به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

مهاجم استقلال در دوراهی خوزستان و بوشهر

مهاجم استقلال در دوراهی خوزستان و بوشهر

خوزستان اسپورت- مهدی زبیدی در فصل جدید لیگ برتر با پیراهن یکی از تیم‌های استقلال خوزستان یا پارس جنوبی جم به میدان خواهد رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زبیدی مهاجم استقلال خوزستان در شرایطی روز گذشته با تیم پارس جنوبی جم قرارداد امضا کرده که یک‌سال دیگر از قرارداد این بازیکن با باشگاه فعلی‌اش باقی مانده است.

زبیدی به‌دلیل اینکه بخشی از مطالباتش را از استقلال خوزستان دریافت نکرده، از طریق سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیر فسخ یک‌طرفه قراردادش با استقلال شده، اما درخواست زبیدی هنوز مورد بررسی مسئولان ذیربط قرار نگرفته است.

مهاجم سوسنگردی آبی‌پوشان در دو صورت می‌تواند راهی پارس جنوبی جم شود، یا از باشگاه استقلال خوزستان رضایت‌نامه دریافت نماید، یا اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به فسخ یک‌طرفه قرارداد وی با استقلال خوزستان بدهد.

در غیر اینصورت مهدی زبیدی باید در فصل جدید لیگ برتر طبق قراردادی که با استقلال خوزستان دارد، برای این تیم به میدان برود.

افشین حیدری مدیرکل ورزش‌وجوانان خوزستان روز گذشته اعلام کرد که این اداره کل رسماً مسئولیت باشگاه استقلال خوزستان را به‌عهده گرفته است و ضمن پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته اقدام به حفظ نفرات تحت قرارداد باشگاه خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
3
مثلی است که می گوید از چاه در اومد افتاد تو چاله ؛ زبیدی باید کمی صبر کند تا تکلیف باشگاه استقلال خوزستان جهت دادن مطالبات بازیکنان و یا حتی تیمداری وغیره معلوم شود ؛ تیم پارس جنوبی به احتمال زیاد در فصل ۱۷ یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک خواهد بود و برای همین است که جهت نجات خود و فقط ماندن در لیگ و نیفتادن به فکر جذب زبیدی و بیت سعید افتاده ؛ بجز سرخابی ها و سپاهان از قرارمعلوم بقیه باشگاه های ایران مشگلات مالی دارند اون سه باشگاه هم وصلند به خزانه دولت و مردم و علنا چه از نظر ساختاری و یا سخت افزاری چیزی بنام فوتبال حرفه ای نداریم
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
1
2
پورموسوی تو لیست اولش ZBZ بوده و به اژدری لیست هم داده ولی مثل اینکه اژدری ترسیده با zbz و بازیکنای اس خوزستان فولاد امسال مقام بیاره برای همین داره اینقدر طولش میده که بهانه ای بشه واسش
محمدرضا فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
1
یکی نیست بهش بگه آخه خود مرکز استان بوشهر که بوشهر باشه زیرساختی نداره، تو می خوای بری پارس جم؟!!! اونجا زمین داره؟! آینده داره؟ تیم حرفه ایه؟ از اونجا میری تیم ملی یا ترانسفر میشی که اینقدر هولی؟!! آخه اون مدیر برنامه ات کیه که این چیزارو نمیبینه فقط براشون چندرغاز مهمه.
بازیکنای خوزستانی هرچی می خورن از مدیر برنامه های داغونشونن! افتضاحن این مدیر برنامه ها :|
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
1
يكى تأييد شد بياد فولاد و قرار شد دومى هم بشه به اضافه 4تاى ديگر .
چرا بختيار رو تو ليست خروجى نميزارن .از بازيكن شيرازى خلاص شديم و يكى ديگه غير بوميه
ما به بازيكن خوزستانى نياز داريم
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها