به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 01
کد خبر: ۱۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

کمالوند: داور تیم ما را نابود کرد

کمالوند: داور تیم ما را نابود کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌دانم باید چه چیزی درباره قضاوت داور بگویم چرا که امروز تیم ما را نابود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند پس از شکست 3 بر 2  تیمش مقابل سایپا گفت: نمی‌دانم باید چه چیزی درباره قضاوت داور بگویم. داوری کمر ما را نشکست بلکه ما را نابود کرد. داور یک پنالتی - اخراج در اوایل بازی برای ما نگرفت و گل دوم و سوم سایپا هم روی بازیکن ما خطا شد. نمی‌دانم چه بگویم.

وی افزود: تیم نوپایی داریم و صنعت نفت برای سال دوم است که در لیگ برتر حضور دارد. زمانی که تعویض می‌کنیم و بازیکن جوانی چون حسین ساکی 17 ساله را به زمین می‌آوریم، او باید بداند تیم ما میلیون‌ها هوادار دارد و آنها بازی ما را تماشا می‌کنند. این بازیکنان باید دقت کنند و نباید ثمره تلاش ما را هدر دهند.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه گل خوردن در دقایق پایانی بسیار تلخ است، تصریح کرد: سید رضا مهدوی (داور بازی) سال گذشته در بازی گسترش فولاد - تراکتورسازی هم همین بلا را سر ما آورد. او 6،5 بازی محروم شد اما نمی‌دانم مشکل چیست. من به داوری اهانت نمی‌کنم اما امیدوارم کمیته داوران یا دپارتمان داوری به این اشتباهات رسیدگی کند. معلوم نیست کدام نهاد داوران را تعیین می‌کند.

کمالوند با اشاره به اینکه نهایت احترام را به داوران و قوانین قائل است، خاطرنشان کرد: منصفانه نیست تیم ما که در دمای 60 درجه تمرین می‌کنیم، اینگونه نابود شود. هر سه گل حریف روی اشتباه داوری به ثمر رسید.

وی در این خصوص که کادر فنی تیم سایپا هم به داوری مهدوی اعتراض داشت، گفت: اگر داور یک پنالتی به اشتباه به نفع حریف بگیرد، بدتر از این است که هزار خطا وسط زمین به نفع ما اعلام کند.

کمالوند ادامه داد: امروز داوری پدر تیم ما را در آورد و ما را نابود کرد و آن وقت توقع دارید که من حرف نزنم؟ این داور اگر توانایی قضاوت درست را ندارد داوری را کنار بگذارد چرا که ما میلیاردها تومان هزینه و در دمای وحشتناک بالا تمرین می‌کنیم.

سرمربی صنعت‌نفت تاکید کرد: جواب حق خورده ما را چه کسی خواهد داد؟ من از کامرانی‌فر و اصفهانیان تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند. این داوری اگر سال گذشته بد داوری نکرده بود چرا بعد از دیدار با تراکتورسازی 6 جلسه محروم شد؟ متاسفانه یک هفته داوران را کامرانی‌فر می‌چیند و هفته بعد اصفهانیان و نتیجه این می‌شود که مهدوی مجددا بلای سال گذشته را سر ما درآورد. چرا داوری که فصل گذشته 6 جلسه محروم شده مجددا برای بازی تیم من انتخاب می‌شود که ما را نابود کند.

کمالوند خاطر نشان کرد: اگر من کنار زمین فحاشی نمی‌کنم به خاطر این است که علاقمند هستم قانون رعایت شود و اگر مهدوی باز هم اشتباه سوت زده است باید جواب اشتباهاتش را بدهد. صنعت‌نفت در سالیان گذشته به صورت آسانسوری در لیگ برتر و لیگ یک حضور داشته است و امسال هدف من این است که رتبه تک رقمی کسب کند و سال آینده نیز در جایگاه‌های بالاتری قرار بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
3
0
کلا هرچی دلش میخواد به صنعت نفت توهین میکنه که بگه من خوبم. اره توخوبی.صنعت نفت اسانسوریه چون سکان هدایت تیم دراین سالهابه دست مربیان خوب سپرده نمیشه.تو هم مثل قبلیهاهستی.توبازی قبل واقعاامیدوارشدم وگفتم که درموردکمالوند اشتباه میکردم و زودقضاوت کردم اماامروز... تیمی که دوبار مساوی میکنه وبعد دوباره گل میخوره.مشکل مربی نیست ایا؟
Ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
4
اقای ابادانی تو که با یه برد تیم رو تایید میکنی و با یه باخت تیم رو سرکوب میکنی بهتره اول تکلیف خودتو روشن کنی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
3
0
اقای کمالوند به شعور مردم توهین نکن و سیا بازی نکن
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
3
این آبادانی باز پیداش شد منتظر نظر علی هم هستیم که بیاد چرت و پرت بگه
jafar
|
Switzerland
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
3
با دیدن خلاصه بازی هم میشه فهمید که داوری ضعیف بوده و به ضرر صنعت نفت ؛ منتهی وقتی یک تیم سه گل می خوره مسلما دفاع یا در کل سیستم دفاعی ضعیف عمل کرده ؛ وقتی یک تیم مثل صنعت نفت توی فاز حمله قویه و هجومی بازی می کنه باید دفاعش مراقب ضد حملات حریف باشه مخصوصا دایی که متوجه خط حمله خطرناک صنعت شده و با دفاعی بازی کردن فقط بفکر ضد حمله بوده و این حربه همه تیم های ایرانی حتی تیم ملی ما در برابر تیمی از خود قویتره اتفاقا این حربه دفاع اتوبوسی و ضد حمله بیشتر وقت ها هم جواب داده .
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
3
اخه فازتون چیه / دمش گرم که اینطور ناراحته و باغیرت میخاد حقمون رو بگیره . فوتبال ایران جای اخلاق و احترام به داور نیست اگه غیر از این باشه تیم متضرر داوران خواهد شد.
برد در بازی های خانگی و حداقل تساوی در بازی های خارج از خانه = صنعت اسیایی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
1
3
آقایی که اسمت رو به دروغ آبادانی گذاشتی

اسم ابادان حرمت داره به دروغ از این اسم رو پروفایلت استفاده نکن
دیگه نبینم درباره آبادان نظر بدی
اول شناسنامت رو نشون بده بعد اسم آبادانی برا خودت بزار
نظراتت حتی ارزش خوندن هم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
3
آقا با یه باخت که نمیشه أین همه اعتراض کرد صبر کنیم یکم دوما صنعت زیبا بازی میکنه وهجومی حالا مشکل دفاعش رو حل میکنه هم..
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
1
2
تیم هنوز شکل اصلی خودشو پیدا نکرده ما هم میدونیم تازه دایی هم همیشه داورا هواشو دارن بالاخره پدر بزرگ مافیاست بعضیها منتظرن با ی نتیجه بیان کینه ودشمنی خودشونونشون بدن ولی همه دست شما رو خوندن هیچ اشکالی نداره شب درازه قلندرم بیدار فراز تا آخر باتیم
ابادانی
|
Germany
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
1
0
من قبلا نظرم روگفتم.البته فکر میکنم دو نفر با نام کاربری ابادانی در سایت باشه.ولی فعلا علی الحساب شما که ادعای ابادانیت میشه بگو که چه دلیلی داشت کمالوند تو مصاحبه ش بگه صنعت نفت اسانسوره؟ مصاحبه بعد از بازی چه ربطی داره ؟ جز اینکه باخت رو توجیه کنه؟ و بگه که حالا باختیم اشکال نداره وصنعت نفت عادت داره به باخت؟
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
فراز شخصیت تیمی رو با بازیکنان خوب بالا برده کسی که برای اولین بار تیمو اردوی خارجی برده واینقدر برای آبادانی شهر بال بال میزنه سزاوار حمایت همه جانبه
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
با صدای بلند به فرصت طلبانی که به اسم هوادار صنعت اومدن و اینگونه ناجوانمردانه از کمالوند انتقاد میکنن میگم ساکت بشید الان میتونید بیاید و کلی به من فحش بدید ولی بازهم میگم برید ساکت بشید . امسال با حضور کمالوند تیمی قوی و خطرناک و باصلابت داریم یک سرمربی داریم که همزمان هم از تیم و هم از مردم آبادان دفاع میکنه لال نیست بخاطر حفظ نیمکت با کسی مماشات نمیکنه اونوقت عده ای فرصت طلب ضد ابادان و ضد فوتبال صنعت اومدن و اینگونه انتقاد میکنن . شما اگه طرفدار تیم بودید و دلسوز صنعت بودید چرا بعد از بازی بزگ و بیادماندی صنعت با اس تهران و پیروزی غرور آفرینش نیومدید و به تیم و کمالوند و هواداران تبریک بگید ولی حالا اومدید دارید حرف مفت میزنید . هواداران واقعی صنعت تا پایان لیگ در کنار صنعت و کمالوند خواهند ماند . دلسوز و هوادار واقعی باید مثل هواداران تراکتور عمل کنه که در حالی که تیمشون دوتا باخت آورده ولی بازهم تیمشونو مردانه و شرافتمندانه تشویق میکنن . حالا هرچه دلتون میخواد هم بمن فحش بدید . ولی بدونید تا آخر با فراز و نفتیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
این که گفته سالها قبل صنعت نفت بصورت آسانسوری میومد لیگ برتر و دوباره میرفت لیگ یک کجاش دروغه . چرا حرف کمالوندو کامل نمیخونید اونجا که در ادامه گفت ولی امسال میخواهیم نه در فکر سقوط که در فکر رسیدن به رتبه تک رقمی و سال بعد در رتبه بالاتر قرار بگیریم . یعنی به همگان گفته دیگه نباید در فکر افتادن صنعت باشید بلکه باید سرتونو اونقدر بالا بگیرید تا بتونید صنعت نفت را که در بالای جدول جاخوش کرده ببینید . حالا یکی بگه این کجاش اشکال داره که عده ای رگ تعصب الکیشون کلفت شده و اومدن این حرف کمالوند را منفی تلقی میکنن . اینجا آبادان و اینجا کمالونده و اینجا برزیل ایرانه . فقط حمایت تا پایان فصل . این تیم حتما موفق خواهد شد .
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
دنیا و صنعت نفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها