به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
ما اشتباه می‌کنیم اما دفاع نباید اشتباه کند

زهیوی: اکثر بچه‌ها دوست دارند بروند

زهیوی: اکثر بچه‌ها دوست دارند بروند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که تیمش در بازی‌های اخیر روی اشتباه مدافعان گل‌های بدی خورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، رحیم زهیوی مهاجم سوسنگردی تیم استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای با روزنامه ایران ورزشی ضمن انتقاد از شرایط مالی این تیم در رابطه با گل‌های خورده آبی‌پوشان طی هفته‌های اخیر صحبت کرده و می‌گوید تیمش در بازی‌های اخیر روی اشتباه مدافعان گل‌های بدی خورده است.

متن صحبت‌های مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان را در ادامه مرور خواهید کرد.

وضعیت خودتان و استقلال خوزستان این روزها چطور است؟
 چه بگویم؟ وضعیت خودم و تیم را الان همه ایران می‌دانند. می‌گویند از مشکلات مالی صحبت نکنیم اما اگر از این مساله صحبت نکنیم، چه بگوییم؟ هنوز آب از آب تکان نخورده. وعده‌هایی که دادند محقق نشد و هیچ‌کدام از مسئولان سر حرف‌شان نیستند. متاسفانه اکثر بازیکنان متمم گرفتند و می‌خواهند جدا شوند.

اما هنوز تا هفته پانزدهم زمان باقی مانده.
 پولی که قرار است بدهند، باید 4، 5 هفته زودتر می‌دادند. ما در قرارداد قید نکردیم که تا هفته پانزدهم پول نگیریم. تا هفته پانزدهم که نباید صبر کرد. قرار هم نبود که تا آن زمان حرفی نزنیم. به هر حال ما تا آخرین روز بازی می‌کنیم اما اکثر بچه‌ها دوست دارند بروند.

یعنی اگر 50 درصد قرارداد هم پرداخت شود، می‌روید؟
 ببینید این رفتارها بی‌احترامی به تیم است. به بازیکن و کادرفنی دارند بی‌احترامی می‌کنند. مربی تیم چرا باید خانه‌اش را بفروشد که به بازیکنان پول بدهد؟ کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ بی‌توجهی به تیم، بی‌احترامی به همه اعضای آن است. به خاطر همین هم اکثر بچه‌ها دوست ندارند بمانند.

ظاهرا شما هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داری؟
 بله، من از اکثر تیم‌ها پیشنهاد دارم اما دوست دارم بمانم.

برخلاف خیلی از بازیکنان که دوست دارند بروند؟
 بله، من برخلاف بقیه که دوست دارند بروند، می‌خواهم بمانم و تا روز آخر حرفی از رفتن نمی‌زنم هرچند که این روزها خیلی سخت می‌گذرد.

انگار شما حامی اصلی سیروس پورموسوی هستید. حامی سرمربی تیم که برای بازیکنانش حتی خانه‌اش را فروخته.
 من حامی نیستم. من حرف‌هایی که حق است می‌گویم. شرایط این روزها اصلا خوب نیست و هیچ مسئولی توجهی نمی‌کند.

ظاهرا همین مشکلات هم باعث شده در بازی‌های گذشته خود شکست بخورید.
 ما بدشانسی هم داریم. تا دقیقه 90 یک بر یک هستیم و موقعیت‌های زیادی داریم اما ناگهان روی اشتباه دفاع‌مان یک گل می‌خوریم و می‌بازیم.

مدافعان هم ظاهر ناراحت هستند و می‌گویند همانطور که مهاجمان اشتباه می‌کنند و موقعیت‌ها را گل نمی‌کنند، خط دفاع هم ممکن است اشتباه کند.
 درست است ما اشتباه می‌کنیم اما دفاع نباید اشتباه کند. دفاع کار خطرناک‌تری نسبت به مهاجمان دارد. ما اگر اشتباه می‌کنیم نهایت این است که بازی با تساوی به پایان می‌رسد اما اگر دفاع اشتباه کند حریف گل می‌زند و بازی را می‌بازیم.

الان نسبت به مدافع خاصی دلخوری داری؟
 نه، منظور من دفاع تیمی است. به شخص خاصی کار ندارم. متاسفانه ما در بازی‌های اخیر روی اشتباه مدافعان گل‌های بدی خوردیم. شاید آنها به خاطر مشکلات مالی تمرکز لازم را نداشته باشند اما باید این را بدانند که بهتر است همیشه بهترین باشند. چه زمانی که مشکلات وجود دارد و چه زمانی که مشکلات حل شده است.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
4
پول تا هفته آینده پرداخت می شه ،بازیکنان استقلال خوزستان بهتر تمرینات بیشتری انجام بدن تا نتایج ضعیف جبران بشه ،بازیکنی که قرارداد داره حرف رفتن نمی زنه ،متمم قرارداد کار ناشیانه ای بود و هیچ جای دنیا چنین بندی نه هست و نه اجرا می شه
بیات
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
7
اقا همونطور که خودت هم گفتی مشکل شما پول نیس و حتی اگه پول هم بهتون بدن بازم بعضیهاتون حواس و دلشون پیش تیمای تهرانیه.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
5
دقیقا هدفش از دفاع پورقاز سردرگمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
2
3
امسال نرن سال دیگه همشون می رن از همین الان دارن اماده سازی می کنن
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
7
٪۱۰۰ با زهیوی موافقم همانطور که چند وقت پیش نوشتم ضف دفاع استقلال با ۱۹ گل خورده باعث شکست های تیم شده و زحمت مهاجمین را به هدر میده ؛ حالا یا جای خالی دخسوس و کولی بالی پر نشده و به عبارتی خط دفاع با هم مچ نیستند و یا اشکال از سیستم دفاعی تیم است به هر حال اگر این مشگل اساسی حل نشه ؛ شارژ مالی و روحی خیلی روی این ضعف تاثیر گذار نیست . معتقدم پورغاز باید در پست اصلی خودش یعنی هافبک دفاعی بازی کند و یک مدافع جدید را در کنار طیبی امتحان کنیم.
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
5
بازیکن باتعصبی مثل زهیوی رو باید طلا گرفت خیلی خوب بازی میکنه و حرف حق رو میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
7
'' بله من از اكثر تيمها پيشنهاد دارم ولي مي مي مي مي مانم ''
در روزگاري كه برادر ، برادرش را براي پول سر ميبرد اينچنين بازيكني خودش را وقف تيم استانش كند خدايش خيلي نوبره و واقعا اين زبان را بايد طلا گرفت اكثر بازيكنان اين تيم وقتي مصاحبه ميكنند تهديد به رفتن ميكنند من نميگم حقشون نيست بلكه برعكس بازيكن هم انسان است خانواده دارد خرج دارد و مثل تمام شاغلين يك قرارداد دارد كه طرفين بايد به تمام مفاد قرارداد احترام بگذارند ولي حرف من با كسي است كه با توجه به بازي خوبش و داشتن درخواست از تمام تيمها حرف از ماندن ميزند البته زهيوي يكبار هم اين كار بزرگ را در اول ليگ كرد و تمام درخواستهاي ميلياردي را رد كرد تا در خوزستان بماند زهيوي اگر آن روز رفته بود الان اگر تمام قرارداد خود را نگرفته بود صد در صد نيم آنرا گرفته بود. برايش و براي تمام بازيكنان آس خوزستان و تمامي بازيكنان خوزستاني و همچنين بازيكنان هر سه نماينده خوزستان در ليگ برتر و هواداران آنها آرزوي موفقيت ميكنيم .
پاسخ ها
محسن ازمشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
واقعا"دمت گرم . خیلی قشنگ نوشتی . دم زهیوی گرم ای کاش مردم ومسئولین خوزستان قدر این بازیکن رو بدونن
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
2
زهیوی همانطور که به مانشون دادی به تیم شهرت تعصب داری بازهم باید تعصبتونشون بدی و هیچوقت به ایچ تیمی نمیری وتیمتو تنها نمیذاری ما همه جوره پشت شماییم برادر
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
4
تیمهای پایتخت به هیچ دردی نمی خورند . الان نگاه کنید با بختیار و آرش افشین چه کردند در استقلال واقعا از خوزستان می تونید به تیم ملی بروید و از همینجا ترنسفر بشوید اروپا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها