به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

کاسیمیرو: سه امتیاز را به پرسپولیس تقدیم کردیم

کاسیمیرو: سه امتیاز را به پرسپولیس تقدیم کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اشتباهات فردی باعث شکست تیم ما شد و سه امتیاز را به پرسپولیس مشهد تقدیم کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، آلفردو کاسیمیرو سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پس از شکست 3 بر 2 این تیم مقابل پرسپولیس مشهد در ورزشگاه تختی مشهد گفت: امروز دو گل زدیم و چند موقعیت گلزنی و یک ضربه پنالتی را هدر دادیم، اما به‌خاطر اشتباهات فردی که مرتکب شدیم، سه گل را دریافت کردیم و بازی را باختیم.

کاسیمیرو ادامه داد: دو گل از روی نقطه پنالتی و یک گل از روی ضربه کرنر دریافت کردیم. گل‌هایی که بر اثر اشتباهات فردی بازیکنان ما به ثمر رسیدند و در واقع امروز امتیازات بازی را با اشتباهات فردی به تیم پرسپولیس تقدیم کردیم.

سرمربی پرتغالی استقلال در خصوص عدم حضورش روی نیمکت این تیم گفت: شش هفته از مسابقات سپری شده است، اما کارت من برای نشستن روی نیمکت صادر نشده و ناچارم از جایگاه به هدایت بازیکنانم بپردازم. کارت بازی پنج بازیکن تیمم نیز هنوز آماده نشده و در این شش مسابقه نتوانسته‌ام از آن‌ها استفاده کنم.

کاسیمیرو افزود: روز گذشته جلسه‌ای در تهران برگزار شده تا این مشکل برطرف شود. امیدوار هستم که در مسابقه بعدی مجوز نشستن روی نیمکت را پیدا کنم و کارت بازی چند بازیکن تیمم نیز صادر شود تا با قوای کامل در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم استقلال اهواز در پاسخ به این سئوال که چرا در دو مسابقه اخیر تیمش، چهار ضربه پنالتی را به چهار بازیکن سپرده و پنالتی‌زن ثابتی نداشته است، چنین توضیح داد: گل شدن یا هدر رفتن پنالتی در جریان بازی موضوعی طبیعی است. به‌هرحال ممکن است بازیکنی در یک بازی از نظر ذهنی آمادگی زدن پنالتی را نداشته باشد، یا بازیکنی پنالتی را خراب ‌کند و به‌همین دلیل پنالتی بعدی به بازیکن دیگری سپرده شود. امیدوارم در بازی‌های بعدی در این زمینه بهتر عمل کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز در پایان هفته ششم لیگ دسته دوم، با فاصله یک امتیازی نسبت به تیم اول جدول و با 10 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است و هفته آینده در اهواز به دیدار کاسپین قزوین خواهد رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
3
این دیگه خیلی فاجعه هست...6هفته گذشته کارت این بنده خداصادرنشده
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
2
خسته نباشید وخدا قوت به کادر فنی و بازیکنان
انشاء الله بازی بعدی ببرید ،
متاسفانه بعضی ها خودشون متعصب نشون میدن ولی دارن به تیم لطمه می زنند
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
3
صنعت نفت ابادان برزیلته ولی استقلال اهواز دوست داشتنیه انشاله صعود کنه لیگ بالا تر تیم مظلوم
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
4
اینطوری بازی کردن وبا این وضعیت سفر کردن وتیم رو به حال خود راه کردن راه صعود و موفقیت کسب نمیشود
همت همه جانبه میخواد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
2
با این جور بازی کردن و نتیجه گرفتن موفقیتی توی کار نیست الان دیگه همه چی دست بازیکنای تیمه همه چیز امکانات و پول نیست غیرت و تعصبشون رو باید نشون بدن توی اهواز مساوی بیرون هم باخت یعني هيچ!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها