به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

تارتار: بدشانسی آوردیم و باختیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: زیبایی فوتبال به همین است که یک تیم موقعیت‌های زیادی داشته باشد و نتواند از آنها استفاده کند و در نهایت هم شکست بخورد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: تا قبل از دریافت گل به حریف اجازه موقعیت‌سازی ندادیم و بازی را در اختیار‌مان گرفته بودیم.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای که گل‌ خوردیم هم در واقع حریف به ما ضد‌حمله زد و توانست به گل برسد. دقیقاً پیش از موقعیت گل بازیکنان من یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما آن را از دست دادم به هر حال زیبایی فوتبال به همین صحنه‌هاست.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه باید بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف‌مان برطرف شود عنوان کرد: در دو بازی گذشته هم عملکرد خیلی خوبی نداشتیم و با وجود خلق موقعیت‌های خوب نمی‌توانیم به گل برسیم. باید بیشتر تلاش کنیم و این مشکل‌مان را برطرف کنیم.

تار‌تار ادامه داد: بعد از دریافت گل بازیکنانم احساسی بازی کردند و در مقابل نفتی‌ها هم به خوبی توپ و میدان را کنترل کرده و توانستند پیروز شوند. باید به مردم و مسئولان تیم نفت مسجد‌ سلیمان برای این پیروزی تبریک بگویم.

تار‌تار در پاسخ به این سوال که چرا در نیم‌فصل اول و بعد از بازی برابر نفت مسجد‌ سلیمان در نشست خبری حاضر نشد تصریح کرد: من برای مردم مسجد سلیمان و اصحاب رسانه احترام خاصی قائل هستم. برای نشست قبل از بازی دیر رسیدیم و بعد از بازی هم مشکلاتی به وجود آمد مانند قطعی برق که نتوانستیم بیشتر بمانیم چرا که از پرواز جا می‌ماندیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها