت تا اینکه بازی به دقیقه 90 رسید و در این دقیقه کرار جاسم ستاره عراقی صنعت‌نفت با شلیک تماشایی از ضربه آزاد سومین گل طلایی‌پوشان را به‌ثمر رساند و پیام آور شادی برای آبادانی‌ها شد.

صنعت‌نفت آبادان با پیروزی در این بازی مهم 17 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد تا همسایه فولاد خوزستان در جدول شود.


شرح گل‌ها
1-0 (نفت): در پی خطای مدافعان سپاهان روی کرار جاسم، یک ضربه ایستگاهی نصیب نفت آبادان شد، این ضربه را کرار جاسم به روی دروازه‌ی سپاهان فرستاد و با دخالت مسعود ابراهیم‌زاده گل اول صنعت‌نفت به ثمر رسید.

1-1 (سپاهان): اشتباه داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان نفت آبادان، توپ را به جلال‌الدین علی‌محمدی از سپاهان رساند، پاس زمینی علی‌محمدی و اشتباه علی عبدالله‌زاده مدافع صنعت‌نفت، باعث تک‌به‌تک شدن ساسان انصاری با دروازه‌بان میزبان شد تا انصاری ضربه نهایی را به توپ بزند و گل مساوی را به ثمر برساند.

2-1 (نفت): برخورد توپ به دست مدافع سپاهان اصفهان در محوطه جریمه این تیم با یک ضربه پنالتی به‌سود صنعت‌نفت همراه شد و کرار جاسم پنالتی را با ضربه زمینی در خلاف جهت حرکت دروازه‌بان سپاهان تبدیل به گل کرد.

2-2 (سپاهان): پاس عمقی مروان حسین مهاجم عراقی سپاهان و توقف مدافعان نفت آبادان که به گمان آفساید مانده بودند، جلال‌الدین علی‌محمدی را در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان صاحب توپ کرد و ضربه آرام علی‌محمدی پس از برخورد به بدن نوشی صوفیانی وارد دروازه آبادانی‌ها شد که این گل اعتراض نیمکت نشینان و بازیکنان میزبان را به دنبال داشت.

3-2 (نفت): صنعت‌نفت برای سومین بار از روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسید و کرار جاسم با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه تور دروازه‌ی سپاهان را به لرزه در آورد تا موج شادی ورزشگاه تختی آبادان را فرا بگیرد.

در حاشیه
* این بازی در ابتدا قرار بود که ساعت 16:45 آغاز شود، اما با نظر سازمان لیگ زمان بازی تغییر کرد و دو تیم از ساعت 15 به مصاف هم رفتند.
* تغییر ساعت مسابقه باعث شد تا گروهی از تماشاگران دیرتر به ورزشگاه برسند و نتوانند مسابقه را از ابتدا تماشا کنند.
* حدود بیست تماشاگر از طرفداران سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان حضور یافتند و تیم‌شان را تشویق کردند.
* فراز کمالوند قبل از آغاز مسابقه از سوی هواداران صنعت‎نفت مورد تشویق قرار گرفت. کمالوند پس از بازی با پیکان تهران در اعتراض به مشکلات باشگاه صنعت‌نفت استعفا کرده بود، اما استعفای وی مورد موافقت هیئت مدیره باشگاه قرار نگرفت.
* کرار جاسم در صحنه‌ای روی جلال‌الدین علی‌محمدی مرتکب خطا شد و سپس از بازیکن سپاهان عذرخواهی کرد، اما جلال‌الدین علی‌محمدی با حرکتی ناپسند عذرخواهی کرار جاسم را نپذیرفت که این امر باعث اعتراض تماشاگران شد.
* رسول نویدکیا هافبک سپاهان که سابقه بازی در صنعت‌نفت را داشته است، پس از تعویض و خروج از میدان با تشویق تماشاگران آبادانی روبرو شد.
* عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان سپاهان در اواسط نیمه دوم با اعتراض شدید هواداران صنعت‌نفت مواجه گردید.
* کرار جاسم بعد از زدن گل پیروزی نفت آبادان به سمت فراز کمالوند رفت و شادی را با مربی تیمش تقسیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
تبریک تبریک تبریک به آبادان تبریک به خوزستان عالی بود دم همگی گرم خیلی برد دلچسبی بود ماشاءالله کرار زنده باد فراز آبادانی
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
حق صنعت برد بود فقط اشتباه زیاد تو خط دفاع و دروازه داریم و میتونستیم گل نخوریم سه هیچ بازی رو ببریم بهرحال حق به حقدار رسید مزد تلاش خودشون رو گرفتن بچه ها امیدوارم بازی بعدی تراکتورسازی شکست بدیم
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
تبریک به خوزستان و آبادان .عالی بود .فقط نیم فصل نیاز به تقویت خط دفاعمون داریم .دروازه بان ششدانگ نداریم متاسفانه .هر دوگل رواشتباه نوشی صوفیانی بود .
یکی مثل شیخ ویسی داشتیم الان صدر جدول بودیم.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
تبریک عرض میکنم ب تمامی آبادانی ها و بخصوص ب فراز خان کمالوند و سوپر کرار فقط زمانی که تیم جلو می افتاد هیچ برنامه ای برا دفاع کردن نداشتیم ولی در فاز هجومی عالی بودیم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
تبریک به آبادانی ها و خوزستان ، حال سپاهان ضد فوتبال را گرفتین ،دمتون گرم.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
ماشاالله بچه ها بازی بسیار زیبا و مهیج بود دمتون گرم
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
صنعت نفت نشون داد اگه جلوش دفاع نشه میتونه گلهای زیادی بزنه
محمود از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
عالی بود دمتون گرم دهن کسایی که توهین میکردن رو با این پیروزی شیرین بستیم. فراز ابادانی دوستت داریم
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
6
بازی زیبایی بود سپاهان خیلی خوب بود ولی صنعت پا پس نکشید وبا یاری هواداران بی نظیرش کار رو تموم کرد تبریک به همگی خسته نباشید ولی واقعا این مسئول ورزش شبکه خوزستان نشون داد که چیزی بارش نیست و باید بره بخش کودک چون ظاهرا خیلی به برنامه کودک علاقه داره خجالت بکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
خوشحاليم و بسيار مسرور از اين پيروزي شيرين و كسب هر سه امتياز آن ولي نكته بسيار مهم كه بايد كمالوند يك فكري برايش داشته باشد توپهاي تيم حريف كه خيلي الكي تبديل به موقعيتهاي خطرناك ميشوند كه بعضاً تبديل به گل هم ميشوند مثل هر دو گل سپاهان در بازي امروز
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
ماشاالله بر نفت به امید تکرار پیروزی های بعدی
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
احسنت درود برشرفتون
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
تبریک به تمام خوزستان. این کرار واقعا فراتر از لیگ ما فوتبال بازی میکنه. بسیار باهوش وحساب شده ومسلط. والبته تکنیکی امیدوارم که همینطوری برا نفت تاثیرگذار باشه. ولی حیف که شنیده میشه فصل بعد میخواد از فوتبال ایران بره. کاشکی بشه که حداقل یک فصل دیگه برا ابادان بازی بکنه.
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
بچه دستتون درد نکنه خیلی ممنون کمی در دفاع دستپاچه عمل میکنید اما در مجموع عالی در ضمن اعتماد به نفس تیم اگر بیشتر بشه قطعا به این سادگی امتیاز ازدست نمیدن کمالوند دوستت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
خیلی خوشحال شدم که تیم محبوبم پیروز شد
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
امروز بیشتر از بازی خوب تیم ، این هواداران بودند که تا آخرین لحظه از تیم خود را تشویق و درس حمایت را به فوتبال ایران مشق کردند و به یک پیروزی دل چسب رسیدند . این پیروزی بر همه هواداران صنعت نفت و مشتاقان فوتبال خوزستان مبارک باد .
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
4
کلا برد جلوی اصفهانیا خیلی می چسبه . ای کاش فولاد هم ذوب رو ببره .عالی میشه
رضا اسحق پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
1
فراز آباداني