به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

کمالوند: می‌خواهیم با دست پر زمین را ترک کنیم

کمالوند: می‌خواهیم با دست پر زمین را ترک کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برابر فولاد خوزستان بازی سختی داریم اما می خواهیم دست پر به تبریز بازگردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به استان دوست‌داشتنی و فوتبال‌خیز خوزستان آمدم. بازی در خوزستان همیشه سخت است. فردا هم بازی دشواری مقابل فولاد داریم که کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد ولی خدا را شکر، تیم ما روند خوبی را پیش گرفته است. فردا در درجه اول تلاش ما این است که بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم و پس از آن با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

سرمربی گسترش فولاد افزود: در هر صورت گسترش فولاد تیم نوپایی است و سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم به دنبال تثبیت خود در لیگ برتر بوده و در این امر موفق شده است. ما سال به سال بهتر شده‌ایم. سال گذشته توانستیم رتبه تک رقمی کسب کنیم و امسال هم هدف‌مان قرار گرفتن در جمع 6 تیم بالای جدول است که این امر دور از دسترس نیست و با تلاش بازیکنان به آن می‌رسیم.

کمالوند درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل فولاد اظهار کرد: بابک حاتمی که در بازی گذشته اخراج شد، محروم تیم ماست و خالقی فر و کوروش ملکی تنبیه انضباطی شدند و در دیدار مقابل فولاد حضور ندارند. این دو بازیکن خارج از قاعده انضباطی تیم کار کردند و از یک دیدار تیم محروم شدند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا تا اینجای کار از کارنامه خودتان راضی هستید گفت: رضایت را باید باشگاه داشته باشد و باید بگویم من از حضور در این باشگاه بسیار راضی هستم.  ارکان باشگاه و مجموعه ما همه به هم نزدیک هستند و همدلی و وحدت هم وجو دارد و روند رو به رشدی که داشته‌ایم موید همین موضوع است. امیدوارم که فصل آینده نیز به روند رو به رشدمان ادامه دهیم. گسترش فولاد کم کم در حال رسیدن به باروری است تا بتواند در آینده تیم مدعی لیگ هم باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
4
اگه مربیان منشوری نباشن فوتبال ایران چقد خوب میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
2
به تو و خداداد و جلالى بهتون ميگن مربى . غير از دغل بازى و جادو و جنبل چه چيزى ديگه اى بلديد "موضوع مثل روز روشنه "برو كلوچه بفروش بهتر از اين كه سرمربى يه تيم ليگ برتر باشى ؟
آقاى كمالوند شما بايد بهتر بدانيد فردا مثل روح سفيد وسط ميدان خيمه نزنى كما مثل خداداد
m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
2
این همه بازیکن خوب گرفتی اول فصل الان هم نیمه های جدولی آقای کمالوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
1
بازيكنى كه از تيم هاى ديگه دزديده شدند
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها