به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

بلماضی: مقابل استقلال مطابق انتظار عمل نکردیم

بلماضی: مقابل استقلال مطابق انتظار عمل نکردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم لخویای قطر به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با استقلال خوزستان مطابق انتظار عمل نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جمال بلماضی پس از تساوی یک - یک تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: همان‌طور که در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم بازی سختی داشتیم. آنها روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند و واقعاً خطرناک بودند. ما یک تعویض اجباری هم داشتیم و می‌توان گفت برنامه‌های ما را همین تعویض به هم ریخت.

«بازی را که انتظار داشتیم، نتوانستیم به نمایش بگذاریم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما اینجا آمده بودیم که بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم دنبال پیروزی بودیم. ما تیم معتبری هستیم و اینجا فقط برای کسب سه امتیاز آمده بودیم، اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم اول گروه ما (گروه B لیگ قهرمانان) است و دو بازی خارج از خانه در عمان و ابوظبی داشت، اما نتایج خوبی به‌دست آورد. من دوست دارم تیم خودم صعود کند و با شرایط فعلی شانس ما و استقلال خوزستان بیشتر است.

بلماضی درباره تعویض‌هایی که داشت و مورد نقد قرار گرفت، گفت: باتوجه به بازیکنانی که در اختیار داشتم، تعویض عفیف بهترین تصمیمی بود که می‌توانستیم بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
1
1
عمو چى ميگى
آرش ما همه چيرو خراب كرد نبرديم
شانس اورديد كلوچه نشديد
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها