به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

زبیدی: هیچ‌کس در باشگاه جواب‌مان را نمی‌دهد

زبیدی: قراردادم را یک‌طرفه فسخ می‌کنم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در شانزدهمین دوره لیگ برتر از نحوه برخورد مسئولان این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زبیدی درباره توافقش با باشگاه پارس جم جنوبی به تسنیم اظهار داشت: این موضوع حقیقت دارد و من بعد از مذاکراتی که با پارس جم داشتم در نهایت با این تیم در مورد مبلغ قرارداد به توافق رسیدم. البته الان مهم این است که رضایت‌نامه‌ام را از استقلال خوزستان بگیرم، ولی متأسفانه هیچ‌کس در این باشگاه جواب‌مان را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: من چند بار با مسئولان باشگاه تماس گرفتم، اما جوابی نگرفتم و با این شرایط باید قراردادم را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کنم. بابت فصل گذشته فقط 30 درصد پول گرفتم و بابت دو فصل پیش هم 30 درصد از مبلغ قراردادم را طلب دارم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه تصریح کرد: این درحالی است که باشگاه پول عمل جراحی مرا هم نداد. من در این دو سال به‌شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردم و دیگر ضرر کردن کافی است. من با فدراسیون هم مشکلاتم را در میان می‌گذارم و قراردادم را به‌صورت یک‌طرفه فسخ خواهم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
5
بابا پارس جنوبی هم مشکل مالی نداره بودجه اش محدوده بری اونجا هم هیچی گیرت نمیاد !
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
2
بابا حالا تو بذار دو روز بگذره، انگار حالا بارسا بهت پیشنهاد داده اینجوری از حول حلیم افتادی تو دیگ، حالا مومنی رفت گفتیم همشهری خودمون نیست، تو که اینجوری که گفتی 70% از پارسال گرفتی 50% هم از امسال، خدا وکیلی جد و آباد من و هفت نسل بعد منم اینقد درآمد نداشتن که این دوستان تو همین دو سال از همین تیم بی پول گرفتن، خدا وکیلی امروز یه خبر خوندم که امید خالدی 600 میلیون تخفیف داده و 300 میلیون گرفته، من نمی دونم این پولا رو واسه چی می دن به این آدما، آخه سایپا تو اسیا بازی داشت؟ قهرمان لیگ شد؟ این بازیکنا چه گلی به سر این تیما می زنن که اینقد پول بهشون می دن؟ خدا وکیلی باشگاه سایپا پارسال کلا 300 میلیون درآمد داشت ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
2
من امروز ساعت 6.30 صبح!!! در کمال تعجب آقای پورکیانی رو در پمپ بنزین گلستان در حالی که خیلی هم عجله داشت دیدم! جالب بود برام فکر نمیکردم ایشان قبل 11 بیدار باشه!
گفتم داره میره که اس. خوزستان را معامله کنه خلااااص...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها