به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

استقلال 1 – فولاد 0؛ صعود آبی‌ها به رده دوم

استقلال 1 – فولاد 0؛ صعود آبی‌ها به رده دوم

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر – استادیوم آزادی تهران
شنبه 12 فروردین 96 – ساعت 18:50
استقلال تهران 1 – فولاد خوزستان 0
گل: محسن کریمی (71)
داور: حسین زرگر
کمک داوران: سعید علی نژادیان و حسن یوسفی
اخطار: کاوه رضایی (استقلال)
تماشاگر: 20 هزار نفر

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، رابسون جان‌واریو، سیدمجید حسینی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن (87- جابر انصاری)، مجتبی حقدوست (56- فرشید اسماعیلی)، محسن کریمی، کاوه رضایی و علی قربانی (82- فرشید باقری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، سینا مریدی، ایوب والی، محمد اهل‌شاخه، سروش سعیدی، احمد عبدالله‌زاده، ماتیاس چاگو (81- محمود مطلق‌زاده)، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، بهرام رشیدفرخی (79- عبدالله ناصری) و ساسان انصاری (89- صابر حردانی)
سرمربی: نعیم سعداوی

خلاصه بازی
تیم فولاد خوزستان در آخرین بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل استقلال تهران با یک گل مغلوب شد.

غیبت عناصر دفاعی تأثیرگذار فولاد خوزستان در این مسابقه باعث شد تا سرخ‌پوشان جنوبی طی 10 دقیقه ابتدایی در کارهای دفاعی متزلزل نشان دهند و چند فرصت گلزنی نصیب بازیکنان استقلال شود، اما با سپری شدن این دقایق و شکل‌گیری ساختار دفاعی فولاد خوزستان، بازی به تعادل کشیده شد و این شاگردان سعداوی بودند که در اکثر دقایق نیمه اول بر توپ و میدان تسلط داشتند و دروازه تیم میزبان را تهدید می‌کردند.

ضربه سر کاوه رضایی در دقیقه پنجم و شوت پای چپ این بازیکن در دقیقه هفتم دروازه فولاد را تهدید کردند و در دقیقه 10 مسابقه نیز متعاقب اشتباه اهل‌شاخه یک فرصت عالی نصیب حسینی مدافع پیش تاخته استقلال شد که از این توپ بهره‌ای نبرد تا این دقایق برای فولادی‌ها با استرس زیادی سپری شود.

سرخ‌پوشان جنوبی پس از عبور از دقیقه دهم رفته رفته بازی خود را به حریف دیکته کردند. ساسان انصاری در دقیقه 16 صاحب اولین فرصت برای فولاد شد اما ضربه وی از سمت راست خط دفاعی استقلال به خارج از دروازه رفت و دو دقیقه بعد ضربه کاوه رضایی مهاجم آبی‌پوشان توسط احسان مرادیان دروازه‌بان جوان فولاد که در این بازی آماده نشان می‌داد، به کرنر فرستاده شد.

شوت بختیار رحمانی در پی یک ضربه ایستگاهی که در دقیقه 29 به سمت دروازه استقلال نواخته شد، جدی‌ترین موقعیت گلزنی فولاد در نیمه نخست را خلق کرد اما دروازه‌بان تیم میزبان با کمک تیر افقی دروازه توپ را به کرنر فرستاد. آخرین فرصت نیمه اول نیز در دقیقه 44 با ضربه شریفات هدر رفت و شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه استقلال راهی خارج شد تا دوتیم بدون گل راهی رختکن شوند.

استقلال که نمی‌خواست فرصت پیروزی در بازی خانگی و صعود به رده دوم جدول را از دست بدهد، نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و دوبار در دقایق 53 و 55 صاحب فرصت گلزنی شد که ابتدا ضربه محسن کریمی توسط احسان مرادیان مهار شد و پس از آن کاوه رضایی در دهانه دروازه فولاد خوزستان بخت گلزنی را پیدا کرد اما توپ را با ضربه سر به بیرون از دروازه زد تا فولادی‌ها نفس راحتی بکشند.

ضربه سر فرشید اسماعلی بازیکن تازه نفس استقلال خطر بعدی آبی‌پوشان را در دقیقه 65 رقم زد اما احسان مرادیان توپ را در دهانه خط دروازه کنترل کرد و دقیقه‌ای بعد از این صحنه بهرام رشیدفرخی با حرکت اضافی یک موقعیت خوب را از تیمش گرفت. استقلالی‌ها سرانجام در دقیقه 71 قفل دروازه فولاد را گشودند و محسن کریمی پس از فرار در قلب دفاع خوزستانی‌ها گلزنی کرد تا در دقایق پایانی بر هیجان بازی افزوده شود. 

فولادی‌ها پس از دریافت گل با ورود عبدالله ناصری به میدان تغییراتی در خط حمله ایجاد کردند و با افزایش سرعت بازی سعید در رسیدن به دروازه استقلال داشتند، ضمن اینکه مطلق‌زاده هم در خط میانی جایگزین ماتیاس چاگو شد تا خط میانی سرخ‌پوشان صاحب نیروی تازه نفس شود. در سمت مقابل هم فرشید باقری جایگزین علی قربانی شد.

ساسان انصاری در دقیقه 86 می‌توانست دروازه استقلال را تهدید کند، اما ضربه وی با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت و بعد از این صحنه با صابر حردانی تعویض شد، ضمن اینکه منصوریان سرمربی استقلال نیز به‌دلیل اعتراض به قضاوت داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان به پایان رسید تا آبی‌پوشان با این پیروزی به رده دوم جدول رده‌بندی برسند.

شرح گل
1-0 (استقلال): پاس عمقی کاوه رضایی در پشت مدافعان فولاد خوزستان به محسن کریمی رسید و این بازیکن در حالت تک‌به‌تک توپ را از بالای دستان احسان مرادیان عبور داد تا استقلال از تیم میهمان پیش بیفتد.

در حاشیه
* هواداران استقلال با توجه به شکست پرسپولیس در آبادان اقدام به تشویق صنعت‌نفت و شعار دادن علیه پرسپولیس کردند.
* علیرضا منصوریان قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت فولاد رفت و به نعیم سعداوی و اعضای نیمکت‌نشین این تیم خیرمقدم گفت.
* بختیار رحمانی که در نیم فصل اول عضو استقلال بود به همراه اسماعیل شریفات به سمت نیمکت استقلال رفتند. کاوه رضایی مهاجم استقلال به سمت نیمکت نشینان فولاد خوزستان رفت و با آنها خوش و بش کرد.
* هواداران استقلال در واکنش به محرومیت سیدمهدی رحمتی در اواسط نیمه اول علیه اسماعیل حسن زاده رئیس کمتیه انضباطی شعار سر دادند. آنها خواستار ترک کمیته انضباطی از سوی حسن‌زاده بودند.
* وحید طالب‌لو که به‌دلیل مصدمیت این بازی را از دست داده بود، با حضور در جایگاه به تماشای مسابقه پرداخت.
* هواداران استقلال در دقیقه 22 بازی، منصور پورحیدری پیشکسوت فقید تیم خود را که در سال 95 دار فانی را وداع گفت مورد تشویق قرار دادند.
* علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران در دقیقه 88 به‌دلیل اعتراض به قضاوت داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
8
گل مفتی خوردیم حداقل میتونستیم مساوی کنیم
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
7
8
اقای سعداوی این چه بازی بود انجام دادید اصلا تاکتیک ندارین زمانی شما ادعا میکردین که باید سرمربی فولاد بشین ، از نظر بدنسازی و تکتیک افتضاح بودین رفتیم دسته یک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
8
7
بچه ها خوب بازی کردن بعد از مدتها یه بازی باهدف از فولاد دیدیم کاش با نتیجه همراه میشد یادمون نره استقلال تیمش تو اوجه همه تیما رو این اواخر میبرد چه لیگ و چه آسیایی
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
6
8
اقای سعداوی تیم فولاد شما و اژدری نابود کردین ، استقلال اشپالمون کرد
وحید جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
6
7
فقط سه کلمه فولاد بی هدف بی برنامه
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
12
نمی دونم چرا ساسان انصاری این قدر مغرور شده به هیچ بازیکنی پاس نمی ده بعده تعویضم که با بازیکن جوون دست نداده خیابانی می گفت نزدیک بازیکن بود حاضر نشده بیاد باهاش دست بده
به نظرم احسان مرادیان امروز نشون داد می شه یه گلر خوب داشته باشیم بجز صحنه گل تو بقیه صحنه ها خوب نشون داد
دفاع وسط جای عبدالله کرمی واقعا خالی بود
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
6
ای خدااااااااااااااااااا
تا کِی مساوی و باخت ؟؟؟؟؟؟؟؟
فولاد شهر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
4
9
آقای سعداوی! احسان مرادیان بهترین گلر تیم زمانی بازی میکنه که نامدارها مصدوم باشند!اهل شاخه زمانی بازی میکنه که پیرمردها وبی انگیزه ها محروم یا مصدووم باشند. شما قدرت برخورد رو حتی با بازیکن بی دقت و خودخواهی مثل انصاری نداری! استقلال تهران 3بارپوست اندازی کرد ولی مربی شجاعش اون رو در کورس با یک مشت جوان گمنام نگه داشت ولی شما دریای استعداد کنارت خوابیده ونمیدونیم از رشیدفرخی چی دیدی؟ تو رو خدا استعفا بده که داریم دیونه میشیم. بابا به والله حتی شما قدرت انتخاب یک دستیار رو نداشتی! باغ ابادی رزومش چی بوده ؟ آقا استعفا بده ،ما دیگه امسال سقوط نخواهیم کرد ولی بگذارید مربی بیاد تا فولاد پرقدرت برای سال آینده پایه ریزی بشه. آخه استقلال چی داشت که شما 90دقیقه فقط داری دفاع میکنی؟ چی داشت؟چی داشت؟
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
4
من واقعا نمیدونم برچه اساسی دوستان ازآقای سعداوی دفاع میکنند فرزندخوزستان بودن جایگاه خودش روداره وقابل احترام اماموفقیت تیم بزرگ فولادجایگاه به مراتب بزرگتری داره ازابتداگفتیم هدایت جناب سعداوی برای تیم فولاد خیلی زوده چراکه ازابتدای فصل وتااین بازی تاکتیک تیمی ملموسی ندیدیم ودرنزدیک 5هفته پایانی ایشون مدام ترکیب روعوض کرده واین نشون دهنده آشفتگی وسردرگمی هست به خدا دوست دارم این فصل هرچه زودترتموم بشه تاشایدرخدادمثبتی درسطح مدیریت و کادرفنی تیم اتفاق بیفته وتمام هواداران شاهدتیم رویایی فولادباشندکه کابوس وحشتناک تمام تیمهادرفصول قبل بود....آیاشیر خفته بیدارمی شود؟؟
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
5
فکر کنم بعضی از دوستامون یه بازی دیگه رو نگاه کردن . الکی به اسم فولادی میان انتقاد میکنن . ولله امروز از نظر فنی بد نبودیم اما نتیجه رو باختیم . اون عزیزی که میگه چرا اهل شاخه تا الان ذخیره بود یه بار دیگه فیلم بازی نگاه کنه ببینه بدترین بازیکن فولاد کی بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
5
شک نکنید هفته بعدم مقابل سپاهان میبازه تو حمله اصلا برنامه ای نداره همه ی بازیکنا بی انگیزه شدن چون یه مربی بزرگ باید اینارو هدایت کنه ساسان که فقط بفکر خودشه رشید فرخی تو زمین راه میره تو رو خدا استعفا بده ما دیگه خسته شدیم از این وضع شدیم یه تیم معمولی
Ashil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
4
یه تیم مثه اس خوزستان مهاجم داره و میانه نداره و یه تیم هم مثه فولاد میانه داره مهاجم نداره.متاسفم برا سعداوی که میاد تو برنامه زنده میگه هدفمون از اول فصل هشتمی بوده.ادمین بچاپ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
5
فقط استعفا فقط استعفا
m6
نعیم فولادو
|
United States
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
4
5
گراشته دنده خلاص بببینم کجا متوقف میشه خخخخخخخخخخخخخخخ یه مهاجم بود بنام کافور اونم فراری دادن رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
3
5
من فولاديم به اسم فولاد هم نيومدم پس بايد انتقاد كنم
لابد ميخواى از شدت ناراحتى منفجر بشن
.چى حرفيه باباميگى " سموم منفى به ذهن ما تزریق ميكنى

حله
فولاد رفت ته ↓
" !
آره
M6
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
3
5
حق فولاد باخت نبود . اگر در خط حمله بیشتر دقت می کردند با کمی خوش شانسی می شد همون نیمه اول کار را تموم کرد . در چند مورد داور هم به نفع اونها بود .
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
1
8
اشتباه ایوب والی هم واضح بوددربه ثمررسیدن گل
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
1
6
یه تعداد از هواداران از روی دلسوزی و تعصب به فولاد انتقاد میکنند و باید از انتقاداتشون استفاده کرد اما یه عده هم هستن دنبال چیزهای دیگه ای بودن و هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
7
2
خدا شاهده اگه اين بازيكنان نباشن فولاد همه چيزش عالى ميشه فقط فرشيد فرخى - سروش سعيدى -چاگو- بوحمدان- بختيار- حبيبى نژاد- تيم رو بد تركيب كردند چن بازيكن بى كيفيت هم داريم .
سال بعد بايد بيت سعيد و زبيدى برگردن فولاد چهارمحالى بازيكن ايداله حميد كاظمى هم هست اينا مثل طارمى هستن
m6
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
شما هم دلت خوشه لیست خرید میدی چهارمحالی خخخ فولاد برگرده به سال 84 بعد میگید چرا به جوونا بها نمیدیم
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
5
2
سرحال بازی کردن یکسری بازیکن دربازی امشب دلیل بر تاکتیک داشتن تیم نیست برادرمن فقط متعصب واقعی فولادمیفهمه که این تیم نشان از فولاد بزرگ وقوی داره یاخیر چرا بی ربط ارتباط به یه سری مسائل یاایجادحاشیه می دهید
عباس چنانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
6
فکر نمی کنم این آقای سعداوی پیش خودش فکر کنه یه تجدیده نظر درمورد بازیکناش هم تاکتیکش بهرحال تاآخر فصل منتظر میمونیم دیگه نیازی به توهین هم نداره خودش باید بفهمه
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
4
2
فولاد فراتراز توانش بازی کرد بازیکناش اکثرا قدکوتان امیدوارم لیگ بعدی بازیکنای خوب ومربی باتجربه ای جذب کنه
علی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
6
با بخشی از حرف سارا خانم موافقم البته فولاد یک نیمه فراتر از توانش بازی کرد ولی با بخشی از حرفشون موافق نیستم چون توانایی فنی ربطی به قد بازیکن نداره مثلا مهدی زبیدی نصف ارش افشین قد داره ولی فوتبالش خیلی بهتر از افشینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
6
ليگ تموم شد براي فولاد سهميه هم باي باي بايد ازالان برنامه ريزي خوب بچينن براي ليگ امسال موسوي شادگان
ابوالفضل
|
United States
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
5
2
دروازبان ناشی بود.دیر جلو اومد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
2
2
مسخره بازى بود
M6
رامشیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
3
تعصب رو بذاریم کنار.
فولاد بی هدف و بی برنامه بود
مشخصه برخی بازیکنا از کسی حساب نمی برن
و خلاصه اینکه
تجربه خوبی برای آقای سعداوی بود اما امیدوارم سال دیگه یه مربی خوب بیاد که در حد فولاد باشه. البته با این بازیهای باخت - مساوی بعید میدونم تو لیگ بمونیم. نگاهی به بازیها بکنید: سپاهان - نفت - پیکان و دو تیم خوزستانی که خودشون امتیاز میخان
فولادی با تعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
1
2
نقطه عطف فولاد چند بازیکن هستن بختیار مرادیان ناصری وعبدالله زاده ومریدی ..آقای سعداوی حبیبی نژاد خیلی با کیفیت تر از مطلق زادست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها