به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

رضایی: تحت تأثیر نام صنعت‌‌نفت نبودیم

رضایی: تحت تأثیر نام صنعت‌نفت نبودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تحت تاثیر نام تیم نفت آبادان نبودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، وحید رضایی بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی و کنار رفتن از گردونه این رقابت‌ها گفت: بازی بسیار خوبی بود تبریک ویژه برای مردم آبادان و مربی خوب آنها فراز کمالوند دارم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم موقعیت های خوبی به وجود آوردیم و تحت تاثیر نام صنعت نفت قرار نگرفتیم و در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم.

وی ادامه داد: بچه هایمان امروز جانانه جنگیدند و با توجه به اینکه از حریف عقب بودیم هر سه تعویض خودمان را در 90 دقیقه انجام دادیم که باعث شد در وقت های اضافه دستمان خالی باشد.

سرمربی داماش تصریح کرد: تیم ما صددرصد بومی است و باعث افتخار من است که در این شرایط با این بچه ها کار می کنم. امیدورام بتوانیم داماش را به روزهای خوبش برگردانیم و به لیگ دسته اول صعود کنیم. جای تمام هوادارنی که قلبشان برای داماش می‌تپد امروز خالی بود. امیدوارم با صعود به لیگ آزادگان بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
2
0
خسته نباشین انصافا خیلی خوب مسابفه دادین وجوانمردانه بهتون تبریک میگم
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
2
آقای رضایی شما هدفتون چی بود ۱۱ نفری دفاع اونم توی۱۸ قدم به نظر من فقط ۱ دیدار تدارکاتی خوب برای تیمتون بود این بازی چون امیدی به برد نداشتین به هرحال شما وتیمتون خسته نباشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها