به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نظر قطری‌ها درباره همگروهی با استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیر اجرایی تیم فوتبال لخویا قطر اعتقاد دارد تیمش در گروه برابری قرار گرفته است و باید تلاش زیادی کنند تا از این گروه راهی مرحله بعدی شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، قرعه کشی رقابت‌های سال 2017 لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار شد و تیم‌های استقلال خوزستان، الجزیره امارات و لخویا قطر در گروه دوم قرار گرفتند و تیم چهارم این گروه از بین تیم‌های الفتح سعودی، نسف قارشی ازبکستان و الحد بحرین انتخاب خواهد شد.

 عدنان محمد العلی، عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی باشگاه لخویا قطر، در خصوص قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 به سایت لخویا گفت: به تمام تیم‌هایی که در گروه‌مان قرار گرفته‌اند احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم تا از این مرحله به دور دوم صعود کنیم. رقابت در این گروه آسان نیست، چون همه تیم‌های گروه پرقدرت هستند و با هدف صعود به دور بعدی در بازی‌ها حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: مشورت لازم را با کادر فنی انجام می‌دهیم تا بازیکنان تیم را آماده‌ی حضور در این مسابقات مهم کنند و آرزو می‌کنم که تیم ما با عبور از مرحله یک‌چهارم نهایی تا ادوار نهایی رقابت‌های این دوره بالا برود.

عدنان محمد العلی در رابطه با تغییرات احتمالی در کادر بازیکنان تیم لخویا گفت: تیم ما ثبات خوبی دارد و منتظر بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب هستیم. تغییراتی در کادر بازیکنان تیم انجام نمی‌دهیم، چون به توانمندی بازیکنان‌مان اعتقاد داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه لخویا قطر هفت سال پیش تأسیس شد و در اولین سال حضورش در لیگ دسته دوم توانست به لیگ ستارگان قطر صعود کند و طی شش سال اخیر همواره جزو تیم‌های مدعی فوتبال این کشور بوده است. حریف قطری استقلال خوزستان، سال گذشته در لیگ ستارگان قطر چهارم شد اما با توجه به قهرمانی در جام حذفی موفق به دریافت سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
9
استقلال صنعتی باید پول بازیکنهاشو بده و اول بفکر لیگ ایران باشه چون بازیهای آسیایی سه ماه دیگه شروع میشه. اگه یادتون باشه فولاد یکبار که بودجش کم شد از آسیا حذف شد و از لیگ برتر سقوط کرد چون فکرشون توی آسیا بود مواظب باشید بلای فولاد سر استقلال صنعتی نیاد
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
1
4
ببینید کی گفتم تنها تیمی که آبروی فوتبال این مملکت نگه میداره همین استقلال خوزستان..استقلال که حذف میشه ..پرسپولیس هم ۳تا۳تا میخوره ..ذوب آهن چوب غرورش میخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها