به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

ویسی: بازیکنانم شخصیت برنده شدن نداشتند

ویسی: بازیکنانم شخصیت برنده شدن نداشتند

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل پارس جنوبی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: ما در این بازی یک تیم بی‌لیاقت و بی‌عرضه نشان دادیم که از 10 کرنرمان استفاده نکردیم. دروازه ما در طول بازی فقط یکبار تهدید شد، اما گل خوردیم و باختیم. به‌هر حال خلایق هر چه لایق! لیاقت ما امروز باخت بود. بازیکنان من شخصیت بردن و برنده شدن نداشتند و خدا هم به همین خاطر ما را جریمه کرد. به تیم پارس جنوبی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

وی افزود: لیاقت آدم‌ها به لباسی که می‌پوشند و ماشینی که سوار می‌شوند، نیست. ما باید شخصیت داشته باشیم و راندمان کاری‌مان را بالا ببریم. با حلواحلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود. بازیکنان من فکر می‌کنند که وقتی بایستند و تماشا کنند به آنها حلوا می‌دهند، اما این‌طور نیست. آنها باید تمرکز و فکر کنند. بازیکنان من فکر می‌کنند چون هفته گذشته مقابل پدیده یک مساوی گرفتند شق‌القمر کرده‌اند. در شخصیت بازیکنان من پیروز شدن و برنده بودن نیست. تا زمانی که آنها برای نیافتادن می‌جنگند، این شرایط ادامه دارد. البته این یک توهین به بازیکنان من است، اما متأسفانه آن را پذیرفته‌اند. من برای تک‌تک بازیکنانم متأسفم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به صحبت‌های مهدی تارتار که باخت استقلال خوزستان را نتیجه دیر بسته شدن این تیم دانسته بود، یادآور شد: از آقای تارتار تشکر می‌کنم. او خواسته شکست تیم بی‌لیاقت من را توجیه کند، اینکه ما در سه روز بسته شدیم یک بهانه است و من به صحبت‌های آقای تارتار احترام می‌گذارم، اما اگر یک تیم بخواهد در بالای جدول باشد در نیم ساعت هم بسته شده باشد باز هم خودش را بالا می‌کشد. باز هم از تارتار تشکر می‌کنم، اما چنین چیزی نیست. بازیکنان من لیاقت ندارند. وقتی ما می‌بازیم بهانه می‌آوریم. داور، آب‌وهوا و زمین بهانه‌های ما هستند. چطور وقتی می‌‌بریم همه چیز خوب است، اما وقتی می‌بازیم همه مقصر هستند به جز خودمان؟!

ویسی با بیان اینکه خودش هم مانند بازیکنانش تمرکز لازم را ندارد، گفت: صددرصد تمرکز من روی تیمم نیست. اگر خودم تمرکز کنم شرایط هم بهتر می‌شود. همه این تمرکز من روی مسائل حاشیه‌ای است، اما پنج امتیازی هم که گرفتیم شانسی بود و خدا کمک کرد که توانستیم این امتیازات را بگیریم، اما در استقلال خوزستان هیچ چیز سرجای خودش نیست. من هم نمی‌توانم همه تمرکز خود را روی تیمم بگذارم.

برچسب ها: عبدالله ویسی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
6
آقای پورموسوی مصاحبه کردن بعد از باخت رو از ویسی یاد بگیر امروز استقلال بخصوص نیمه اول خواب بود . بازی کند و ارسال های کور فقط جهت رفع تکلیف .اما به این تیم بیشتر از فولاد امیدوارم بخاطر ویسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
6
افسوس صد افسوس از این استان و مدیرانش
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
4
بعله اقای ویسی.
اونا نداشتن! نه برادر من شما شخصیت بردن نداشتی. با تمام علاقه ای که بهت دارم.
شمایی که شخصیت به تیم و بازیکنات میبخشی.
این چه بازی بی روح و کند و بدون تاکتیکیه.
والا فقط تو ایرانه که پیش بینی نتایج و تیمها سخته. اخه مرد مومن کجای دنیا انقد تیم نوسان داره.
کلا تاکتیکتون چی بود. سانتر از وسط زمین!!!!
اون ازسایپا اینم از تیم تارتار. اخه پارس خداییش چی داشت.
ی تیم لیگ خوزستان از شما بهتر بازی میکرد. بازیکن قد بلند داشتی مگه سانت میکردی! مگه میزبان نبودی. چرا تیم حریف تو 15 دقیقه اول باید بیاد حمله کنه و ما دفاع. کدوم کلاس مربی گری اینجور اموزش دادن. چی به بچه هات یاد میدی. بابا نیمه اول تیمت خواب بود. همیشه 5 نفر تو زمین خودتن.بازیکنات توجیه نیستن. پاس بلد نیستن بدن.همشون میخان دریبل بزنن. کار تیمیتون صفر هست و شایدم کمتر از صفر.
گلگی من اینه چرا ما تو خونه خودمون میزبانیم و جالبه تیم حریف میاد حمله میکنه و ما تو خونه خودمون دفاع.اونم کی؟ نیمه اول!!! اقای ویسی با این سبک فوتبال کسی استادیوم نمیاد. فوتبال زیبا میخایم. پاس شوت.دورزدن حریف پاس تو در. تو عمق. کات بک.
والا فوتبال دنیا اینه حتی تیمهای ضعیف همه لیگ ها. تو خونه خودشون انچان دوندگی دارند. فاکتوری که تو فوتبال خوزستان گم شده. دوندگی تیم های خوزستانی صفر شده صفر. هربازی که دوندگی داشتین برد یامساوی داشتین.
برین این ضعف رو پوشش بدید.
تو خونه خودتون فشار و پرسینگ و دوندگی. و نشوندن حریف به عقب و تمام کردن کار تو بیست دقیقه اول. و الا رهتان رو به ترکستان است. باید این بشه یه اصل براتون. که انقد فشار بیارید به حریف تا تو 20 دقیقه اول کارش تموم شه. والسلام
amin behbahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
5
احسنت! اینجوری باید به بازیکنان توپید تا از خواب غرور و بی انگیزگی بیدار بشن....به این میگن اقتدار مربی....
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
4
درود برآقای ویسی ؛ تیم حریف بعد از زدن گل زود هنگام به یک بازی بسته همراه با ضد حمله رو آورد که عجیبه اکثر تیم های ایرانی در مقابله با این شیوه بازی سر در گم میشن از طرف دیگه اینکه بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و خیلی از پاس ها در محوطه ۱۸ قدم حریف اشتباه بود هم کاملا درست می فرمایید ولی وقتی تیم حریف تمامی ارسال های ازجناحین و حتی ۱۰ کرنر را براحتی دفع کرد بنده هم که کارشناس نیستم و فقط زمانی فوتبال بازی می کردم متوجه شدم که اگر ما تا فردا هم ادامه می دادیم گل نمی زدیم و باید زمینی و با سرعت دادن به بازی از قلب دفاع به گل می رسیدیم ولی تعجب کردم چرا تغییر تاکتیک ندادیم .
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
3
واله امشب سکته نکنم شانس اوردم. حال ادم خراب میکنید
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
آقاي ويسي برو ببين مشكل تيمت چيه حلش كن. انگار دلت براي اون دوراني كه رفتي پلي آف تنگ شده. اس. خوزستان در كل اين بازي فقط يك موقعيت صددرصد گل داشت كه فروزان از روي دروازه ردش كرد. اين آمار وحشتناكه. با بارسلون كه بازي نداشتي. وقتي مي بيني هرچي سانتر مي كني مدافعان توپ رو دفع مي كنن براي چي اين كارو ادامه مي دي؟ چرا اين بازيكنها اين قدر توپ لو ميدادن؟ اين چه تيمي كه نمي تونه توپ رو به 18 قدم ببره؟
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای ویسی.بازیکنان استقلال انگیزه لازم نداشتن دقیقه 75 هم بدن بازیکنا خالی کرد.چندتا جوون باانگیزه میگرفتی با دو سه تا بازیکن باتجربه و باشخصیت که تیم جمع کنن چیزی که ما اصلا تو بازیهای قبل مشاهده نکردیم تا برخوردی پیش میاد کل بازیکنان هجوم میارن دعوا راه بندازن تا دیر نشده ی فکر اساسی کنید واسه این تیم خوب خوزستانی
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
باتوجه به نظرات ویسی فکرنکنم نظروانتقادی باقی مونده چون همه رو خودش گفت. مرسی که زحمت ما رو کم کردید.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
آقای ویسی عزیز خسته نباشید
جای شما در فولاد خوزستان واقعاً خالیست. ای کاش شما به جای آقای پور موسوی به فولاد خوزستان می آمدید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها