به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

نصاری: قسمت نبود که پنالتی گل شود

نصاری: قسمت نبود که پنالتی گل شود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که پرسپولیس در لیگ امسال لایق‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حکیم نصاری در مورد تساوی صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سخت و حساسی بود. ما در نیمه اول گل زدیم و سپس صاحب ضربه پنالتی شدیم که می‌توانستیم با دو گل نیمه اول را به پایان برسانیم. قسمت نبود که پنالتی گل شود و البته فدای سر بغلانی که این پنالتی را از دست داد. مساوی هم بد نبود، ولی می‌توانستیم برنده شویم.

«خدا را شکر می‌کنیم که یک امتیاز گرفتیم»، وی در ادامه با بیان این جمله تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم. سه بازی دیگر باقی مانده است که اگر خوب امتیاز بگیریم می‌توانیم در جدول دو پله صعود کنیم. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و نتایج خوبی بگیریم.

نصاری درباره کار کردن با فیروز کریمی و تأثیر حضور او در صنعت نفت گفت: من در حدی نیستم که بخواهم درمورد آقا فیروز نظر بدهم و او از لحاظ فنی در فوتبال ایران اثبات شده است. همه می‌دانند نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است، ولی ما خوب عمل کردیم که به خاطر تأثیر حضور آقا فیروز بوده است. فیروز کریمی کارش را بلد است.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به عملکردش در فصل جاری گفت: من نباید در این مورد نظر بدهم. فکر می‌کنم فصل خوبی بود، ولی درمجموع ما می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و همه بازیکنان این امکان را داشتند که عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند.

نصاری راجع به اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد، تأکید کرد: به نظر من پرسپولیس لایق‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است و امسال فوق‌العاده نتیجه گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
1
1
خواهشا از پرسپولیس تعریف نکنید....
با این همه بازیکن و این همه رانت دولتی میخواین قهرمان نشه؟؟؟؟
اگه پرسپولیس راست میگه تو اسیا نتیجه بگیره...
از گروهش هم نمیتونه صعود کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
وقتی پرسپولیس در ابادان شکست خورد ردای قهرمانیش لکه دار شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها