به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

قرعه مناسب آبی خوزستان در لیگ قهرمانان

قرعه مناسب آبی خوزستان در لیگ قهرمانان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان با قرعه مناسبی در لیگ قهرمانان آسیا روبرو شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان براساس قرعه‌کشی رقابت‌های سال 2017 لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الجزیره امارات و لخویا قطر همگروه شد و آخرین تیم این گروه از بین برنده دیدار الفتح سعودی با برنده بازی تیم‌های نسف قارشی ازبکستان و الحد بحرین مشخص خواهد شد.

گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2017 در مقایسه با سایر گروه‌های منطقه غرب این قاره، از نظر اکثر رسانه‌های ورزشی کشورهای این منطقه، گروه مناسب‌تری نسبت به سایر گروه‌هاست و سوابق آسیایی حریفان استقلال خوزستان در این گروه نیز مؤید همین نکته است.

الهلال و الاهلی عربستان سعودی که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته و قدرتمندترین نمایندگان این کشور محسوب می‌شوند، در گروه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. العین و الاهلی امارات هم که در دوسال اخیر فینالیست لیگ قهرمانان شده‌اند، براساس قرعه در سایر گروه‌ها جای گرفتند و نام تیم لوکوموتیو ازبکستان به‌عنوان مقتدرترین تیم فعلی این کشور در گروه اول مسابقات سال جدید لیگ قهرمانان ثبت شد.

الجزیره امارات و لخویا قطر که باید با استقلال خوزستان رودررو شوند، سال قبل در لیگ‌های کشورشان مقام قابل توجهی نداشتند. الجزیره در لیگ امارات هفتم و لخویا در لیگ قطر چهارم شد اما این دوتیم با قهرمانی در جام حذفی کشورهای امارات و قطر سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کردند و قرعه مسابقات آن‌ها را با تیم آبی‌پوش دیار کارون در یک گروه قرار داد.

تیم‌های الجزیره و لخویا اگرچه در رقابت‌های فصل جاری لیگ‌های امارات و قطر عملکرد بسیار خوبی داشته و جزو تیم‌های مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند، اما سوابق قبلی حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا نشان داده است که این دوتیم در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن توفیق چندانی نداشته‌اند و در سطح قاره مدعی نبوده‌اند.

با وجودی که تیم استقلال خوزستان به‌واسطه مشکلات مالی کار دشواری در مسابقات لیگ قهرمانان پیش رو خواهد داشت، قرعه مناسبی نصیب این تیم شده است و اگر آبی‌های دیار کارون تدارک خوبی برای حضور در این رقابت‌ها داشته باشند، صعود آن‌‌ها به دور دوم غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها