به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

لخویا و الفتح بازی جوانمردانه را رعایت کردند

لخویا و الفتح بازی جوانمردانه را رعایت کردند

خوزستان اسپورت- بازی جوانمردانه در دیدار تیم‌های لخویا قطر و الفتح سعودی کاملاً رعایت شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات به نتیجه مساوی رسید و بدون توجه به نتیجه دیگر بازی این گروه صعودش را قطعی کرد.

تیم لخویا قطر هم که سرگروهی‌اش را از قبل قطعی کرده بود، در یک مسابقه خانگی برابر تیم الفتح سعودی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید تا ضمن رقم زدن سنگین‌ترین شکست تیم الفتح سعودی، اصول بازی جوانمردانه را کاملاً رعایت کرده باشد.

شرایط امتیازات در این گروه به شکلی بود که اگر استقلال خوزستان مغلوب الجزیره امارات می‌شد و تیم الفتح سعودی مقابل لخویا قطر به پیروزی می‌رسید، تیم الفتح به‌عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود می‌کرد.

استقلال خوزستان امشب با نتیجه تساوی مقابل الجزیره امارات صعودش را قطعی کرد، اما تیم لخویا قطر نیز با نفرات اصلی‌اش به دیدار الفتح رفت و این تیم را شکست داد تا همانند شب گذشته شاهد رعایت بازی جوانمردانه در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امیر فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
7
ما باید کار خودمون رو میکردیم در ضمن دوره تبانی تو کشور های حوزه خلیج فارس دیگه گذشته الان باشگاه های ایرانی تو دسته های پایینتر دارن تبانی میکنن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
3
1
فک نکنم دورش تموم شده باشه دیروزالهلال نخواسته مقابل لخویا باشه تلاش کرده الریانو برده امروز هم لخویا بخاطر الریان انتقامشو گرفت البته بازم دستشون درد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
2
فوتبال حرفه ای یعنی همین که میبینیم واقعان اونا بهتر از ما عمل میکنن.
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
1
.از سارا خانم می خواهم. که می گوید دوره تبانی بین تیم های عربی تمام نشده یک مورد ان را ذکر کند؟ که تبانی کرده باشند بزرگترین افت ما این است که همه را بد می دانیم وفقط خود را خوب وجوانمرد می دانیم همانطور که چند روز گزارشگرهای فوتبال ایران به فوتبال عربستان تهمت زدند باید بیایند ومعذرت خواهی کنند.اما اتفاقا موردی دیگه هست که افرادی هم دایم مخصوصا در همین سایت بعنوان کاربر بر این طبل این می زدند که چون پرسپولیس در فوتبال ایران به کمک داوری و فدراسیون قهرمان شدودر اسیا نتیجه نمی گیرد.کجا هستند؟ای کاش همان افراد هم اینقدر جوانمردی را از الهلال یاد می گرفتند که بیایند اینجا و حرف های خود را پس می گرفتند؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها