به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

نعمتی‌نژاد: امیدواریم که دیدار فردا را ببریم

نعمتی‌نژاد: امیدواریم که دیدار فردا را ببریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیروزی برابر ذوب آهن ما را به کسب سهمیه آسیایی تقرییا نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سید سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از بازی با  ذوب آهن در لیگ برتر، اظهار کرد: دیدار فردا یکی از سخت‌ترین بازی‎های ما خواهد بود، به این دلیل که این دیدار تقریبا پس از یک وقفه 20 روزه برگزار می‎شود.

وی بیان کرد: برای بازی فردا کاملا مسایل فنی و تاکتیکی را به بازیکنان آموزش داده‎ایم و امیدواریم که دیدار فردا را ببریم تا یک عیدی برای مردم خوزستان باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر شرایط ما خوب است ولی متاسفانه برای بازی فردا علایی، سالاروند و مومنی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، ضمن این که آقای پورموسوی هم به دلیل محرومیت روی نیمکت نیست.

وی بیان کرد: بازی سوپر جام و دیدار رفت را به تیم ذوب آهن واگذار کردیم. به هر حال امیدوارم بازیکنان مان در بازی فردا که اولین بازی سال 96 ما است، توان خود را بگذارند و نتیجه خوبی کسب کنیم. برد در بازی فردا از دو جهت برای ما خوب است؛ یکی این که باعث انگیزه برای بازیکنان مان در بازی های آسیایی می‌شود و دیگر این که ما را به کسب سهمیه آسیایی تقرییا نزدیک‌تر می‎کند.

نعمتی‌نژاد گفت: ذوب آهن نیز همیشه تیم خیلی خوب و تاکتیکی بوده است و بازیکنان باتجربه خیلی خوبی هم دارد که باهوش، باشعور و خلاق هستند. ما نکات لازم را به بازیکنان آموزش داده‌ایم و امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
4
سلام بر با غیرتان فوتبال استان اقا جان میبرید ماهم میایم
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
4
ازبین سه تیم خوزستانی استقلال خوزستان بهترین عملکرد رو داشته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها