به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

شاهین‌طبع: بازیکنانم مزد زحمات خود را گرفتند

شاهین‌طبع: بازیکنانم مزد زحمات خود را گرفتند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: بازیکنانم در دیدار با دانشگاه آزاد با پیروزی مزد زحمات خود را گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از  فارس، مهران شاهین‌طبع پس از برتری 70 بر 63 پتروشیمی مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقه مزد زحمات خود را گرفتند تا توانستند با انسجام خوب حریف را شکست دهند. در نیمه دوم بازیکنانم با دوندگی و جنگندگی که داشتند بهتر از حریف کار کردند.

وی در مورد اینکه انتظار می‌رفت با اخراج آرمان زنگنه تیم شما افت کند اما این اتفاق نیفتاد و بهتر هم بازی کردید گفت: این شرایطی است که در بازی‌ها به وجود می‌آید اما مربیان هم نسبت به این شرایط پیش‌بینی دارند که چه کاری انجام دهند. بازیکنانی که جانشین شدند با شایستگی کار کردند و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

سرمربی پتروشیمی در مورد اینکه جدال شما با مصطفی هاشمی یکی از نکات جالب این بازی بود گفت: من 20 سال است که مربیگری می‌کنم. روزی که بردم مغرور نشدم و در شکست‌ها هم برای بازی‌های آینده درس گرفتم. به نظر من این برد و باخت‌ها همیشه در ورزش وجود دارد و هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. فعلا در دور سوم لیگ هستیم.

شاهین‌طبع عنوان کرد: در زندگی مربیگری‌ام یک روز می‌برید و یک روز می‌بازید. به نظر من امیدوارم کسانی که می‌برند ظرفیت این را داشته باشند و جایگاه و شایستگی مربیان دیگر را هم در نظر بگیرند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها