به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

نظر اماراتی‌ها درباره همگروهی با استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال الجزیره امارات تأکید کرد که تیمش از چند دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربه لازم را کسب کرده است و در دوره جدید این رقابت‌ها امیدوار به صعود تا مراحل پایانی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین سهیل سرپرست تیم الجزیره امارات در گفت‌وگو با روزنامه الامارات الیوم، در خصوص همگروهی این تیم با استقلال خوزستان، لخویا قطر و یک تیم از مرحله پلی‌اف، عنوان کرد: اعتقاد دارم که با قرعه مناسبی روبرو شدیم. صرف‌نظر از اینکه باید با کدام تیم‌ها باید رقابت کنیم، در ابتدا باید متوجه اهمیت مسابقات باشیم و آمادگی لازم برای حضور در این دوره را پیدا کنیم، چرا که این مسابقات در سطح قاره برگزار می‌شود و امسال جوایز مالی آن نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تیم الجزیره روند خوبی را طی می‌کند و ما اطمینان داریم که تیم‌مان در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا نمایش متفاوتی نسبت به گذشته خواهد داشت و هدف ما اینست که تیم الجزیره تا بالاترین مراحل ممکن صعود کند.

سرپرست تیم الجزیره افزود: سعی می‌کنیم تا قبل از شروع مسابقات شناخت کاملی از تیم‌های همگروه‌مان پیدا کنیم. همچنین باید راهکارهای لازم را بیندیشیم تا نیروی بدنی بازیکنان الجزیره با توجه به حضور همزمان در چهار جبهه دچار تحلیل نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم الجزیره امارات که در این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته، سال قبل در رده هفتم قرار گرفته بود اما به‌خاطر قهرمانی در جام حذفی امارات، مجوز حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کرد.

الجزیره امارات که برای نهمین سال متوالی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود، طی هشت دوره قبلی هیچ‌گاه توفیقی به دست نیاورده و در مراحل ابتدایی حذف شده است، اما از صحبت‌های سرپرست این تیم چنین برمی‌آید که تیم سفیدوسیاه‌پوش ابوظبی در صدد جبران ناکامی‌های آسیایی‌اش در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا است.

نظر قطری‌ها درباره همگروهی با استقلال خوزستان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها