به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

آخرین وضعیت تیمداری بانوان استقلال خوزستان

آخرین وضعیت تیمداری بانوان استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: حضور یا عدم حضور تیم فوتبال بانوان باشگاه در لیگ برتر کشور، فردا (چهارشنبه) مشخص می‌شود و در حال حاضر شانس حضور آن‌ها در این مسابقات باتوجه به شرایط مالی باشگاه، 50 – 50 است.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تیم‌داری باشگاه استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان، باتوجه به این‌که این مسابقات یک هفته دیگر آغاز می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر تیم‌داری در لیگ معلوم نیست و ما قول حضور در لیگ برتر بانوان را به هیچ کسی نداده‌ایم، زیرا همه به شرایط مالی باشگاه واقف هستند.

وی بیان کرد: ما به هر قیمتی نمی‌خواهیم در لیگ برتر بانوان تیم‌داری کنیم، چرا که تیم بستن با 50 میلیون تومان هنر نیست، ضمن این‌که سال گذشته عملکرد تیم بانوان استقلال خوزستان خوب نبود و با توجه به این‌که دو تیم از لیگ برتر انصراف دادند، این تیم در لیگ ماندگار شد و به لیگ یک سقوط نکرد.

مدیر اجرایی باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: اعتقاد من این است که اگر قرار است خدمتی صورت بگیرد باید بهترین نوع خدمت باشد و قراردادها نیز با مبلغ خوبی بسته شوند و همچنین امکانات از همه نظر به خوبی در اختیار بانوان قرار داده شود، زیرا ظرفیت بانوان خوزستانی فراتر از این‌ها است. من معتقدم زمانی که از ورزشکار خوزستانی حمایت شود، او نیز قابلیت‌های خود را نشان می‌دهد و بانوان خوزستانی نیز مستثنی از این مهم نیستند.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال اگر وضعیت مالی باشگاه در شرایطی بود که می‌توانستیم به راحتی در بخش بانوان تیم‌داری کنیم و همچنین می‌توانستیم مبلغ خوبی برای بستن تیم کنار بگذاریم، از این کار دریغ نمی‌کردیم ولی در حال حاضر با توجه به این‌که نمی‌توانیم تعهد جدیدی ایجاد کنیم، این موضوع مسکوت مانده است. ما واقعا علاقه‌مند به تیم‌داری در بخش بانوان هستیم ولی نمی‌توانیم تعهد جدیدی را به وجود آوریم.

پیری بیان کرد: سال گذشته شرایط تیم‌داری باشگاه در لیگ برتر بانوان اسف‌بار بود و مطمئنا اگر امکانات مناسبی در اختیار بانوان خوزستانی قرار می‌گرفت، می‌توانستند جزو تیم‌های بالای جدول باشند. همانطور که گفتم تیم‌داری به هر قیمتی نمی‌شود و اصول خاص خود را دارد.

وی گفت: اگر تیم بانوان استقلال خوزستان سال گذشته جزو سه تیم اول بود و بعد امسال قصد تیم‌داری نداشتیم، واقعا ناحقی بود ولی عملکرد سال گذشته آن‌ها قابل دفاع نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: قرار است فردا (چهارشنبه) جلسه‌ای در باشگاه در این خصوص داشته باشیم و فردا رسما حضور یا عدم حضور تیم در لیگ برتر بانوان مشخص می‌شود. باید بگویم در حال حاضر شانس حضور تیم در لیگ برتر 50 – 50 است ولی اگر منابع برای تیم‌داری تامین شود، واقعا علاقه‌مند به تیم‌داری هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
1
بابا تیمای بزرگ ومتمول کشور تیم بانوان ندارن شما که 2تون گرو 3تون هستش تیم بانوان برا چیتونه؟ جمع کنید این بساط رو . به فکرتیم اصلی باشید سقوط نکنید. شعار وشعار و شعار ...
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
1
حیفه بازیکنا خوبی در حد ملی تو تیم بانوان اس خوزستان هستن...واقعا حیفه....امیدوارم اسپانسر گیرشون بیاد....چون خرجشون اندازه اقایون نیس...خیلی کمتره....موفق باشید خانمای خوزستانی...
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
1
آقای فولاد شهر اهواز ما خانمها باید اظهار نظر کنیم نه آقایون واسمون تصمیم‌گیری کنن
چطور واسه مردها خوبه اما به مابانوان که که مربوط میشه شما نظر میدی
ومیگی خانمها تیم نمیخوان
اتفاقا بانوان استان نیاز دارند به تیم داری
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
0
بنده گفتم شما نظر ندید؟ بنده گفتم برای شما خوب نیست؟ لطفابادقت مطالعه کنید. من گفتم: تیمی که کاراصلی که تیم بزرگسالان مردش داره کج دار ومریض حرکت میکنه و درخطر سقوطه ،کارهای فرعی رو بایستی بگذاره کنار. یقینا شما بایستی ورزش کنید وبانوان عزیزاتفاقا درحدقهرمانی وحرفه ای تیم داشته باشند ولی نه در باشگاهی که هنوز با سرمربی سال گذشتش تسویه حسابی نکرد والبته بازیکنان سابقش.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
1
فوتبال خوزستان بدبختيش اينه كه مدير نداره ، طرف دفتر هواپيمايي ورشكست شده اومده شده مدير تيم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها