به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

جوابیه استقلال خوزستان به ادعای مدیرعامل ذوب

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان پاسخ ادعای عجیب مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان را داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز در مصاحبه با یک سایت ورزشی ادعا کرده که نیمکت تیم استقلال خوزستان در جریان بازی با ذوب آهن بدترین توهین ها را به داور کرده اند و شخصاً شاهد این توهین ها بوده است.

بهمن روشنایی در همین خصوص به خوزستان اسپورت گفت: تعجب می کنم که آقای آذری چنین حرف هایی را زده است. ایشان روز مسابقه در جایگاه وی آی پی نشسته بود و حالا ادعا می کند که نیمکت استقلال خوزستان به داور توهین می کردند. سئوال من اینست که چگونه داور، کمک داوران، نماینده فدراسیون و داور چهارم که در چند متری نیمکت استقلال قرار داشتند، متوجه توهین نیمکت نشینان تیم ما نشده اند ولی آقای آذری از پشت شیشه های جایگاه وی آی پی، متوجه این موضوع شده است؟!

روشنایی ادامه داد: من با وجودی که در آن بازی به دلیل محرومیت پشت نیمکت تیم خودمان نشسته بودم و فقط جند متر با نیمکت فاصله داشتم، به دلیل هیاهوی تماشاگران صدای نیمکت نشینان را نمی شنیدم ولی آقای آذری که در جایگاه وی آی پی قرار داشت ادعا می کند که تیم ما به داور توهین کرده است.

سرپرست استقلال خوزستان افزود: اگر مدیرعامل محترم ذوب آهن می خواست از داور بازی ذوب آهن و استقلال تعریف کند، باید به بهانه دیگری این کار را انجام می داد و نباید به بهانه توهین نیمکت استقلال خوزستان از عملکرد پیام حیدری تعریف و تمجید می کرد.

روشنایی در خاتمه صحبت هایش گفت: قضاوت بازی ذوب آهن و استقلال بسیار ضعیف بود. برای نمونه می توانم به نادیده گرفتن خطای هند پنالتی مدافع ذوب آهن اشاره کنم که باعث شد از گرفتن امتیاز محروم شویم.

گزارش خوزستان اسپورت حاکیست نکته جالب در مصاحبه سعید آذری با سایت ورزشی مزبور اینست که در بخشی از صحبت های وی آمده: «با چشم می‌ دیدم که نیمکت استقلال‌ خوزستان به داور بدترین توهین ها را کردند.»

اینکه مدیرعامل ذوب آهن، توهین های نیمکت نشینان استقلال به داور را با چشم دیده، نکته بسیار جالبی است، چون اگر توهینی هم به داور انجام شده باشد، آن توهین دیدنی نبوده و باید با گوش شنیده می شد!


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
1
خیلی جالب بود فکر کنم سوتی سال بشه این حرف
ایشون با چشماش میشنوه
کم الکی نیست که
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها