به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
امیدوارم هواداران علیه بازیکنان شعار ندهند

پورموسوی: از عبدالله ویسی ناراحت نمی‌شوم

پورموسوی: از عبدالله ویسی ناراحت نمی‌شوم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از هواداران درخواست کرد که شرایط بازیکنان این تیم را درک کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، دیروز همه بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان منتظر تماس از تهران بودند. نه برای پیشنهاد جدید، بلکه برای نتیجه مناقصه باشگاه استقلال خوزستان. در ابتدا خبر رسید قرار است مناقصه با ساعتی تاخیر برگزار شود اما طولی نکشید که در نهایت خبر ناخوشایندی به تیم رسید. آن هم چیزی نبود جز تعویق مناقصه باشگاه استقلال خوزستان. به مدت یک هفته دیگر.

این مساله نگرانی‌های زیادی برای سیروس پورموسوی به وجود آورد. برای سرمربی بومی و جوانی که خیلی دوست داشت روزهای خوبی را با این تیم تجربه کند اما ظاهرا باید منتظر فسخ قرارداد ستاره‌های تیم باشد چون طبق قول و قراری که گذاشتند، بازیکنان می‌توانند در صورت پرداخت نشدن 50 درصد از مطالبات‌شان تا نیم فصل، قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنند و بروند. پورموسوی در مورد شرایط جدیدی که برایش پیش آمده توضیح می‌دهد.

ظاهرا دیروز همه بازیکنان و کادرفنی منتظر مناقصه باشگاه استقلال خوزستان بودند اما خبر رسید مناقصه انجام نشده و به هفته بعد موکول شده. این مساله با توجه به اینکه بعد از بازی هفته پانزدهم انجام می‌شود به نظرتان چه عواقبی برای تیم‌تان خواهد داشت؟
 چه بگویم؟ تعویق مناقصه یعنی نوشدارو بعد از مرگ سهراب. همه به مناقصه امید داشتیم که یک نفر بیاید و مشکلات مالی را حل کند اما ظاهرا به خاطر کم بودن متقاضیان، جلسه مناقصه به هفته بعد موکول شد. یعنی بعد از بازی هفته پانزدهم مقابل صبای قم.

با این شرایط به نظر می‌رسد بازیکنان می‌روند!
 خب، طبق قولی که به بچه‌ها داده شد قرار بود تا هفته پانزدهم 50 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که آنها بمانند. اگر این اتفاق نیفتد آنها می‌توانند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنند و بروند. الان حسن بیت‌سعید روی صفحه شخصی‌اش به گونه‌ای از تیم خداحافظی کرده. پورقاز گفته می‌خواهد برود. طیبی و زهیوی هم پیشنهادهای خوبی دارند که به احتمال زیاد می‌پذیرند.

ظاهرا شما هم دیگر نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید؟
 دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. قبلا به آنها اصرار کردم بمانند که ماندند. الان باید چه بگویم؟ دیگر حتی نمی‌توانم به صورت‌شان نگاه کنم. به هر حال آنها اول فصل پیشنهادهای خوبی داشتند که می‌توانستند بخش زیادی از مبلغ قراردادشان را همان ابتدا به صورت نقدی بگیرند اما به خاطر استقلال خوزستان و هواداران ماندند تا به تیم کمک کنند. ماندند چون به تیم تعصب داشتند اما با این شرایط دیگر نمی‌شود کاری کرد. امیدوارم اگر بازیکنان می‌خواهند بروند هواداران هم شرایط آنها را درک کنند و علیه آنها شعار ندهند.

شما هم که ظاهرا خانه خودتان را برای تیم فروختید.
 به هر حال این تنها کاری بود که از دستم برمی‌آمد. من استقلال خوزستان را خانه خودم می‌دانم و اعضای تیم را خانواده‌ام. به خاطر همین هر کاری که می‌توانستم انجام بدهم، انجام دادم اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آید.

گفته می‌شود بازیکنان اصلی‌تان هم پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم‌ها دارند.
 بله، به هر حال اینها بازیکنان تیم قهرمان هستند. بازیکنانی که با عملکرد خوب‌شان جام قهرمانی را بالای سر بردند. پس عجیب نیست پیشنهادهای خوبی داشته باشند.

خبر می‌رسد یکی از مشتریان پر و پا قرص بازیکنان‌تان، عبدالله ویسی است. از اینکه ویسی به بازیکنان پیشنهاد داده، ناراحت نمی‌شوید؟
 نه، چون می‌دانم ویسی چطور با بازیکنان مذاکره می‌کند. می‌دانم او به بازیکنان می‌گوید در تیم‌تان بمانید اما اگر خواستید بروید بیایید اینجا. به خاطر همین هم ناراحت نمی‌شوم. همین صحبت‌ها را ویسی با خود من هم داشت. او قبل از شروع فصل گفته بود اگر می‌خواهی سرمربی باشی بمان در استقلال خوزستان اما اگر راضی نیستی و می‌خواهی جدا شوی، بیا پیش خودم.

با این شرایط که پیش آمده، بازی با صبای قم را چطور می‌بینی؟
 این بازی یکی از بهترین بازی‌های ما خواهد بود. من چند روز پیش با بازیکنان جلسه گذاشتم و به آنها گفتم اگر می‌خواهید بروید با خوشی بروید، نه با ناراحتی و قهر. پس بهترین بازی خودتان را انجام دهید تا قیمت‌تان هم بالا برود. با این شرایط فکر می‌کنم این هفته ما بازی خیلی خوبی مقابل صبای قم خواهیم داشت.

یعنی فکر می‌کنید می‌توانید این تیم را ببرید؟
 صددرصد. ما می‌خواهیم با یک برد خوب به تعطیلات برویم. به هر حال ما یک نیم‌فصل خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و باید استراحت خوبی داشته باشیم. پس بهتر است با یک برد به تعطیلات برویم. بردی که به همه ما بچسبد.

اما شما الان باید تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنید؟
 من که نمی‌توانم جلوی بازیکنان را بگیرم. آنها با مدیرعامل باشگاه قول و قرار گذاشتند که هنوز به آن عمل نشد. ما برای حضور قدرتمندانه‌تر در لیگ قهرمانان آسیا حتی مصطفی ماهی و آلویس نانگ را هم به تیم اضافه کردیم اما با این شرایط نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. باید منتظر ماند و دید مدیریت باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. شاید مشکلات تا قبل از بازی حل شود. هرچند که بعید می‌دانم چون اگر قرار بود حل شود خیلی زودتر، این اتفاق می‌افتاد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
6
این شیوه تیم داری به درد نمی خوره، بازیکنی که هر روز از صبح علی طلوع آفتاب با می رم می رم شروع می کنه همون بهتر که بره، تیم نفت هم همین مشکلات رو داره ولی هی بازیکناش جار و جنجال نمی کنن که می ریم و متمم داریم و از این حرفها، حالا شما اون پولی که پارسال بهتون دادن رو بخورین تا امسال هم خدا کریمه، مگه افراد معمولی جامعه چقدر درآمد دارند که این دوستان اینقدر متوقع هستند، مگه جاهای قبلی که بودند چقدر درآمد داشتند؟ بهتر اینجوری اقلا از این به بعد هر کی که عرضه داره می آد تو فوتبال.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
2
2
بازیکنها تقصیری ندارند. اونها زحمت خودشون رو کشیدن و تیمو قهرمان کردن مسوولین بفکر تیم نبودن. خداکنه پول برسه و همه بمونند ولی اگه پول ندادن و بازیکنی بخاد جدا بشه نباید ازش ناراحت بشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
4
هیات مدیره جدید استقلال صنعتی کجا هستند؟
اومدند چندتا عکس گرفتند و مصاحبه کردند چرا کاری نمیکنند؟
یه مطلب بنویسید علیه این هیات مدیره بی خاصیت که فقط اومده بودند برای تبلیغات و عکس گرفتن
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
2
4
بازیکن و مربی آماتور بهتره که هرچه زودتر برن .تا پارسال بعضی از همین بازیکنان التماس می کردن در لیگ برتر بازی کنن .استقلال خوزستان اولین کار باید پورموسوی اخراج کنه،پورموسوی می خواد بازیکنان را به سپاهان بفرسته تا ویسی اخراج نشه،
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
4
اقای استاندار که همش میگه من دنبال کار استقلال خورستان هستم کار درست کردنش نکنه مثل انتقال اب کارون به اصفهان و یزده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
3
از اقای سعداوی میخوام سه بازیکن فولاد که در حد نام فولاد نیستو خارج کنه در صورت جدایی بازیکنان اس خوزستان اونا رو جذب کنه بنظرم این کار میتونه حتی فولاد قهرمان لیگ کنه هر چند من از قهرمانی تیمای خوزستانی میترسم چون ممکنه براشون گرون تموم بشه همون دوم بشه بره اسیا بهتره
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
2
با خسته نباشید و تشکر از زحمات اقای پور موسوی و بازیکنان استقلال خوزستان به نظر من یا بازیکنان کلا تا آخر لیگ ایران و آسیا قید پول را بزنن وآخر لیگ دنبال پولشون باشن یا اگه نمیتونن با این شرایط کنار بیان رضایتنامه بهشون داده بشه که برن تیمهای دیگه زندگیشونو سر و سامون بدن چون ممکنه بعضی بازیکنان واقعا ازنظر مالی گرفتاری داشته باشن
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
2
اقای پورموسوی چندین بار برات نوشتم بهتره ک بری بعضیا از فوتبال سرشون نمیشه تو رو سیبل میکنن ک اخرشم شد مقصرشم.خودتی و هیئت مدیره ک نگرت داشتن باید ی سرمربی دلال مثل ... بیاد ک قدر تو رو بفهمن
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
3
ادمین سلام بازی جمعه با تماشاگر برگزار میشه یا نه؟ لطفا جواب بدید
مدیر پایگاه سلام
خیر. هنوز محرومیت لغو نشده است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها