به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نفت مسجدسلیمان پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد

کریمی: نصف بازیکنان تیمم رباط پاره کرده‌اند

کریمی: نصف بازیکنان تیمم رباط پاره کرده‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی بسیار خوبی بود. بی دلیل نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ دسته اول نیست. آنها پتانسیل لیگ برتری شدن را دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فیروز کریمی در پایان دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، گفـت: بازی بسیار خوبی بود. بی‌دلیل نفت صدرنشین لیگ دسته اول نیست. آنها پتانسیل لیگ برتری شدن را دارند. هواداران خوبی دارند شاید برخی فحاشی کنند اما هوادارن باید آنها را طرد کنند. امیدوارم این تیم را در لیگ برتر ببینیم. بازی بسیار جنگنده و خوب بود. از فرصتی که روی عدم تجربه دفاع حریف به دست آوردیم گل زدیم. هر دو تیم موقعیت داشتند. چون تعداد گل مهم نبود نسبت به دفاع از تک گل اقدام کردیم. با بدنی که بدنساز تیم ما ساخته نصف تیم رباط پاره کردند. باید تیمی در رباط کریم تشکیل دهیم و آنجا بازی کنیم.

وی در مورد مصدومیت میلاد فخرالدینی، تصریح کرد: فخرالدینی آسیب دید و او را در همان نیمه اول تعویض کردیم. اینطور که پزشک گفت انگار رباط او مشکل پیدا کرده است. قرار است با این بازیکنان که رباط پاره کردند یک تیم در رباط کریم تشکیل دهیم و از آنجا بازی کنیم که شاید نتیجه بگیریم. امیدواوم مشکل فخرالدینی جدی نباشد.

کریمی افزود: داور بسیار خوب بود. یکی از بهترین قضاوت‌ها را دیدم. داور در هر صحنه در فاصله دو متری بود. وقتی بازیکن داور را نزدیک به صحنه می‌بیند نمی‌تواند اعتراض کند. البته بازی مسئله خاصی نداشت اما همین که بدن داور آمده بود بسیار خوب است.

سرمربی گسترش در مورد اینکه هواداران از او سراغ سطلی که سال گذشته در دیدار لیگ دسته اول به دلیل بارش شدید باران روی سرش قرار داد را می‌گرفتند، اظهار داشت: نمی‌دانم آن سطل کجاست. آن موقع سطل سبز را کنار زمین گذاشتم. سطل، چتر و زمین همه سبز بودند. همه را امانت دادیم و در اختیار آنها گذاشتیم. آنقدر باران شدید بود که چند تن از بازیکنان ما غرق شدند و امسال دنبالشان آمدیم. امیدوارم داور آن بازی تجربه قضاوت در این مسابقات را پیدا کند. در آن بازی چند مصدوم دادیم.  تا دقیقه 12 دو بازیکن ما تعویض شدند. باید در لیگ یک نظارت بیشتر شود. امسال شرایط لیگ یک خوب است تا نیمه جدول هر 9 تیم مدعی هستند. نفت هم تلاش کند می‌تواند بالا بیاید. باید کارهای لوس و بی‌مزه از سوی تعداد کمی هوادار ترک شود تا نفت مسجدسلیمان بتواند به لیگ برتر بیاید.

وی بعد از انجام مصاحبه با چهارمین برنامه تلویزیونی یادآور شد: اجازه بدهید بحث فنی را برای برنامه کودک و نوجوان بگذاریم چون بعد از این مصاحبه برنامه کودک و نوجوان خواهد آمد. بازی ساعت 16 تمام شده و ما تا ساعت 22 در حال مصاحبه هستیم. در مورد دو نیمه بازی با  60 کانال صحبت کردیم. باید یک اتاق نشست خبری درست شود تا در آنجا مصاحبه کنیم. این پنجمین بار است به مسجدسلیمان می‌آیم. همه گفتند سالن نشست خوبی دارند اما ما که ندیدیم. حرفی نمی‌زنم اما نگرانم که کم‌کم برای مصاحبه به سمت دستشویی‌ها هدایت نشویم و اگر همین‌جا هم مصاحبه کنیم تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ربات کریم
|
United States of America
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
دستشویی کمیته انظباطی به اونجا هدایت میکنه کرییمی حیف از دستمون در رفت باز صنعت نتیجه نمیگرفت حرفاش شادمون میکرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها