به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/تغییر مصاحبه آذری علیه خوزستانی‌ها

مصاحبه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان علیه باشگاه استقلال خوزستان به فاصله یک ساعت تغییر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از ظهر امروز در مصاحبه سعید آذری با تیتر «آذری: بازیکنان استقلال خوزستان فحاشی کردند» در یکی از سایت های ورزشی آمده بود: «من در بازی با استقلال‌ خوزستان خودم در استادیوم حضور داشتم و با چشم می‌ دیدم که نیمکت استقلال‌ خوزستان به داور بدترین توهین ها را کردند. این توهین ها برای این بود که داور را تحت فشار بگذارند ولی من هرگز اعتقاد به چنین کاری ندارم.»

این ادعای عجیب آذری بلافاصله با واکنش سرپرست استقلال خوزستان روبرو شد. بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت پاسخ ادعای آذری را داد و اعلام کرد که حرف های مدیرعامل ذوب آهن به دور از حقیقت است.

پس از مصاحبه سرپرست استقلال خوزستان با خوزستان اسپورت، تیتر مصاحبه سعید آذری و بخشی از صحبت های او در سایت مصاحبه کننده تغییر کرد. این بار تیتر به ««آذری: تماشاگران استقلال خوزستان فحاشی کردند» تغییر یافت و این جملات هم جایگزین جملات فوق الذکر شد: «من در بازی با استقلال‌ خوزستان خودم در استادیوم حضور داشتم و با چشم می‌ دیدم که تماشاگران استقلال‌ خوزستان به کمک داور بدترین توهین ها را کردند که خود ویسی هم به آنها تذکر داد. این توهین ها برای این بود که داور را تحت فشار بگذارند ولی من هرگز اعتقاد به چنین کاری ندارم.»

اینکه چه اتفاقی افتاد که «نیمکت نشینان» تبدیل به «تماشاگران» شد و چه شد که نام »عبدالله ویسی» هم به متن جملات جایگزین شده اضافه گردید و در نهایت همه تقصیرات به گردن تماشاگران خوزستانی انداخته شد، بر ما پوشیده است اما می توانیم شما را به دیدن تصویری از «متن اصلی مصاحبه سعید آذری» و تصویری از «متن تغییر یافته مصاحبه سعید آذری» دعوت کنیم. قضاوت با شما.

یک- متن اصلی مصاحبه سعید آذری:

عکس/تغییر مصاحبه آذری علیه خوزستانی ها


دو- متن تغییر یافته مصاحبه سعید آذری:

عکس/تغییر مصاحبه آذری علیه خوزستانی ها



نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
0
عجب!!!
هدفشون از این کارا چیه؟؟؟
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
2
من خوندم زیاد تعجب نکردم چون همه باماپدرکشتگی دارن
ولی وقتی اینکارارو می کنن نیتشون علنی میشه همه باید
اینارو بشناسن برای ما که مس روز روشن چه افکاری نسبت به
مادارن