به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

تارتار: بازی نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1396/6/2/63788_324.jpg

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در سال جام جهانی که فوتبال ما باید حمایت شود، چطور این حمایت‌ها صورت نمی‌گیرد؟!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم،‌ شنیدیم حساب سازمان لیگ به علت بدهی مالیاتی بسته شده است. در سال جام جهانی که فوتبال ما باید حمایت شود، چطور این حمایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در سالی که خیلی تأثیرگذار است، دولت باید به فوتبال کمک کند، اما نمی‌دانم چرا کار را خراب‌تر می‌کنند. چرا ما حق پخش تلویزیونی نداریم؟ باید درآمدزایی در فوتبال ما رسم شود. در کشورهای همسایه و اروپا دولت به فوتبال کمک می‌کند، اما در کشور ما برعکس است و کسی اهمیتی به فوتبال و موفقیت‌های آن نمی‌دهد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی نفسگیری را پشت سر گذاشتیم. گل زودهنگام سینک هم کار ما را سخت کرد. باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که در این هوای گرم به پیروزی رسیدند. عجیب بود که در این هوای گرم و در نیمه نخست این بازی، وقت استراحت ندادند. کار ما خیلی سخت بود، اما توانستیم به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم.

تارتار با بیان اینکه بازیکنان پارس جنوبی زحمت زیادی در این دیدار کشیدند، تصریح کرد: در این مسابقه و پس از چهار بازی، گلی دریافت نکردیم که نشان می‌دهد دفاع ما پیشرفت خوبی کرده است. از هواداران پارس جنوبی تشکر می‌کنم که این همه راه را با وجود این گرما پیمودند و به ما کمک کردند. امیدوارم در تعطیلات پیش رو و با بازی‌های تدارکاتی که برگزار می‌کنیم، این شرایط خود را حفظ کنیم.

وی راجع به حریف امروز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است، اما چون کار خود را دیر آغاز کرده است، شرایط خیلی خوبی از لحاظ آمادگی جسمانی ندارد و بازیکنان ما از لحاظ بدنی بهتر بودند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات 21 روزه لیگ برتر به این تیم آسیب می‌زند یا خیر، اظهار داشت: قطعاً به ما لطمه می‌خورد، اما بحث تیم ملی در میان است. اولویت اول ما باید تیم ملی باشد و ما به این برنامه احترام می‌گذاریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
1
4
اخه بگو این چه فوتبالیه!
تارتار مربیه! تیم جم تیمه!
خاک تو سرتتون با فوتبالتون.
و یه درود به هواداران اهوازی برای نرفتن به استادیوم که حق دارند.
یکی نیست بگه ویسی و پورموسوی اخه این چه فوتبال حال بهم زنیه که بازی می کنید.ابرو فوتبال و فوتبال خوزستان بردید.خداییش از فوتیال چی می فهمید.ملت مگه احمقند (با احترام به همه مردم و عذر خواهی) بیان استادیوم. اخه این چه فوتبالیه .چه تاکتیکی دارید.کی اموزش داده این سبک فوتبال بهتون.
اقای ویسی کدوم موقعیت تو بازی ایجاد کردی.
این چه بازی مزخرفیه.حیف وقت واقعا! حیف از حرص.حیف از تعصب.
من نمیدونم چرا تو خوزستان هرچی تیمه البته صنعت امسال یکم فرق کرده!
توخونه خودشون نیمه اول انگار بهشون میگن بشینید نگاه کنید به حریف و بازیکناش.یکی نیست بگه مرد حسابی تو هفته و تو یکسال چی اموزش میدید که بازیکنا انگار فقط باید تماشاگر باشن.تو خونه و میزبان باشی نیمه اول نظارگر باشی.چطور اجازه میدید حریف توپ بیاره تو نیمه.
چرا نباید تو بیست دقیقه اول چنان فشاری بیارید که کار تیم حریف تموم بشه.واقعا فوتبال خوزستان دست کیا افتاده.
هیچ اثاری از فوتبال سابق نیست.همه پیشرفت کردن ما پس رفت!
بابا یاد بدید به بازیکناتون پاس بدن.نه از وسط زمین سانت کنن.
اقای ویسی چه تاکتیکی داشتی جلو جم. بخدا 1 سال دیگه هم بازی میکردین گل نمیزدین. این چه مسخره بازیه.کدوم پرسینگ بود. کدوم فشار. پس فرق مهمان و میزبان در چیه. چرا همه تیما تو خونشون مثل بنز می دوند پرس میکنن فشار میارن. ما باید دفاع کنیم تو خونه و منتظر اتفاقات باشیم برا گل و تقصیر داور بندازیم.
اینا همه با پورموسوی هم هستم .تا کی باید تو خونه دفاعی بازی کنیم. منتظر اتفاقات باشی. بازی های سرد بی روح. تو اوج خوب بازی کردنمون هم 1 گل بزنیم بریم تو لاک دفاع.
خجالت بکشید. واقع شرم اوره.
جلو تیم جم هیچی نداشتین. نه اینکه اونا تیم بودن.شما دو حد محلاتم نبودید. من نمیتونم هضم کنم که تیم میزبان بازی سرد و ساکن ارائه بده. اخه واسه چی.هدفتون از این فوتبال چیه. اگه قراره ببازیم خو خوب بازی کنیم ببازیم.نه شرم اور.
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
آقا فرخزاد سلام ؛ دمت گرم خیلی خوب توضیح دادی تا حالا اینقدر حرص برای یک بازی نخورده بودم . ضمنا جهت رای دادن روی علامت مثبت که کلیک می کنم اضافه نمی کند ! دلیلش را درست نمی دونم .
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
مچکرم برادر.والا هنوزم دارم حرص میخورم .سکته نکنم شانس اوردم.بخدا من اگه مربی بودم این بازیکنا رو میزدم.

بازی سپاهان و اصفهاانی راا ببیینید.چقد دوندگی فشارر.تتو خونشونن جرات داری حمله کنی.ولی تیم. های خوزستتان باازی سرد حال بهمم زنن
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
دوستان شما که انتقاد میکنید خیلی هم خوب است ولی ایا ما تماشاگرادر واقع صاحبان اصلی تیمهای خودمان هستیم ازمشکلات درونی باشگاه هامون خبرداریم بابا خوزستان خار چشم خیلی از بالا نشین های پایتخت هست بابا استانهای دیگه به خوزستان بابت 3تیم درلیگ حسرت میخورند بازیکنان تیمهامون به تشویق هوادارا نیازدارند پولی کدریافت نمیکنند دیگه ما نمک به زخم مربیهامون نپاشیم بخدا مربی دنبال پیروزی هست شکست خیلی تلخه انشاله شما عزیزان هم انتقاد کنید هم حمایت به امید موفقیت تیمهای خوزستانی وخوشحالی هوادارا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها