به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورموسوی: داور در دادن اخطارها اشتباه کرد

پورموسوی: داور در دادن اخطارها اشتباه کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور این دیدار باید یک مقدار با حوصله‌تر قضاوت می کرد. او در دادن اخطارها به دو بازیکن ما اشتباه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپا که با برتری استقلال خوزستان همراه شد گفت: این برد را به هواداران که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند تقدیم می‌کنم. بازی سختی بود. پیش بینی دشواری این بازی را کرده بودیم. حریف قابل احترام بود. هفته‌ها شانس با ما نبود اما امروز از فرصت ها استفاده کردیم و توانستیم 3 امتیاز را دشت کنیم.

وی درباره داوری گفت: داور این دیدار باید یک مقدار با حوصله‌تر قضاوت می کرد. او در دادن اخطارها به دو بازیکن ما اشتباه کرد. زهیوی اصلا توهین نکرد و بیت سعید هم تمارض نکرد. در مجموع قضاوت خوبی داشت.

پورموسوی گفت: 2-3 هفته پیش هم نگران مطالبات بودیم. با مدیرعامل نشست داشتیم و مشخص شد 12 نفر می توانند در نیم فصل بروند اگر مطالباتشان پرداخت نشود. امیدوارم این اتفاق نیفتد و مسئولان استان نیز به ما کمک کنند تا در نیم فصل دوم و آسیا شرایط‌مان بهتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
آقاي پور موسوي اين تيم همانگونه كه از اسمش پيداست متعلق به خوزستان ميباشد و هر كس در اين باشگاه خدمتي كرده ضمن آرزوي توفيق و سربلندي براي او حق الزحمه خود را با تمام و كمال دريافت نموده است و هيچكس حق اولويت جهت نابود كردن تيم را ندارد كه جنابعالي إعلام ميكنند كه ويسي در بردن بازيكنان استقلال خوزستان به سپاهان اولويت دارد آیا شما تاخير بوجود آمده در پرداختها ناراحت نيستيد؟ اميدواريم اين همه مصاحبه كردن جنابعالي و تهديد به رفتن بازيكنان از باب دلسوزانه باشد. در ضمن ما مردم خوزستان يقين داريم كه مسئولين استان و در راس آنها استاندار محترم تمام همت خود را بكار ميگيرند تا بازيكنان قبل از نيم فصل حق و حقوق خود را بگيرند و مطمئن باشيد اين بازيكناني كه در اول فصل به آن همه پيشنهادات ميلياردي نه گفتن الان هم خيلي راحت از آن ميگذارند و در خوزستان ميمانند آقاي پورموسوي بازيكنان خوزستاني را خواهشاً به رفتن به اصفهان تشويق نكنيد آنها را به ماندن در استان تشويق كنيد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها