به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

سعداوی: گناه هوادار فولاد چیست که محروم باشد؟

سعداوی: گناه هواداران فولاد چیست که محروم باشند؟

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به محرومیت تماشاگران از دیدن دربی خوزستان معترض است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم فولاد خوزستان طی هفته‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در بازی گذشته تیم مدعی نفت تا هفته دوازدهم را با 4 گل شکست داد. نعیم سعداوی درخصوص روند صعودی تیمش و بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان صحبت‌هایی را انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

چطور شد فولاد به یکباره اوج گرفت و این همه پیشرفت کرد؟
اول فصل هم گفته بودم. تیمی که شکل و شمایل جدید می‌گیرد نیازمند زمان است. فاکتور زمان می‌تواند خیلی مهم باشد و تیم‌هایی که تغییرات زیادی داشتند در هفته‌های ابتدایی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. در فولاد صبر و حوصله و حمایت و پشتیبانی باعث شد بازیکنان به خودباوری برسند و جو صمیمی و همدلی که در تیم ما وجود دارد باعث شد که فوتبالی زیبا و جذاب را ارائه کنند. دیدید که فولاد روند رو به رشدش را با ارائه یک فوتبال جذاب نشان داده و امیدوارم به همین شکل پیش برود.

12 هفته از لیگ برتر گذشته و شما چهره‌های شاخصی را در تیم‌تان می‌بینید. بازیکنانی که از هفته چهارم به بعد روند رو به رشدی را در فولاد ایجاد کردند مثل طالب‌لو و ساسان انصاری و چند بازیکن دیگر.
فوتبال یک بازی گروهی است و تیم است که کار را پیش می‌برد. از هیات‌مدیره گرفته تا کادر خدمات باشگاه همه زحمت می‌‌کشند و من قبول دارم که بازیکنان با تجربه ما خیلی به ما کمک کردند. راحت بگویم ما در تیم نسبت به یکدیگر ابراز علاقه می‌کنیم و هوای هم را داریم. جزو تیم‌هایی هستیم که رفاقت در آن حکم‌فرما است. این کاری که شما می‌بینید و همه در آن حل شده‌ایم در نامی مثل فولاد حل شده و هر کس جایگاه خودش را دارد.

اما نقش برخی از بازیکنان را هم نمی‌شود منکر شد.
درست است. مثلا ساسان انصاری بازیکنی است که از فولاد خوزستان جدا نبوده و نیست. او 8 سال در اینجا سابقه دارد و همیشه باید فولاد را خانه خودش بداند. قبل از اینکه او به فولاد بیاید من با او صحبت کردم و پیش‌بینی کرده بودم که روزهای خوبی در انتظارش است. حالا هم تلاش می‌کنیم که او به شرایطی بهتر از این روزها برسد.

انتظارتان از کادر فنی تیم ملی چیست؟
بی رودربایستی بگویم که 2-3 بازیکنان ما لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند. من اول فصل در مورد این موضوع صحبت نکردم ولی می‌دانم که به جز انصاری دو سه بازیکن دیگر در تیم ما حضور دارند که نقش‌شان کاملا مشخص است و می‌توانند پیراهن تیم ملی را بپوشند. مطمئن هستم تمام فعالیت این نفرات که اسم‌شان را نمی‌برم زیر ذره‌بین کادر فنی تیم ملی است.

به بازی با نفت برسیم. ظاهرا بعد از بازی تعدادی از تماشاگران به عملکرد بوحمدان انتقاد داشتند.
اصلا چنین چیزی نیست و خوشبختانه تماشاگران ما با شعور رفتار می‌کنند و از همان هفته‌های ابتدایی که تیم نتیجه نگرفت و تا امروز که موفق شده‌ایم در سرما و گرما پشت ما بودند. شما دیدید که در اصفهان در آن سرمای شدید تعدادی از تماشاگران برای حمایت از ما به این شهر آمدند که من قدردان آنها هستم.

این هفته دربی خوزستان دارید اما بدون تماشاگر.
دربی هست اما فوتبال بدون تماشاگر و هوادار یعنی صفر. فرض کنید بازی دربی نباشد ولی اگر تماشاگر نداشته باشد اصلا فوتبال معنی نمی‌دهد. خواهش من از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج این است که شرایطی را ایجاد کنند که مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند.مثلا اتفاقی که در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس افتاده چه ربطی به هواداران فولاد دارد و گناه آنها چیست؟ من فکر می‌کنم باشگاه استقلال خوزستان هم از این بابت ناراحت است و من خواهش می‌کنم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیم‌شان برای بدون تماشاگر بودن بازی تجدیدنظر کنند تا مردم در یک روز تعطیل و هوای مطبوع فارغ از همه چیز لذت ببرند.

برای بازی این هفته مصدوم یا محروم که ندارید؟
ما مهرداد جماعتی را چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی خوشبختانه بقیه بچه‌ها سرحال هستند. البته یکی دو بازیکن با آسیب‌دیدگی جزئی در تیم ما وجود دارد اما ان‌شاءالله با هماهنگی کادر پزشکی می‌رسند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
7
تا موقعی که طارمی هست سایر بازیکنان در تیم ملی جایی ندارند، حالا اینکه طارمی چه کیفیتی داره و چه گندهایی که نمی زنه اصلا مهم نیست، مهم اینه که دلال ها پشت سرش هستند، برا خودش میره ترکیه، برمی گرده، قرارداد میلیاردی می بنده، دعوت میشه تیم ملی، ولی امثال زهیوی و مرتضی تبریزی حتی تو اردوی تیم ملی هم حاضر نمی شن چه برسه به اینکه برا تیم ملی بازی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
7
ساسان و شریفات و ناصری یک اردو دعوت بشن حقشونه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
1
2
بر خلاف اقای سعداوی من فکر میکنم باشگاه اس خوزستان تمایل داره بازی به همین شکل و بدون تماشاگر برگزار بشه چون می دونن اکثریت مطلق سکوهای غدیر سهم هواداران پر شور فولاد خواهد شد به همین دلیل پی گیر لغو محرومیت نیستن و الا با توجه به همشهری بودن دو تیم خیلی راحت میشه فولاد رو به عنوان میزبان این بازی معرفی کرد
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
1
2
باسلام اکبرایمانی نیست کجاست؟
پاسخ ها
همشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
بهتر که اکبر ایمانی نیست. سه بازی اول بازی کرد دوتا باخت تو اهواز اوردیم. از بازی چهارم که ایمانی از ارنج رفت بیرون تا الان نباختیم.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
5
اقای سعداوی چی دیدی تو بازی رشید فرخی؟چرا جای یه بچه خوزستانی رو گرفتی واسه همچین بازیکنی؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها