به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

استکی: برای گرفتن سهمیه انگیزه خاصی داریم

استکی: برای گرفتن سهمیه انگیزه خاصی داریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان ما برای گرفتن سهمیه آسیایی انگیزه خاصی دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسن استکی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر، اظهارکرد: بعد از تعطیلی عید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. همچنین بازیکنان مان پس از برد مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا از روحیه خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: در حال حاضر تیم ها در جدول رده بندی به هم نزدیک هستند و ما فردا (جمعه) با تیمی بازی داریم که شرایط بسیار خوبی دارد، ضمن این که از مربی کارآمدی هم برخوردار است. استقلال خوزستان شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. به هر حال امیدوارم بازی خوبی از نظر فنی و امتیازی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برای این بازی محروم نداریم ولی قاسم حدادی فر باز هم مصدوم شد. او دو هفته دیگر به مسابقات می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: ما یک برنامه سه ساله داشتیم که البته آقای گل  محمدی به دلیل یکسری مسایل خصوصی نتواست ادامه همکاری دهد. ما امسال در حال نتیجه گرفتن بودیم ولی باتوجه حضور بازیکنان مان در اردوی تیم ملی، مصدومیت قاسم حدادی فر و همچنین حضور دو سه بازیکنان مان در تیم ملی جوانان این عوامل همگی در روندمان تاثیرگذار بود. به هر حال تیم زمانی که در فشار است، شرایط افت هم پیدا می کند و البته در همین شرایط، به خاطر اشتباهات فردی نتیجه نگرفتیم.

استکی عنوان کرد: خدار را شکر در چند هفته اخیر شرایط برگشته است و بازیکنان برای گرفتن سهمیه آسیایی انگیزه خاصی دارند، ضمن این که در آسیا نیز شرایط بدی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در دو سه سالی که در خدمت حسینی و گل محمدی بودم، تیم ما در دو سال متوالی، در سه جام جنگیده است و شرایط به صورتی بود که هر سه چهار روز، یک بازی داشتیم که این شرایط برای فوتبالبست های ایرانی بسیار سخت است و به اندازه ای هم حرفه ای نیستیم که بتوانیم انگیزه بازیکنان را برای سه جام نگه داریم و متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم و به همین دلیل هم شاید افت نامحسوسی داشتیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها