به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

صنعت‌نفت 2 – داماش 1؛ صعود آبادان در وقت اضافی

صنعت‌نفت 2 – داماش 1؛ صعود آبادان در وقت اضافی

خوزستان اسپورت
یک‌هشتم نهایی جام حذفی – استادیوم تختی آبادان
پنجشنبه 4 آبان 96 – ساعت 18:45
صنعت نفت آبادان 2 – داماش گیلان 1
گل: لوسیانو پریرا (75 و 120) - میلاد پورصف‌شکن (3+90)
داور: شاهو اصلانی
کمک داوران: براتعلی مولوی و هیوا بهمنی
اخطار: محمدجواد کردونی (نفت) - محمد همرنگ، مهرداد علیزاده، سعید مرتضوی، میلاد پورمحسن، سعید باقرپسند، آزاد جعفرزاده (داماش)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت نفت آبادان: داود نوشي صوفيانی، حسین بغلانی (44- محمد شادکام)، مرتضي اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهيم‌زاده، مگنو باتيستا، آگوستو سزار، مسلم مجدمی (60-کرار جاسم)، حسين ساكی، محمدامين درويشی (87- محمدجواد کردونی) و لوسيانو پريرا
سرمربی: فراز کمالوند

داماش گیلان: مسلم حق‌شناس، میلاد پورمحسن، مهرداد علیزاده، محمد مختاری، آرمین منفرددوست، محمد همرنگ (85- میلاد اسلامی)، هادی سهرابی، میلاد پورصف‌شکن، میثم میرپسندیده (88- آزاد جعفرزاده)، سعید مرتضوی (74- سعید طالبی) و سعید باقرپسند
سرمربی: وحید رضایی

خلاصه بازی
تیم صنعت‌نفت آبادان با غلبه بر داماش گیلان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

صنعت‌نفت با چند تغییر در ترکیب اصلی گام به دیدار داماش رفت؛ کرار جاسم، ناصر سالاری و محمد شادکام بازی را از روی نیمکت آغاز کردند و زبیر نیک‌نفس به‌دلیل محرومیت از حضور در این دیدار محروم بود. داماش گیلان هم با تمام نفراتش به آبادان آمده بود تا در این بازی جام حذفی شگفتی‌ساز شود و صنعت‌نفت را از گردونه مسابقات خارج کند.

در نیمه نخست، توپ و میدان در اختیار بازیکنان صنعت‌نفت بود و زردپوشان با طراحی حملات و ارسال از جناحین، همچنین آزمایش ضربات راه دور در صدد گشودن دروازه میثم حق‌شناس بودند، اما دفاع فشرده تیم داماش گیلان که بازیکنانش از هر فرصتی برای زمین افتادن و اتلاف وقت استفاده می‌کردند، مانع از رسیدن شاگردان کمالوند به دروازه داماش در این نیمه شد و دوتیم بدون گل راهی رختکن شدند.

صنعت‌نفت که در آخرین دقیقه از نیمه اول حسین بغلانی را به‌خاطر مصدومیت از دست داده بود، محمد شادکام را جایگزین بغلانی کرد تا با اضافه کردن نفرات تهاجمی فشار بیشتری به تیم داماش گیلان وارد سازد. حسین ساکی هم به پست دفاع راست انتقال یافت و در نیمه دوم به‌عنوان دفاع راست بازی کرد تا جای خالی بغلانی در این منطقه پر شود. کرار جاسم نیز در دقیقه 60 به میدان رفت و وظیفه بازیسازی و خلق موقعیت برای مهاجمین را به‌عهده گرفت.

کرار جاسم 15 دقیقه بعد از حضورش در میدان پایه‌گذار حمله‌ی منجر به باز شدن قفل دروازه‌ی داماش گیلان شد و همکاری وی با آگوستو سزار و لوسیانو پریرا به گل پریرا در دقیقه 75 انجامید تا یخ این بازی با ضربه نهایی مهاجم برزیلی زردپوشان باز شود و شادی به سکوهای ورزشگاه تختی آبادان بیاید.

در ادامه این نیمه، حملات یاران صنعت‌نفت برای زدن گل دوم بی‌ثمر ماند و این تیم داماش گیلان بود که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده از غفلت بازیکنان میزبان استفاده کرد و توسط میلاد پورصف‌شکن گل تساوی را زد تا بازی به وقت اضافی کشیده شود.

در اوقات اضافی، ابتدا شوت محکم کرار جاسم و سپس ضربه محمد شادکام با اختلاف اندکی از بالای دروازه داماش به خارج رفتند و در دقیقه 105 داور مسابقه برخلاف بازیکنان صنعت‌نفت اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

در دقیقه 107 پس از اشتباه دروازه‌بان داماش در شروع مجدد بازی، توپ در پی یکرفت‌وبرگشت به لوسیانو پریرا رسید و این بازیکن دروازه میثم حق‌شناس را گشود، اما کمک‌داور دوم این مسابقه اعلام آفساید کرد و این گل مورد قبول قرار نگرفت.

لوسیانو پریرا که گل مردود اعلام شده وی سالم به نظر می‌رسید، در دقیقه 120 یک گل دیگر دروازه داماش گیلان کرد و این بار داور مسابقه نقطه مرکز میدان را به نشانه  گل نشان داد تا صنعت‌نفت با درخشش مهاجم برزیلی‌اش از این مرحله عبور کند و اسیر شگفتی‌های جام حذفی نشود.

با انجام چهار مسابقه از مرحله یک‌هشتم نهایی، تیم‌های استقلال تهران، صنعت‌نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و ایرانجوان بوشهر به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه یافتند و چهره 4 تیم دیگر این مرحله نیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): کرار جاسم توپ را به آگوستو سزار رساند و پاس در عمق آگوستوسزار در پشت مدافعان داماش به لوسیانو پریرا رسید تا این مهاجم برزیلی که از تله آفسایدگیری مدافعان داماش گریخته بود، با ضربه‌ای زمینی توپ را به تور دروازه‌ی تیم حریف برساند.

1-1 (داماش): در پی ارسال توپ به درون محوطه جریمه نفت آبادان، سعید باقرپسند ضربه سر اول را بالاتر از مدافعان صنعت‌نفت زد، توپ به میلاد پورصف‌شکن رسید و این بازیکن ضربه نهایی را در میان غفلت بازیکنان میزبان وارد دروازه نوشی صوفیانی کرد.

2-1 (نفت): در پی همکاری بازیکنان صنعت‌نفت آبادان، لوسیانو پریرا در محوطه جریمه تیم حریف پاس محمد شادکام را دریافت کرد و با ضربه زمینی گل پیروزی بخش زردپوشان را به ثمر رساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
تو این روزها که پورموسوی فقط وعده بیهوده تحویل هواداران میده صنعت عمل گرا بوده و درس فوتبال میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
دقیقه 120 جلو تیم دسته دویی ببری میشه درس فوتبال؟!!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
در جواب فولاد باید بگم واقعا حیف شد فولاد اوت شد بخاطر بی تدبیری کادر فنی وگرنه امسال جام حذفی مسیرش راحتتر بود.
در جواب اقای ناشناس: نخیر باختن به ایرانجوان تو خونه خودمون درس فوتبال بود.
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
الحمدلله از این مرحله عبور کردیم تیمای دسته پایین بیشتر از لیگ برتریا خطرناکن .
گل شیمبا که داور افساید گرفت تلویزیون تکرارشو نشون داد اصلا افساید نبود .
با دو برد دیگه میتونیم بریم فینال اگر بچه ها همت کنند به امید خدا فینالیست میشیم
فولادی دو آتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
من یه سوال دارم از این آقا که اسمش رو نوشته فولاد ..الان این مصاحبه چه ربطی به پورموسوی داره ...اقای فولاد بخدا قسم دلم به حالت میسوزه ..بابا برو زندگیت رو بکن ...
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
2
4
تیم های دسته های پایین انگیزه بالایی برای مواجهه با تیم های لیگ برتری دارند هم قسم می شوند و خود را به اب و اتش میزنند . از طرق دیگر شناخت خوبی روی تیم های لیگ برتر دارند به همان اتدازه در جهت مخالف لیگ برتری ها از انها اطلاعات کمتری دارند و بعضا" دست کم گرفتن انها سبب خطرناک شدن انها می شود ... بازی ایران و ارژانتین را به یاد بیاورید این بازی ایینه همان بازی بود...
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
زنده باد صنعت زنده باد فراز آبادانی
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
واقعا امشب افتخار کردیم به آبادانی وطرفدار صنعت نفت بودن رو سفیدمون کردین ثابت کردین بهترین و با عظمت هستین شما عزیزان ولایق بهترینها هستین نه قرمز نه آبی فقط شیران طلایی
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
عجب اتویوسی چیدن داماش هففف
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
4
تبریک به دوستان آبادانی .
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
خودتو نکشی واس ابادان...پ چته برادر ?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
3
3
خسته نباشین بچه ها ومربی فکور صنعت نفت ارزو میکنم در فینال قهرمان بشین و در لیگ هم حداقل سهمیه بگیرین آقای کمالوند خسته نباشید
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
بار دیگر تماشاچی های نفت نشون دادن ن قرمز ن آبی فقط زرد طلایی هستن بازی خوبی بود تیم داماش هم با خوش شانسی و انگیزه بالا و دفاع چند لایه بازی رو به وقت اضافه رسوند بهر حال تبریک به تمامی بازیکنان و کادر فنی .
آقای حلب دیدی که خودت آتیش بیار معرکه هستی آخه تو نمیتونی صحبت نکنی اومدی اینجا و خودت و نخود هر آشی کردی. شما مشکل داری لطفا و خواهشا یا مشکل خودت رو حل کن یا دیگه تفرقه ایجاد نکن. آدم به این نتیجه میرسه که انگار خودت خیلی علاقه داری که حاشیه درست بشه به همه کس و همه چیز کار داری واقعا جای تعجبه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها