به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نفت 0 – گسترش‌ فولاد 1؛ وداع نفت با جام حذفی

نفت 0 – گسترش 1؛ وداع نفت با جام حذفی

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
یک ‌شانزدهم نهایی جام حذفی – استادیوم شهید بهنام محمد
چهارشنبه 12 مهرماه 96 – ساعت 17:20
نفت مسجدسلیمان 0 – گسترش فولاد تبریز 1
گل: عرفان پورافراز (22)
داور: پیام حیدری
کمک داوران: مهدی الوندی و قهرمان نجفی
اخطار: حسین دوستدار (نفت) - امید جهانبخش، فرناندو خسوس (گسترش فولاد)
تماشاگر: شش هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، میلاد خدایی‌اصل، علی گودرزی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، حمید نعمتی، عباس یحیی بیگی (88- رضا یز‌دان‌دوست)، پیمان میری (81- عباس عسکری)، محمد علی‌نژاد، حسین دوستدار و میلاد میداودی (54- احمد داودی)
سرمربی: محمود فکری

گسترش فولاد تبریز: فرناندو خسوس، سیداحمد موسوی، احمد رضا زنده‌روح، سیدمحسن حسینی، ملاد فخرالدینی (30- یوسف سیدی)، سامان نریمان جهان، آندرانیک تیموریان، پیمان بابایی (79- سیدمحمد حرم‌الحسینی)، مسیح زاهدی، امید جهانبخش و عرفان پورافراز (88- علیرضا چراغلی)
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان با شکست مقابل گسترش فولاد تبریز از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

در آخرین مسابقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم نفت مسجدسلیمان با حضور هوادارانش مقابل تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز صف‌آرایی کرد و بازی را با تک گل عرفان افراز بازیکن خوزستانی به تیم گسترش واگذار کرد.

اولین خطر جدی بازی در دقیقه هفتم با ضربه پیمان میری برای نفتی‌ها از دست رفت، اما تیم گسترش در اولین موقعیتی که به دست آورد، با استفاده از خروج اشتباه یوسف بهزادی دروازه‌بان میزبان و با ضربه عرفان افراز بازیکن خوزستانی در دقیقه 22 به گل برتری رسید.

بازیکنان نفت بعد از دریافت گل فشار زیادی به دروازه‌ی تبریزی‌ها وارد کردند و در دقیقه 34 می‌توانستند صاحب ضربه پنالتی شوند که داور اعتقادی به خطای پنالتی روی میداودی نداشت. شوت سنگین دقیقه 35 میلاد خدایی‌اصل که به خارج رفت و ضربه حسین دوستدار در دقیقه 45 که به تیر دروازه گسترش فولاد برخورد کرد، خطرات بعدی تیم نفت بودند و در اوقات تلف شده نیمه نخست هم علی گودرزی یک فرصت تک به تک را از دست داد.

نیمه دوم نیز با حملات نفتی‌ها و دفاع فشرده همراه با خطاهای مکرر بازیکنان گسترش فولاد همراه بود. در دقیقه 49 فرناندو خسوس به سختی ضربه ایستگاهی خطرناک میداودی را دفع کرد و در دققه 62 محمد علی‌نژاد نتوانست روی پاس میلاد خدایی‌اصل گل تساوی را وارد دروازه شاگردان کریمی کند.

در ادامه این نیمه، ضربه سر احمد داودی در دققه 71 از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت و حملات بعدی بازیکنان نفت هم نتیجه‌ای نداشت تا این مسابقه با تک گل عرفان افراز به سود گسترش فولاد تبریز خاتمه پیدا کند.

نفت مسجدسلیمان در حالی با رقابت‌های جام حذفی خداحافظی کرد که تیم برتر میدان بود و پس از دریافت یک گل از روی اشتباه فرد دروازه‌بانش، بر بازی تسلط یافت و چندین موقعیت گلزنی را هدر داد. شاید حذف از گردونه این مسابقات یک توفیق اجباری برای نفتی‌ها باشد و آن‌ها همه‌ی توان خود را معطوف به دیدارهای لیگ دسته اول و تلاش برای صعود به لیگ برتر کنند.

با حذف شدن تیم‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان و شهرداری ماهشهر، استان خوزستان با حضور صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان، دو نماینده در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
2
همون بهتر که حذف شدیم انرژیمونو میزاریم برا بازیای لیگ
Cr7
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
متاسفانه نفت ضعف تاکتیکی داره و تعویض های اشتباه مربی هم که مخصوصا تو بازی دیروز مشهود بود . میلاد ميداوودي با شروع نیمه دوم در قوس پشت هجده گسترش داشت آقایی میکرد و رو زمین کار میکرد که تو همون چند دريبلش یک ضربه ایستگاهی زد که میتونست ادامه دار باشه و اگه این روند ادامه پیدا میکرد میشد به گل رسید اما اشتباه فاحش مربی کم تجربه نفت و کشیدن میلاد به بیرون و بردن داوودی کوتاه قامت به زمینی که دفاعهاي مرکزی گسترش دوبرابر داوودی قد داشتن و اسرار به ارسال از کنار باعث باخت صدر نشین لیگ یک مقابل قعر نشین لیگ برتر شد . اصولا وقتی که تیمی از یک سانتر فروارد مرحومه سعی میکنه توپ رو رو زمین حرکت بده ولی دیروز مربی نفت با تعویض هاش هم میانگین قدی خط حملش رو پایین آورد و هم تغییر تاکتیک ارسال از جناحین رو تغییر نداد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها