به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

چه کسی از حق استقلال اهواز دفاع می‌کند؟

چه کسی از حق استقلال اهواز دفاع می‌کند؟

خوزستان اسپورت- اتفاقات داوری تک بازی روز سه‌شنبه‌ی لیگ دسته اول فوتبال کشور مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته و مسئولان تعدادی از تیم‌های مدعی صعود نیز در رابطه با این موضوع مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در روزی که داور میدان سه پنالتی به‌سود سپیدرود رشت گرفت و یک گل استقلال اهواز را مردود اعلام کرد، تیم سپیدرود در استادیوم بدون تماشاگر عضدی رشت با نتیجه دو بر یک مقابل آبی‌پوشان اهوازی به پیروزی رسید تا بار دیگر به صد جدول برگردد.

پنالتی‌های دوم و سوم سپیدرود در این مسابقه که در پی خطاهای مهدی اسلامی و سامی بنی‌خالدی مدافعان استقلال اهواز روی شایان مصلح و حسین کعبی از تیم سپیدرود اعلام شدند، جای اعتراض نداشته و در تصاویر تلویزیونی کاملاً مشخص بود که وحید صالحی در این دو صحنه قضاوت صحیحی داشته است.

بحث اصلی اما در خصوص پنالتی اول سپیدرود رشت و گل مردود اعلام شده‌ی استقلال اهواز است. شش دقیقه پس از اینکه استقلال از سپیدرود پیش افتاد، مصطفی کیانی مدافع استقلال اهواز توپ ارسالی بازیکنان میزبان را با پا دفع کرد اما سوت داور به نشانه ضربه پنالتی به‌صدا در آمد تا گل اول سپیدرود بدین شکل رقم بخورد. در دقایق پایانی بازی هم گل تساوی آبی‌پوشان در حالی آفساید اعلام شد که تصاویر تلویزیونی حکایت از سالم بودن گل داشت و نظر کارشناس داوری شبکه استانی گیلان نیز این بود که کمک‌داور دوم مسابقه در اعلام آفساید اشتباه کرده است.

عملکرد فنی استقلال اهواز طی فصل جاری، البته که قابل دفاع نیست، اما در روزی که این تیم می‌توانست با شکست دادن تیم بالانشین سپیدرود رشت طلسم پیروز نشدن در فصل جاری را بشکند و به ماندن در لیگ یک امیدوار شود، اسیر اشتباهات عجیب داوری گردید.

مسئولان برخی از تیم‌های مدعی لیگ یک که رقیبان سپیدرود رشت محسوب می‌شوند، پس از این بازی مصاحبه‌هایی انجام داده و نسبت به تصمیمات تیم داوری در دو صحنه مهم اعتراض کرده‌اند. این در حالیست که خبری از اعتراض و پیگیری مالکان باشگاه استقلال اهواز به‌گوش نمی‌رسد و با سکوتی که مالکان این باشگاه اتخاذ کرده‌اند، ظاهراً اراده‌ای برای دفاع از حق تضییع شده‌ی استقلال اهواز وجود ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
3
جهانداری ومهدی اسلامی که خوب دارن ازحقمون دفاع میکنند دیگه چی میخایم.
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
3
البته سایت ... از اعتراض جهانداری نوشته ولی فکر کنم بعد از اینکه دیگر تیمهای رقیب سپیدرود اعتراض کردند این اقا هم برای اینکه حرفی زده باشه یک اعتراض ابکی هم کرده.این مسایل و همینطور صحبتهای مدیر عامل قبلی آقای مطلبیان همه نشان میده که جهانداری و باندش و ریئسهایش قطعا به دنبال نابودی استقلال اهواز هستند...
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
1
1
ما که هیچ دلسوزی بنام مسئول نداریم
ماتیمی داریم که باتیرکمون به جنگ تانک واسلحه میریم واینو امروز مقابل سپیدرودرشت درروز روشن دیدیم که سراستقلال اهواز باپنبه که نه بدتر بریدن آیا کسی اعتراض کرد؟ سرمربی باشگاه کاری که خدادادعزیزی انجام دادو انجام داد یا فقط بفکر تثبیت مکان خودش بود وباخت استقلال اهواز بدرک که ببازه؟
ماهیچ دلسوزی بنام مسول نداریم ما تیمی داریم که هیچ عاشق ودلسوز نداره ماتیمی داریم که هیچ چیز وهیچ کسی رو نداره ما استقلال اهوازیها فقط وفقط خدارو داریم وامیدواریم خدای بزرگ جواب اونهایی که قصدضربه زدن به استقلال اهوازونام استقلال اهواز رودارن بده
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
1
0
ازسایت ورزش خوزستان سوال دارم که چرااول صحبتام روچاپ نکرده من واقعیت گفتم که تنهاحامی استقلال اهوازفقط وفقط سایت ورزش خوزستانه نه کسی دیگری
مدیر پایگاه با سلام
ضمن تشکر از محبت شما، بخش مربوط به تشکر از سایت را جهت کوتاهتر شدن متن پیام حذف کردیم.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها