به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

دغاغله: استقلال خوزستان تیمداری نکند بهتر است

دغاغله: استقلال خوزستان تیمداری نکند بهتر است

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با دفاع از عملکرد این تیم در فصل گذشته لیگ برتر کشور، گفت: سال گذشته باشگاه استقلال خوزستان جرات کرد و پس از 10 سال، تیم‌داری در لیگ برتر بانوان را پذیرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، فاطمه دغاغله در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت یکی از مسوولان باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر این‌که این تیم سال گذشته نتایج ضعیفی در لیگ برتر بانوان کشور کسب کرد، اظهارکرد: سال گذشته آقای پورکیانی و نعمتی‌نژاد از مسوولان باشگاه استقلال خوزستان با وجود مشکلات مالی که داشتند، در حق بانوان استان لطف کردند و تیم‌داری در لیگ برتر را پذیرفتند، در حالی که هیچ باشگاهی جرات نمی‌کرد که این کار را انجام دهد.

وی افزود: سال گذشته باشگاه استقلال خوزستان جرات کرد و پس از 10 سال، تیم‌داری در لیگ برتر بانوان را پذیرفت، ضمن این‌که سال گذشته فدراسیون هم تصویب کرده بود که اگر باشگاه‌های لیگ برتری در بخش بانوان نیز تیم‌داری کنند، 2 درصد از مالیات آن‌ها کم خواهد شد.

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان افزود: ما در فصل قبل فقط می‌‌خواستیم، تیم در لیگ برتر بماند و با نداری جنگیدیم و در لیگ برتر هم ماندیم. بیشتر بازیکنانم مبتدی بودند و به نظرم بی‌انصافی است که بگوییم نتایچ ضعیف بوده است. به هر حال هر تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر باشد، مشکلات خاص خود را دارد و ما نمی‌توانستیم برای سال اول، تیم آن‌چنانی ببندیم. من از عملکرد بازیکنانم در سال گذشته راضی هستم و دست آن‌ها را می‌بوسم که با نداری ساختند و فقط خواستند سهمیه استان حفظ شود.

وی خاطرنشان‌کرد: اگر مسوولان باشگاه استقلال خوزستان امسال هم بخواهند تیم‌داری کنند، هر مربی‌ای که برای تیم‌شان انتخاب کنند، نمی‌تواند بازیکن خوبی را جذب کند، چرا که زمان لازم وجود ندارد و به نظر من تیم‌داری نشود، بهتر است.

دغاغله گفت: هیچ‌کسی حاضر به حمایت از بانوان نیست و همه از تیم‌داری هراس دارند ولی سال گذشته استقلال خوزستان لطف کرد و این کار را پذیرفت که این اقدام آن ها جای تقدیر دارد. نتایج ما ضعیف نبود و توان تیم ما همین‌قدر بود. ما به فکر نتیجه نبودیم و فقط می‌خواستیم امتیاز خوزستان در لیگ برتر حفظ شود.

وی افزود: اگر قرار بود باشگاه استقلال خوزستان در لیگ برتر تیم‌داری نکند، بهتر بود زودتر اعلام می‌کردند تا می‌توانستیم اسپانسر دیگری پیدا کنیم. یک ماه پیش گفتند، تیم می‌دهیم اما اکنون حرف دیگری می‌زنند و حتی بر اساس حرف آن‌ها، تیم در قرعه‌کشی رقابت‌ها نیز قرار داده شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
تحویل بگیر پروانه خانم !
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها