به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

دایی: گفته بودم مهاجمان فولاد سرعتی هستند

دایی: گفته بودم مهاجمان فولاد سرعتی هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امروز گل‌هایی از فولاد خوزستان خوردیم که هفته گذشته بارها گفته بودم مهاجمان فولاد سرعتی هستند و روی این موضوع تأکید کردم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارسف علی دایی بعد از شکست تیمش مقابل نفت تهران گفت: قبل از اینکه به حریف گل بزنیم 3 فرصت خیلی خوب داشتیم که بازیکنان نتوانستند از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنند. حق‌ ما نبود که در نیمه اول بازنده به رختکن برویم و اعتقاد دارم حاکم مسابقه ما بودیم ولی بعد از آنکه گل را زدیم در بعضی از صحنه‌ها عملکرد خوبی نداشتیم.

وی افزود: وقتی که با بازیکنانم صحبت کردم، یکی از آنها گفت گل دوم فولاد به خاطر این بود که بازیکن حریف او را هل داد و او هم توپ به دستش خورد و سپس داور هند گرفت و همان ضربه تبدیل به گل شد. فکر می‌کنم این گل ناحق بود و اعتراف می‌کنم ما آمده بودیم 3 امتیاز را بگیریم، ولی ضدحملات حریف خوب بود و با وجود اینکه در هفته گذشته تأکید کرده بودم که حریف بازیکنان سرعتی دارد، اما از همان ناحیه گل خوردیم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا مبعلی از دقیقه 60 به زمین آمد، گفت: این مسئله دلیل فنی داشت و ما در تمرینات به نقاط ضعف و قوت حریفمان نگاه می‌کنیم. از طرفی امروز زمین هم لغزنده بود و روی تاکتیک تیمی تأثیر داشت.

خبرنگاری گفت: شما در نیمه دوم تعویض‌هایی کردید که همه خوزستانی‌ بودند و دلیل این موضوع چه بود که دایی گفت من تعویض‌هایم را روی نقاط ضعف و قوت حریف انجام می‌دهم و اینکه اینها خوزستانی بودند و من به این دلیل آنها را در نیمه دوم به زمین فرستاده و در نیمه اول بازی ندادم فکر درستی نیست.

سرمربی نفت تهران در پایان گفت: به فولاد خوزستان و مردمش تبریک می‌گویم که تیم جوان و باانگیزه‌ای دارند.

برچسب ها: علی دایی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستان مهد فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
2
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون آقای دایی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها