به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورموسوی: ناراحت هستم که صبا سقوط کرد

پورموسوی: ناراحت هستم که صبا سقوط کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برابر صبای قم فوتبال پاکی بازی کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیروس پورموسوی پس از برتری تیمش مقابل صبای قم، گفت: تیم صبا را دوست داشتیم و این تنها دیداری بود که بعد از برد خوشحالی نکردیم. وقتی تیم ما را ماورای واقعیت خطاب می‌کنند باید با تمام توان بازی می‌کردیم. امروز 5 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما فوتبال پاک از طریق تیم ما امروز به نمایش گذاشته شد و خدا را شکر امروز در این بازی سربلند از زمین خارج شدیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما مصدوم بودند و مجبور بودیم در ترکیب تغییراتی بدهیم. فشار مسابقات خیلی بالاست. من از 5 روز، 5 روز بازی کردن گله‌مند نیستم. هر زمان از ایران برای بازی خارج می‌شویم،  یک شب قبل از بازی و یک شب بعد از بازی را از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم بخوابیم. به طور مثال برای بازی با الوحده 37 ساعت بازیکنان تیم نخوابیدند. بعد از آن با گسترش بازی کردیم که خیلی سنگین بود.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بچه‌های ما خسته هستند و شاید این حرف تکراری باشد اما تنها انگیزه آنها خوشحالی مردم خوزستان است. از نظر حمایت مالی صفر هستیم و بانک ملی حمایتی از ما نمی‌کند. امیدوارم روز سه‌شنبه با صعود خودمان مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: از ته دل می‌گویم که از برد امروز ناراحت هستم چرا که با این برد، صبا از لیگ برتر سقوط کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
6
ناراحت نباش.شرافت وجه تمایز شما و تیم برانکو است.شما انسان شریف هستی و برخلاف پرسپولیس که امروز بازی را به سیاه جامگان تقدیم کرد تا ب نوعی از کامرانی فر و کمیته داوران تشکر کرده باشد.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
7
پول های کثیف در کمیته داوران وجود دارد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
1
4
شیشمی حق ما بود داور نامرد فولادوباخت داد پیکان شیشم شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها