به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

فولاد 4 – نفت 2؛ تیم دایی چهارتایی شد

فولاد 4 – نفت 2؛  تیم دایی چهارتایی شد

خوزستان اسپورت:
هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 11 آذر 95 – ساعت 16:40
فولاد خوزستان 4 – نفت تهران 2
گل: ساسان انصاری (31، 90- پنالتی و 2+90) ایوب والی (85) برای فولاد – عیسی آل‌کثیر (79) عباس بوعذار (4+90) برای نفت برای نفت
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: علی میرزابیگی و بابک عباسقلی زاده
اخراج: میلاد فخرالدینی (4+90- نفت)
اخطار: سینا مریدی، یوسف وکیا (فولاد) - وحید حمدی‌نژاد، احمد آل‌نعمه (نفت)
تماشاگر: چهار هزار نفر

فولاد خوزستان: وحید طالب‌لو، یوسف وکیا، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو (83- محمود مطلق‌زاده)، احمد عبدالله‌زاده، اسماعیل شریفات (88- محمد اهل‌شاخه)، عبدالله ناصری (80- بهرام رشیدفرخی) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

نفت تهران: میلاد فراهانی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل‌نعمه، محمد دانشگر (59- ایمان مبعلی)، میلاد فخرالدینی، علیرضا عزت کرامت (72- عباس بوعذار)، آرش رضاوند، اکبر صادقی، ایگور پراهیچ، امیرارسلان مطهری و محمد قاضی (78- عیسی آل‌کثیر)
سرمربی: علی دایی

خلاصه بازی
تیم فوتبال فولاد خوزستان بهترین پیروزی فصل را در برابر نفت تهران به‌دست آورد.

فولاد خوزستان با یک تغییر در خط دفاعی به دیدار نفت تهران رفت و سینا مریدی هافبک جوان فولادی‌ها در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شد. همچنین مثلث تهاجمی متشکل از اسماعیل شریفات، عبدالله ناصری و ساسان انصاری بعد از خاتمه محرومیت یک جلسه‌ای ناصری در خط حمله‌ی فولاد شکل گرفته بود تا باز هم تیم اهوازی با تکیه بر حرکات هماهنگ این سه بازیکن به تیم مقابل فشار بیاورد که همین‌گونه نیز شد و گل فولاد در نیمه اول روی حرکت ترکیبی مثلث تهاجمی این تیم شکل گرفت.

اما تیم نفت تهران یک تغییر غیرمنتظره در ترکیب داشت و ایمان مبعلی با صلاحدید علی دایی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. سرمربی نفت احتمالاً با توجه به هوای بارانی و لغزندگی زمین ترجیح داده بود تا از بازیکنان فیزیکی‌تر در میانه میدان تیمش استفاده کند اما این راهکار در نیمه اول مؤثر واقع نشد و تیمش این نیمه را با شکست به رختکن رفت.

اولین خطر جدی این بازی در دقیقه چهار توسط ایگور پراهیچ روی دروازه فولاد خلق شد. پس از اینکه این فرصت به هدر رفت، تیم فولاد روی فرار عبدالله ناصری می‌رفت تا صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شود که خطای وحید حمدی‌نژاد باعث توقف ناصری شد ولی داور به یک کارت زرد بسنده کرد.

بازی برای دقایقی در نیمه میدان دنبال می‌شد و کمتر خطری دروازه‌ها را تهدید می‌کرد که تیم فولاد روی حرکت سریع و ترکیبی شریفات، ناصری و انصاری موفق به گشودن دروازه نفت در دقیقه 31 بازی شد. فولادی‌ها سه دقیقه بعد و در یک حرکت مشابه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما ضربه حمید بوحمدان در پی ارسال عبدالله ناصری به خارج از چارچوب دروازه نفتی‌ها رفت.

شوت راه دور محمد دانشگر در دقیقه 36 و شوت محکم بوحمدان در دقیقه 41 آخرین فرصت‌های بازیکنان دوتیم در دقایق انتهایی نیمه نخست بود که ثمری نداشت و این نیمه با برتری یک بر صفر فولاد خاتمه یافت.

بازیکنان فولاد با دوندگی زیاد در میانه میدان، از همان ابتدای نیمه دوم سعی در حفظ برتری در این منطقه داشتند. علی دایی هم که نتیجه را از دست رفته می‌دید، ایمان مبعلی و عباس بوعذار دو هافبک خوزستانی‌اش را به میدان فرستاد تا خط میانی نفت را تقویت کند. این نیمه از بازی با برتری فولادی‌ها در میانه میدان و حرکات خطرناک سه مهاجم این تیم دنبال می‌شد و بازیکنان نفت تهران هم با روی آوردن به بازی مستقیم و ارسال توپ‌ها به محوطه جریمه فولاد سعی در زدن گل تساوی داشتند.

فولاد در دقیقه 75 روی پاس شریفات و ضربه انصاری فرصت زدن گل دوم را داشت اما دخالت مدافع نفت باعث رفتن توپ به کرنر شد و دقایقی بعد گل تساوی تیم نفت روی همکاری دو بازیکن تعویضی این تیم و توسط آل کثیر تازه وارد رقم خورد تا علیرغم برتری تیم فولاد این تیم میهمان باشد که به گل می‌رسد.

بازی در دقایق پایانی با حساسیت زیادی همراه گردید و بازیکنان فولاد خوزستان که مستحق پیروزی در این دیدار بودند، فشار زیادی به تیم نفت وارد کردند و در دقیقه 85 با شوت دیدنی ایوب والی از فاصله 30 متری به گل دوم رسیدند تا شادی به سکوهای استادیوم غدیر بیاید. فولادی‌ها بعد از زدن گل دوم برای زدن گل سوم تلاش کردند و در دقیقه 90 با نفوذ حمید بوحمدان به یک ضربه پنالتی و گل سوم رسیدند.

این گل البته پایان کار نبود و سرخ‌پوشان اهوازی در اوقات تلف شده توسط ساسان انصاری به یک گل دیگر دست پیدا کردند و عباس بوعذار بازیکن خوزستانی تیم نفت تهران نیز یک گل برای نفت تهران زد تا بازی با نتیجه 4 بر 2 به‌سود فولاد تمام شود.

فولاد خوزستان با پیروزی در این مسابقه 16 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): عبدالله ناصری در پی پاس اسماعیل شریفات از سمت راست گریخت و توپ را زمینی به درون محوطه جریمه تیم نفت ارسال کرد تا ساسان انصاری از خروج اشتباه میلاد فراهانی نهایت استفاده را ببرد و توپ را از جلوی دستان دروازه‌بان نفت وارد دروازه تیم تهرانی کند.

1-1 (نفت): ارسال ایمان مبعلی به پشت مدافعان فولاد خوزستان و ضربه سر عیسی آل‌کثیر مهاجم تازه‌وارد نفت تهران گل تساوی نفتی‌ها را رقم زد.

2-1 (فولاد): ضربه ایستگاهی حمید بوحمدان توسط مدافعان نفت برگشت داده شد و ایوب والی با استفاده از توپ برگشتی و شلیک سنگین از فاصله 30 متری دروازه نفت را باز کرد.

3-1 (فولاد): حرکت حمید بوحمدان به درون محوطه جریمه نفت و خطای احمد آل‌نعمه یک ضربه پنالتی برای فولاد داشت که این ضربه پنالتی را ساسان انصاری تبدیل به گل سوم میزبان کرد.

4-1 (فولاد): در پی یک ضدحمله سریع و پاس طلایی بهرام رشیدفرخی به ساسان انصاری، مهاجم گلزن فولاد با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف گل چهارم تیمش را زد تا در این مسابقه هت‌تریک کرده باشد.

4-2 (نفت): عباس بوعذار از روی یک ضربه ایستگاهی و ناهماهنگی در بین بازیکنان فولاد که تقابل خوبی با این ضربه نداشتند، گل دوم نفت را وارد دروازه وحید طالب‌لو کرد تا شکست تیمش را کمرنگ‌تر کند.

در حاشیه
* هواداران فولاد خوزستان پلاکاردی به زبان‌های عربی و فارسی ر ا تهیه کرده بودند که در آن شعار مبارزه با دخانیات درج شده بود.
* همزمان با سوت آغاز بازی بارش باران مجدداً آغاز شد و تماشاگران برخی از دقایق بازی را زیر باران دنبال کردند.
* قبل از شروع بازی اعضای تیم فوتبال خوزستان و نعیم سعداوی به سمت علی دایی رفته و با وی برخورد گرمی داشتند، همچنین وحید طالب‌لو با تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت تهران و به‌‌خصوص علی دایی برخورد گرمی داشت.
* مسابقه دو تیم به دلیل اتفاقات رخ‌داده در حله و برخورد دو قطار در سمنان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
* هواداران فولاد خوزستان استقبال خوبی از ایمان مبعلی بازیکن اسبق این تیم داشتند و او را تشویق کردند.
* در دقیقه پنجم مسابقه، بیژن حیدری به وحید حمدی‌نژاد بازیکن نفت تهران اخطار داد که این مسئله با اعتراض علی دایی روبرو شد. اعتراض دایی در حالی بود که بازیکنان و نیمکت نشینان فولاد اعتقاد به اخراج بازیکن نفت داشتند.
* علی دایی ترجیح داده بود از ایمان مبعلی بازیکن خوزستانی تیمش در ترکیب اصلی استفاده نکند. دایی این بازیکن را در دقیقه 59 به میدان فرستاد.
* هر سه بازیکن تعویضی تیم نفت تهران را بازیکنان خوزستانی تشکیل دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
هوادار فولاد در امارات
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
11
مبارک تموم فولادیها باشه. ایشالله هفته های بعد هم همینطور طوفانی ظاهر بشیم.
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
1
11
فولاد میتونه قهرمان بشه چرا که نه؟ اینکه یک تیم نه هفته نمیبازه یه نشونه خیلی خوبه. اگه ارنست اضافه بشه اگه سروش یا بازیکنی در حد او اضافه بشه.اگه فولاد سه بازی اخر نیم فصل رو ببره ؟ میتونه قهرمان بشه.تنها رقیب جدی فولاد که ثبات داره تیم برانکو هست.تراکتور قطعا ثبات لازم رو نداره و.... اگه خودمون رو باور کنیم بازهم می تونیم قهرمان بشیم.
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
8
مبروووووکین

ایول دمتون گرم بچه ها بخصوص ایوب خان

انشاءالله فردا صنعت نفت توبازی برنده بشه که خوشحالیمون سه برابر بشه
دنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
14
همه ی بردهای امروز تقدیم به روح پاک برادرم سجاد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
خدا رحمتشون کنه .
Ashil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
10
باتشکر از سایت عزیز و تبریک به همه اهوازیا چه فوتبالیا و غیر فوتبالیا..خواستم ذکر کنم سه بازیکن عبداله ناصری، احمد عبداله زاده و بوحمدان فوق العاده شیک و باکلاس بازی میکنن...بازم تشکر از 5000 هزار نفری که تونستن رفتن ورزشگاه
پاسخ ها
ابادانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
اره واقعا.البته اسی مسی رو یادت رفت بگی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
7
خداراشکر وخسته نباشین بچه ها
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
7
تبریک به طلای سرخ خوزستان
امشب شب عزای دشمنهای داخلی تیم فولاده
اقایون مسئول تیم که فکر میکنید با عقب انداختن کار ارنست میتونید به تیم ضربه بزنید در اشتباه هستید
روی صحبتم مشخصا با اقای ... هست که هوادارها رو تحریک میکنه علیه سرمربی و بازیکنها. این اقا از فولاد حقوق میگیره و دنبال ضربه زدن به تیمه که مربی خودشو بیاره جای سعداوی اقاجان تو خودت روی رابطه با مدیرعامل باشگاه داخل تیم سمت گرفتی حالا طلبکار هم هستی؟
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
8
آخ که درهم کوبیدن تیم دایی چه حالی داد. دنیا و فولاد بزرگ تیم محبوب جنوب غرب ایران
مختار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
1
7
الف الف مبروکین من کل اعماقی یافولاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
10
گل ایوب والی ورق رو برگردوند بازی داشت مساوی تمام میشد که با اون شوتش بازیو داغ کرد ماشالا کاپیتان بااخلاق
ساسان انصاری دمش گرم با هتریک و دم نعیم سعداوی گرم که نذاشت این بازیکن روی نیمکت پرسپولیس نابود بشه
دم هوادارهای گرم که رفتن زیر بارون تیمو تشویق کردن خدایا شکرت
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
4
5
ساسان انصاری شایسته دوست داریم
وحید جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
6
تبریک بابت برد شیرین به کل بچه های تیم خسته نباشید عرض میکنم همچنین تشکر از گزارشگر بازی که با ارامش و هیجان خاصی کل بازی رو گزارش کرد انشاالله همیشه تیمهای خوزستانی سربلند بیرون بیان از زمین بازی
فولاد
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
5
بازی با شوت ایوب کاملا به نفع فولاد برگشت.ممنون از همه. فولاد بطور محسوسی سرعت بازی را با پاس های آرام کند می کرد در حالیکه آنچه درست بود سرعت دادن به بازی بود که نتیجه 4 گل داشت.واقعا حضور مهاجم مثل انفورد حال فولاد را دگرگون میکند.کسی که استخدام می شود تا حرف افراد غیر بومی بالا دست را درجهت تخریب ارزش های خوزستان که سلامت در اخلاق و ورزش است عملی کند.اقای سعداوی بازگشت سروش رفیعی و ارنست در نیم فصل یک لطف بزرگ خدایی است.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
5
کجا هستن کسانی که دم از تموم شدن فولاد می زدن ؟
اخطار به همه دشمنان
فولاد بزرگ برگشته
فولادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
7
0
تبريك به همه فولادي ها و ممنون از بچه هاي با غيرت فولاد
مريدي ضعيف ظاهر شد و جاي خالي سعيدي و جماعتي به چشم ميومد
رشيد فرخي بدرد تيم نميخوره بايد بره
ساسان عالي ممنون همگي
پاسخ ها
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
اتفاقن مریدی خوب بازی کرد با اینکه پستش نبود رشیدفرخیم موثر بازی کرد لطفن پیام تفرقه انگیز ندید من از شما میپرسم اگه رشیدفرخی پاس گل چهارم نمیداد ساسان چطور گل میزد؟ یا بقیه گلها همه روی زحمات تیمی بوده نه فردی شما گلها رو ببین یه بار دیگه تا بحرفم برسی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
3
4
گزارشگر بازی عالی بود از دست نریموسایی راحت شدیم نریموسایی هروقت گزارش کرده جوسازی و منفی بافی ضد خوزستان بوده
مصیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
4
واقعا بازی خیلی خوبی دم بچه های فولاد گرم من که کلی خوشحالی کردم.به امید خدا روند رو به رشد فولاد همیشه همینطوری باشه
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
4
از طرف هواداران اس اهواز تبریک میگم...مبروک و الف مبروک
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
5
لذت بردم ،مبارک همه دوستداران فوتبال خوزستان،فردا صنعت ببره جونمون تکمیل می شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
2
فقط نری موسی و چهرازی واقعا افتضاح گزارش میکنن منم از گزارشگر امروز راضیم البته فامیلیشو نمیدونم چیه.
اقای سطوت درسته یکم ضعیفه و بعضی چیزارو جا به جا میگه ولی اونم متعصب حداقل. فقط خواهشا صدا و سیمای خوزستان بازیای فولادو بدین به همین گزارشگر لطفا.
نفت مسجدسلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
2
امروزروزخوزستانیهابودازبازی فولادحال کردم.نفت مسجدسلیمان واستقلال وفولادسربلندمون کردن امروز
مهدی سزاوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
2
از طرف بچه های آبادان تبریک میگم..انشاالله پیروزی های بعدی فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها