به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

خرمگاه: شرایط برای ما و فولاد سخت بود

خرمگاه: شرایط برای ما و فولاد سخت بود

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بخاطر تعطیلاتی که داشتیم نگرانی بود که شکل بازی مان شکل نگیرد اما در 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا منصوریان به دلیل اخراج در بازی از سوی داور حق حضور در نشست خبری را نداشت و دستیارش محمد خرمگاه به نشست آمد و گفت: خسته نباشید می‌گویم قبل از هر چیزی درگذشت عبدالملکی را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم او جزیی از رسانه‌ها و ورزش و دوستانمان بودند. بازی خوبی بود. شرایط برای ما و فولاد سخت بود. بخاطر تعطیلاتی که داشتیم نگرانی بود که شکل بازی مان شکل نگیرد اما در 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و توانستیم موقعیت گل خلق کردیم و خدا را شکر که جو خوبی داشتیم و موقعیت گل خوب خلق کردیم اما متاسفانه فقط یک گل زدیم از هواداران مان تشکر می‌کنیم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمدند و همیشه حامی ما بودند و دست تک تک انها را می‌بوسم.

وی در مورد داوری مسابقه و اخراج داور گفت:داوری نمی‌خواهم صحبت کنم اما می‌گویند پایش زیاد از محوطه فنی بیرون آمده و اخراج شده این امر برای من اولین بار بود که چنین چیزی را شاهد بودیم.

وی در مورد اعتراض بازیکن استقلال به تعویض و درگیری او با هم‌تیمی‌اش، گفت: من روی خط بودم و متوجه این صحنه نشدم. اما همه بازیکنان باید یاد بگیرند که از تفکرات مربی تمکین کنند. این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. در این مورد کنکاش می‌کنیم و شک نکنید که با این مسئله برخورد می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
3
آره درست ميگى شرايط براى ما هواداران فولاد سخت هست هى علكى تيم ما به تيم شما و امثال تيم شما مى بازه "
فولاد امسال رفت تو منطقه ممنوعه كه دردسرش از تيم استقلال و پرسپولیس بود بازيكنان فولاد هم دركل نابود شد اميدوارم سال بعد فولاد در اوج باشه و پرسپولیس و اس تهران در تنگناى جدول
m6
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
امیدوارم فصل بعد فولادی ساخته شودکه مثل سابق پوزه تمام تیمها رو به خاک بکشونه علی الخصوص سرخابی های تهران که به واسطه راحت طلبی و پول بادآورده بلای جان تیم های خوزستانی شدند...زنده بادخوزستان زنده بادتیم های خوزستانی زنده بادمردم خوزستان...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها