به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

سپیدرود 2 – استقلال 1؛ باخت آبی‌ها با سه پنالتی‌

سپیدرود 2 – استقلال 1؛ باخت در جشنواره پنالتی‌ها

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وپنجم لیگ یک – استادیوم عضدی رشت
سه‌شنبه سوم اسفندماه 95 – ساعت: 15
سپیدرود رشت 2 – استقلال اهواز 1
گل‌ها: سهیل حق‌شناس (16 و 52- پنالتی) برای سپیدرود – احمد الجبوری (10) برای استقلال
داور: وحید صالحی
کمک داوران: محمدعلی پورمتقی و محمدرضا فتحی
بدون تماشاگر

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، هادی موسوی، میثم تهیدست، محمد میری (67- محمد رستمی)، میثم فردوسی، محمدرضا الماسخاله، امیر تیزرو (61- احسان عبدی)، عماد مؤدب‌پور (46- شایان مصلح)، حسین کعبی، محمد نزهتی و سهیل حق‌شناس
سرمربی: علی نظرمحمدی (محروم از نیمکت)

استقلال اهواز: سجاد مسعودی، مصطفی کیانی، معین راشدی، مهدی اسلامی، سامی بنی‌خالدی (60- جابر یوسفی)، پدرام اردلانی، ستار دراجی، مصیب جمعه‌زاده، رحیم آلبوغبیش (79- حمید جرفی)، هادی دغاغله (65- علیرضا کاکه) و احمد الجبوری
مربی: حمیدرضا بابایی

خلاصه بازی
تیم استقلال اهواز در آخرین بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ یک مغلوب سپیدرود رشت شد.

سپیدرود و استقلال اهواز در یک هوای آفتابی و در مسابقه‌ای که با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر انجام می‌شد، قدم به زمین چمن عضدی رشت گذاشتند. آبی‌پوشان استقلال اهواز در دقایق اولیه بسیار باانگیزه ظاهر شدند و در دقیقه دهم روی ضدحمله توسط جبوری به گل اول رسیدند اما این گل فقط چند دقیقه دوام داشت و اعلام یک ضربه پنالتی عجیب و غریب به‌سود تیم سپیدرود رشت باعث رقم خوردن گل تساوی میزبان با ضربه حق‌شناس شد.

در ادامه نیمه اول، بازیکنان سپیدرود که با یک پنالتی مشکوک به گل تساوی رسیده بودند، با روحیه بهتری به بازی ادامه دادند و در دقیقه 30 تا مرز زدن گل دوم پیش رفتند اما شوت زمینی محمد نزهتی به تیر عمودی دروازه استقلال اهواز برخورد کرد و به زمین بازگشت تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، با ورود شایان مصلح به سمت چپ تیم سپیدرود رشت و حضور حسین کعبی در سمت راست این تیم، حملات تیم میزبان براساس حرکات از جناحین طراحی می‌شد و سپیدرودی‌ها از همین طریق به دو پنالتی متوالی دست پیدا کردند. 

اولین پنالتی در نیمه دوم  روی حرکت شایان مصلح از جناح چپ و خطای واضح مهدی اسلامی در دقیقه 52 و پنالتی بعدی روی حرکت حسین کعبی از سمت راست و خطای سامی بنی‌خالدی در دقیقه 55 اعلام شد. سهیل حق‌شناس که در نیمه اول یک گل زده بود، پشت هر دو ضربه پنالتی اعلام شده در نیمه دوم ایستاد که یک ضربه را تبدیل به گل کرد و یک پنالتی را به تیر عمودی دروازه استقلال اهواز زد. حق‌شناس بعد از هدر دادن آخرین پنالتی این مسابقه، یک فرصت مسلم گلزنی را در حالت تک به‌تک از دست داد و موفق به هت‌تریک در این مسابقه نشد.

یاران استقلال اهواز در دقایق پایانی برای به تساوی کشیدن بازی تلاش کردند و بازیکنان سپیدرود به حفظ نتیجه پرداختند تا این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به‌نفت تیم میزبان به پایان برسد. استقلالی‌ها البته یک بار هم در این نیمه به گل رسیدند که از سوی کمک‌داور مردود اعلام شد ولی بازیکنان استقلال اهواز اعتقاد داشتند تصمیم کمک‌داور اشتباه بوده است.

سپیدرود رشت با این پیروزی به صدر جدول رده‌بندی بازگشت و تیم استقلال اهواز در انتهای جدول باقی ماند.

شایان ذکر است که علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدورد رشت به‌خاطر محرومیت انضباطی بازی را از جایگاه دنبال می‌کرد و در سمت مقابل نیز با توجه به جدایی علی حنطه سرمربی استقلال اهواز وظیفه هدایت آبی‌پوشان به‌عهده حمیدرضا بابایی مربی این تیم بود.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال اهواز): هادی دغاغله توپ را پشت دفاع سپیدرود رشت انداخت و احمد الجبوری با فرار از قلب دفاع تیم میزبان در حالت تک‌به تک با سیدمحمد حسینی قرار گرفت و توپ را از بالای دستان دروازه بان سپیدرود به گل اول بازی کرد.

1-1 (سپیدرود): در پی ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال اهواز، مصطفی کیانی مدافع آبی‌پوشان این توپ را با پا دفع کرد، اما داور میدان در کمال تعجب اعلام پنالتی کرد. پس از اینکه اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان استقلال به نتیجه نرسید، سهیل حق‌شناس بازیکن گلزن سپیدرود با ضربه‌ای زمینی در خلاف جهت حرکت مسعودی گل تساوی را برای میزبان زد.

2-1 (سپیدرود): نفوذ شایان مصلح به درون محوطه جریمه استقلال اهواز و خطای مسلم مهدی اسلامی باعث اعلام یک ضربه پنالتی صحیح به‌سود تیم سپیدرود شد و سهیل حق‌شناس برای دومین بار با فریب دروازه‌بان استقلال توپ را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد.

در حاشیه
* بازی به‌دلیل حکم صادره از سوی کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
* تماشاگران سپیدرود رشت که از تماشای بازی محروم بودند، از صبح امروز در ورزشگاه عضدی رشت حضور یافتند و مسئولان ورزشگاه را در برف روبی و آماده کردن زمین چمن یاری دادند.
* پس از چند روز بارش برف، هوای رشت کاملاً آفتابی بود.
* حسین کعبی که فوتبالش را از تیم جوانان استقلال اهواز شروع کرده است، به‌عنوان کاپیتان سپیدرود رشت مقابل تیم زادگاهش به میدان رفت.
* پس از اینکه سهیل حق‌شناس ضربه پنالتی مشکوک سپیدرود را تبدیل به گل مساوی کرد، به‌دلیل پاره‌گی تور دروازه، توپ از دروازه خارج شد.
* برف‌های پارو شده از روی زمین ورزشگاه عضدی رشت در پشت دروازه‌ها دیدنی بود و ارتفاع برف‌های پاروشده به بیش از یک متر می‌رسید.
* کادر فنی استقلال اهواز همانند بازیکنان این تیم اعتراض زیادی به پنالتی مشکوک تیم سپیدرود داشت اما اعتراض‌ها نتیجه‌ای نداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
1
6
جهانداری مبارکه..
مبارکه
مبارکه
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
3
والله من همه چیز دیدم بجز اعتراض یه لحظه فکر کردم سرمربی استقلال اهواز سرمربی سپیدرود شده انگار نه انگار سه تا پنالتی به دروازه استقلال اهواز زدن آقای بابایی آروم و بی خیال ایستاده که نگو
خواستم خسته نباشی به مهدی اسلامی بگم که هربازی داره یه پنالتی هدیه میده فکرکنم تاآخر فصل بهترین پنالتی گیر برای تیمهای مقابل بشه
بنظرمن اگه استقلال اهواز بجای اینکه پول بلیط هواپیما وهتل بده این پولها رو به فدراسیون بدن بعنوان جریمه و از لیگ کنار بکشن بهتره وخودشون برای لیگ دسته دوآماده کنن امانه با این بازیکنان چراکه اگه پنج یاشش بازیکن امسال بمونن باید استقلال اهواز سال بعد در لیگ دسته سه ببینیم
حسن اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
5
سلام
آقا قلبم داشت می ایستاد،این چه داوری بود؟پنالتی رو ازکجاش درآورد؟خیلی جالب بود که بین دونیمه مجری شبکه باران و کارشناسشون اعتراف کردن که پنالتی نبود وداور برای اونا جبران مافات بازیای قبلی رو کرد.
مورد دوم گلی بود که آفساید که گرفته شد.سومین مورد،حسین کعبی باید اخراج میشد،یک کارت زرد بابت تکل دوپای گوشه محوطه هیجده قدم که داور کور بازی ندیدش و دومی گرفتن توپ با دست پشت محوطه بود که به خطا بسنده کرد.
داور نامرد داور نامرد داورنامرد
بازیکنامون که خداییش خیلی دونده ان ولی از لحاظ کار تیمی وکلا دانش فوتبال ضعیفن.
جالبه چندبازی آخر تیم رو کامل دیدم،شروع بازیا خیلی با انگیزه هستن ولی کم کم بی خیال میشن
بدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
5
اسلامی مبارکه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
3
بابا ما خيلي ديده ايم كه داور اشتباه يا به نفع يك تيم سوت بزند ولي داور امروز واقعا نوبرش بود آخه كاشكي يكي بگه كه داور براي چي پنالتي اعلام كرد خود بازيكنان سپيدرود داشتن به داور نگاه ميكردن كه چرا سوت زده چي را ميخواهد اعلام كند يك لحظه خيال كردن كه داور به نفع استقلال سوت زده آخه بازيكن استقلال نه كسي پيشش بود و نه خطاي كرد خيلي عادي بدون اينكه كسي مزاحمش باشد توپ را با پا از منطقه جريمه دور كرد ولي داور چرا پنالتي گرفت هيچكس نفهميد خود گزارشگر سپدرود هم دوست داشت بدونه. و نكته دوم هم گل سالم استقلال . به هر حال استقلال امروز خيلي خوب بازي كرد ولي واقعا داور بي انصاف بود علناً آمده بود تا سه امتياز به امتيازات سپيدرود اضافه كند داور هم شانس آورد سرمربي استقلال خداداد نبود ولي در مورد داوري امروز اگر قراره كسي اعتراض كند باشگاههاي رقيب سپدرود براي صعود بايد شكايت كنند چون داوري امروز رباني محرز بود
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
1
1
پنالتی دادن اسلامی مشکوک به نظر میرسید البته قصد قضاوت ندارم ولی از اونجا یی که فوتبال بازی کردم بنظر میرسید نیازی به پا زدن بازیکن حریف نبود
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
1
یک روز هم که استقلال اهواز خوب بازی کرد داور مانع نتبجه گرفتن استقلال شد.خدا ازش نگذره.مهدی اسلامی هم که اسم خودشو گذاشته جومونگ هم که فقط ادعاست. در پایان باید گفت مبارک جهانداری و رییس هایش که آرزویشان نابودی استقلال اهوازه
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
1
0
والله این جهانداری خجالت نمیکشه دنبال نابودی استقلال بودی که تیم به فنا رفت برا کسب درآمد حضور داری که به خواسته خودت رسیدی عجب روی داره این آقا ولی یه چیز رو نمیتونی انجام بدی شما هیچوقت قادر نیستی عشق ما رو از ما بگیری اگه استقلال اهواز دسته دو که سهله ما تو محلات‌هم‌باشیم از عشق خودمون جدا نخواهیم شد چون تنها عشق ما اهوازیها اس اس شهر اهوازه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
1
درورد بر جهانداری بزرگ، مردی از دیار بندر عباس!!
اینجا دیار خاک و گرما و بی آبیست بزرگ مرد....
ولی یه چیزی بهت بگم نابودی اس اس اهواز رو توی خواب هم نمیبینی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
1
1
یکی از دوستام به اسم مهندس مهدی محمودی حاضره تیمو بخره البته اگه به قیمت تیم لیگ دویی بدنش چون خداییش دیگه شانسی نداره دفتر باشگاه کجاست؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها