به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

صنعت‌نفت 1 – سیاه‌جامگان 1؛ پنالتی نفت سوخت

صنعت‌نفت 1 – سیاه‌جامگان 1؛ پنالتی نفت سوخت

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 25 فروردین 96 – ساعت: 18
صنعت‌نفت آبادان 1 – سیاه‌جامگان مشهد 1
وحید عسکری (35- گل به‌خودی) برای نفت – وحید عسکری (58) برای سیاه‌جامگان
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و مهدی الوندی
اخطار: مجتبی ممشلی، حکیم نصاری، گوی هیان کیم، محمد شادکام (نفت) - وحید عسکری، محمدرضا خانزاده، سالار افراسیابی (سیاه‌جامگان)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت‌نفت آبادان: ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، عزیز معبودی، حکیم نصاری، زبیر نیک‌نفس، رضا جبیره (66- حسین ساکی)، امیر زلیکانی، بهادر عبدی (66- گوی هیان کیم) و محمد شادکام (90- علی صلاح هاشم)
سرمربی: فیروز کریمی

سیاه‌جامگان مشهد: محمد ناصری، رضا شربتی، محمدرضا خانزاده، وحید عسکری، پیام ملکیان، غلامحسین بادامکی (83- میثم حسینی)، سالار افراسیابی، علیرضا جلیلی، عبدالرضا زارعی (63- محسن آذرباد)، روح‌الله سیف‌اللهی و گوران یرکوویچ
سرمربی: اکبر میثاقیان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سیاه‌جامگان مشهد به تساوی یک بر یک انجامید.

صنعت‌نفت و سیاه‌جامگان که طی دیدارهای اخیرشان نتایج مطلوبی کسب کرده بودند، با انگیزه کسب سه امتیاز این بازی مهم در منطقه پایین جدول لیگ برتر روبروی هم قرار گرفتند. فیروز کریمی مطابق انتظار باز هم تیمش را با تغییراتی در ترکیب اصلی به میدان فرستاد و برخلاف بازی با ذوب‌آهن، از معبودی، زلیکانی و جبیره در ترکیب اولیه استفاده کرد. زردپوشان آبادانی در نیمه اول تهاجمی‌تر از تیم میهمان ظاهر شدند و ضمن خلق چند موقعیت گلزنی به یک گل رسیدند و یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند.

شوت دیدنی زلیکانی در دقیقه هفتم تماشاگران را نیم‌خیز کرد اما ناصری دروازه‌بان سیاه‌جامگان این ضربه را برگشت داد و سه دقیقه بعد هم شوت محمد شادکام از بالای دروازه تیم میهمان گذشت. در دقیقه 14 نوبت به سیف‌اللهی رسید که دروازه صنعت‌نفت را تهدید کند که ضربه وی خارج از چارچوب دروازه بود.

پس از اینکه حدود بیست دقیقه از بازی در میانه میدان سپری شد و دروازه‌های دوتیم کمتر مورد تهدید قرار گرفت، بازیکنان صنعت‌نفت طی سه دقیقه به یک گل و یک ضربه پنالتی دست پیدا کردند. ابتدا توپ ارسالی جبیره با ضربه سر اشتباه وحید عسکری در دقیقه 35 دروازه سیاه‌جامگان را گشود و متعاقب آن خطای وحید عسکری روی محمد شادکام یک ضربه پنالتی برای صنعت‌نفت به همراه داشت اما حسن بغلانی این ضربه را به بالای دروازه زد تا اختلاف به دوگل افزایش پیدا نکند.

شوت محمد شادکام که توسط محمد ناصری دروازه‌بان سیاه‌جامگان مهار شد، آخرین فرصت هدر رفته در نیمه نخست بود تا ین نیمه ب یک گل به‌سود میزبان تمام شود.

سیاه‌جامگان که نتیجه را از دست رفته می‌دید، در نیمه دوم از لاک دفاعی بیرون آمد تا برای زدن گل مساوی به دروازه میزبان فشار بیاورد. حضور چند دقیقه‌ای شاگردان میثاقیان در منطقه دفاعی صنعت‌نفت در نهایت با یک ضربه شروع مجدد به ثمر نشست و گل تساوی مشهدی‌ها در دقیقه 58 از ریباند یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه میزبان شد تا وحید عسکری با زدن این گل نمایش ضعیف نیمه اول را جبران کند.

مربیان دوتیم با رسیدن بازی به سی دقیقه پایانی تعویض‌هایی در ترکیب تیم‌هایشان انجام دادند تا در یک-سوم انتهایی وقت مسابقه در اندیشه زدن گل برتری باشند اما درگیری بین بازیکنان دوتیم که در دقیقه 70 مسابقه رخ داد، باعث توقف جریان بازی و پنج کارت زرد برای بازیکنان نفت و سیاه‌جامگان شد تا جو ورزشگاه ناآرام شود و خشونت مسابقه نیز افزایش پیدا کند.

بازی پس از توقف چند دقیقه‌ای از سر گرفته شد اما در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی روی دروازه‌های صنعت‌نفت و سیاه‌جامگان رخ نداد تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شود.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): رضا جبیره در گوشه سمت راست محوطه جریمه سیاه‌جامگان صاحب توپ شد و یک پاس رو به جلو به دهانه دروازه تیم میهمان ارسال کرد که این توپ را وحید عسکری مدافع تیم سیاه‌جامگان به ضربه سر درون دروازه تیم خودی جای داد.

1-1 (سیاه‌جامگان): شوت رضا شربتی از یک ضربه ایستگاهی به‌صورت ناقص از سوی ناصر سالاری دفع شد و توپ برگشتی را وحید عسکری مدافع پیش تاخته‌ی مشهدی‌ها تبدیل به گل مساوی کرد تا گل به‌خودی‌اش را جبران کرده باشد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه از سوی باشگاه صنعت‌نفت رایگان اعلام شده بود و تماشاگران بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه شدند.
* فیروز کریمی و اکبر میثاقیان پیش از شروع مسابقه برخورد گرمی با همدیگر داشتند و عکس یادگاری گرفتند.
* بلندگوی ورزشگاه از تماشاگران تقاضا کرد از پرتاب ترقه به محوطه پیست کنار زمین مسابقه خودداری کنند.
* هواداران صنعت‌نفت پس از درگیری بازیکنان دو تیم که در اواسط نیمه دوم رخ داد، شعارهایی علیه تیم میهمان سر دادند.
* بازیکنان ذخیره دو تیم بین دو نیمه به رختکن نرفتند و داخل زمین به تمرین و گرم کردن پرداختند.
* وحید عسکری بازیکن سیاه‌جامگان در نیمه اول به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و در نیمه دوم دروازه صنعت‌نفت را باز کرد تا بازی با دوگل این بازیکن مساوی شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
6
تيم صنعت نفت حريف دست كم گرفتن فكر كردن تيم حريف ضعيف هست موسوي شادگان
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
2
3
فیروزکریمی چرا علی صالح زودنفرستادی داخل ولک به تو مربی میگن متاسفم برات با این خادمی
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
3
نتیجه مساوی نتیجه بدی نبود ولی بچه ها از نظر روحی آماده این بازی سنگین را نداشتن ودر دام آنها که عصبی کردن بازیکنان بود افتادن و رشته بازی از دستشان در رفت امروز خط هافبک ما خیلی ضعیف کار کرد البته شاید از استرس وحساسیت بازی بود البته از دست رفتن پنالتی روی همه بازیکنان مربیان و تماشاگران تاثیر منفی گذاشت
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
1
0
نیمه دوم صنعت افتضاح بود
آخه وقتی برنامت سانت کردنه خوب یه مهاجم قد بلند لازم داری صلاح حسن باید زودتر میومد تو زمین اگه تاکتیکت سانت کشیدنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
تیم روز به روز داره بهتر میشه
سلمان بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
انشاالله نتایج بهتر دربازیهای بعدی پنالتی هم فدای سر حسین باتعصب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها