به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورکیانی: مشکلات مالی حل می‌شود

پورکیانی: مشکلات مالی حل خواهد شد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: امروز غلامرضا شریعتی در جلسه با اعضای تیم خبر اسپانسری گروه ملی برای باشگاه را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد حضور غلامرضا شریعتی در تمرین امروز استقلال خوزستان گفت: امروز شریعتی استاندار محترم خوزستان به همراه فرامرز کیانی‌زاده مدیر کل ورزش و جوانان،‌ جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و تنی چند از معاونین تربیت بدنی استان در تمرین استقلال خوزستان حاضر شدند و اسپانسری گروه ملی صنعتی را برای باشگاه تائید کردند. از این پس گروه ملی اسپانسر باشگاه است و این مسئله مشکلات مالی ما را برطرف خواهد کرد.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادامه افزود: به امید خدا دیگر مشکلات ما حل خواهد شد و دیگر با مسائلی که در این مدت درگیر بودیم مواجه نیستیم.

وی در مورد اینکه آیا دیگر نام بانک ملی به عنوان اسپانسر روی لباس استقلال خوزستان نوشته نخواهد شد، تصریح کرد: هم نام گروه ملی و هم نام بانک ملی نقش خواهد بست و مشکلی وجود ندارد.

پورکیانی در مورد اینکه آیا پول به زودی به حساب باشگاه واریز خواهد شد، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد تا مشکلاتمان حل شود و بتوانیم از لحاظ اجرایی به توانمندی بیشتری برسیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش متممی در اختیار داشتند تا در صورت عدم پرداخت 50 درصد پولشان می‌توانند در نیم فصل جدا شوند، اظهار داشت: انشاءالله با شرایطی که فراهم شده این اتفاق رخ نمی‌دهد و بازیکنان تیم با قدرت کارشان را در ادامه لیگ دنبال می‌کنند. حتی احتمال دارد نفرات جدیدی هم جذب کنیم.

قائم مقام استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: جا دارد از بازیکنان خوب تیم‌مان تشکر کنم آنها با تعصب و غیرت مثال زدنی در این مدت کارشان را پیش بردند و هیچ مشکلی به وجود نیامد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
یعنی واقعا حل شد؟!
ابادانی
|
Germany
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
0
اقای پورکیانی مشکل که پیش امد.همینکه تیم قهرمان در نیمه پایین جدول است و از جام حذفی هم حذف شده مشکله.دیگه چه مشکلی قرار بود پیش بیاد؟اما امیدوارم تو اسیا ابروریزی نشه.یه صحبت با اقای زهیوی دارم :اقای زهیوی اگه هم میخوای از اس خوزستان بری فقط پرسپولیس برو.به خاطر اینکه مربی با دانشی داره ودروازه تیم ملی برات باز میشه.خدا رو چه دیدی شاید مهاجم اول ایران توجام جهانی شدی.که مطمئننا تواناییش رو داری.اما اگه میخوای به خودت و فوتبال خوزستان خیانت کنی برو استقلال.منصوریان نابودت میکنه.چون اصلا فوتبال رو نمی دونه با کدوم ت مینویسن.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
آقای پورکیانی اگر می خواهید حاشیه از تیم دور شود و آرامش به تیم بازگردد هرچه زودتر مطالبات بازیکنان را پرداخت کنید،متمم قرارداد را لغو کنید ،پورموسوی را اخراج کنید و یک مربی حرفه ای و کاربلد استخدام کنید.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
0
این حرفها قبلا هم زده شده و هیچوقت عملی نشده گروه ملی و بانک ملی توجهی به تیم نمیکنن وبازیکنها بخاطر همین ناراحتن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
0
اینا با این حرفا فقط میخوان وقت بخرن وگرنه خبری از پول نیست.تازه امروز کارکنای گروه ملی دست به اعتراض زدن که چندین ماهه حقوق نگرفتن.گروه ملی اگه پول داشت که حقوق ۴ هزار کارکنش رو میداد.کلا گروه مای روو به نابودیه با سیاست های دولت تدبیر و امید واهی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها