به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

قضاوت داور جنجالی در بازی فولاد و گسترش فولاد

قضاوت داور جنجالی در بازی فولاد و گسترش

خوزستان اسپورت- داور خبرساز فوتبال ایران بازی حساس تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز را سوت می‌زند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا کرمانشاهی از سوی دپارتمان داوری برای قضاوت بازی تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز انتخاب شده است؛ داوری که آخرین قضاوت‌هایش در بازی‌های فولاد خوزستان با جنجال و درگیری همراه بوده است.

رضا کرمانشاهی طی فصل گذشته ابتدا بازی استقلال اهواز و فولاد خوزستان را قضاوت کرد که پایان این دیدار با درگیری همراه بود و علی حنطه سرمربی وقت استقلال اهواز از سوی کمیته انضباطی چند بازی محروم شد. کرمانشاهی پس از آن مسابقه ادعا کرد که هنگام عزیمت به فرودگاه اهواز مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفته است.

کرمانشاهی همچنین قضاوت بازی بدون تماشاگر تراکتورسازی و فولاد خوزستان در استادیوم یادگار تبریز را به عهده داشت که در اواخر مسابقه ابتدا کورش بختیاری‌زاده و سپس دراگان اسکوچیچ را از روی نیمکت فولاد اخراج کرد و پس از گزارش وی به کمیته انضباطی محرومیت‌هایی برای مربیان فولاد صادر شد.

این داور 37 ساله اهل تهران که چندسال پیش در جریان پرونده فساد داوری از سوی یکی از مربیان در برنامه تلویزیونی 90 متهم شد و کارش با فردوسی‌پور به دادگاه کشید، طی فصل جاری لیگ برتر برای فولاد خوزستان قضاوت نکرده است و باید دید که در اولین قضاوت برای فولادی‌ها چه عملکردی خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
4
پلنگ صورتی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
1
2
امیدوارم کامرانی فر برای فولاد نقشه ای نريخته باشد.واقعا ممکن بابت حرفی که سعداوی زد و گفت کامرانی فر در اهواز رو سیاه شد این فرد به ظاهر آرام و از پشت خنجر زن در صدد ایجاد آشوب باشد.حقیقتا ستاد امنیت ورزش استان باید به گونه ای در مورد عواقب برهم زدن جو عمومی از طریق ایجاد حساسیت در هواداران به کامرانی فر هشدار بدهند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها