به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

پرسپولیس 3 – استقلال 2؛ شکست آبی اهواز

پرسپولیس 3 – استقلال 2؛ شکست آبی اهواز

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز در بازی خارج مقابل پرسپولیس مشهد شکست خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، از ساعت 14:45 امروز یک دیدار بین تیم‌های پرسپولیس مشهد و استقلال اهواز در استادیوم تختی مشهد به انجام رسید که این مسابقه پرحادثه که با چهار ضربه پنالتی همراه بود، با نتیجه 3 بر 2 به‌سود میزبان خاتمه یافت.

استقلال اهواز با ترکیب میلاد جعفری، محمد سیاه، امین هاشمی‌فر، میلاد بحرانی‌پور، حمزه حدادی، سینا کناری، ستار دراجی، مکی شریفی، محسن عرب، ایمان شرف‌آبادی و صابر نصیری گام به میدان گذاشت. استقلالی‌ها در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتند که از آن‌ها بهره‌ای نبردند و در دقیقه 32 تیم میزبان در پی ارسال کرنر با ضربه سر علی‌اکبر مقصودی دروازه استقلال اهواز را گشود. در اواخر این نیمه هم میلاد جعفری دروازه‌بان استقلال مصدوم شد و پس از انتقال به خارج از میدان جایش را به فرید حلافی داد.

شاگردان آلفردو کاسیمیرو نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کردند و در ابتدای این نیمه صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما حمزه حدادی نتوانست پنالتی را تبدیل به گل کند و ضربه این بازیکن توسط رضا جباری‌نژاد دروازه‌بان پرسپولیس دفع شد.

دقایقی پس از هدر رفتن پنالتی استقلال، داور مسابقه این بار سوت خود را به نشانه خطای پنالتی دروازه‌بان استقلال اهواز به‌صدا در آورد و برای تیم میزبان پنالتی گرفت. قرمزپوشان مشهدی برخلاف تیم میهمان از پنالتی اعلام شده نهایت استفاده را کردند و محمد معصومیان دروازه استقلال اهواز را در دقیقه 57 باز کرد تا بازی دو بر صفر شود.

حملات مداوم استقلالی‌ها در دقیقه 76 به ثمر نشست و آبی‌پوشان با ضربه سر ستار دراجی دروازه پرسپولیس را گشودند اما در دقیقه 83 پنالتی دیگری به‌سود تیم پرسپولیس اعلام شد و باز هم محمد معصومیان از روی نقطه پنالتی دروازه حلافی را گشود تا اختلاف دوگل شود.

بازیکنان استقلال اهواز در دقایق پایانی به تلاش برای جبران نتیجه ادامه دادند و در دقیقه 92 صاحب پنالتی دیگری شدند که این بار امین هاشمی‌فر پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را تبدیل به گل کرد اما در نهایت استقلال اهواز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب پرسپولیس مشهد شد.

استقلال اهواز با این شکست 10 امتیازی ماند و تیم پرسپولیس مشهد امتیازاتش را به عدد 6 رساند.

پرسپولیس 3 – استقلال 2؛ شکست آبی اهواز

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها