به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

سایپا 0 – استقلال 2؛ پیروزی آبی‌ها با ضربات پنالتی

سایپا 0 – استقلال 2؛ پیروزی آبی‌ها با ضربات پنالتی

خوزستان اسپورت:
هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم دستگردی تهران
پنجشنبه 11 آذر 95 – ساعت: 15
سایپا تهران 0 – استقلال خوزستان 2
گل: رحیم زهیوی (15- پنالتی) میثم دورقی (76- پنالتی)
داور: روح‌الله شریفی
کمک داوران: سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم
اخطار: مهدی بدرلو، سیامک کورشی، روزبه شاه‌علیدوست (سایپا) - رحیم زهیوی، حسن بیت‌سعید (استقلال)
تماشاگر: سیصد نفر

سایپا تهران: حامد فلاح‌زاده، ابراهیم شکوری (75- سجاد مشکل پور)، جونیور لوپز، سیامک کورشی، سعید لطفی، مهدی بدرلو، علی زینالی، ابراهیم صادقی (61- محمد سلطانی)، روزبه شاه‌علیدوست، ژوزه رینالدو (46- ژوزه رینالدو)و مسعود حسن‌زاده
سرمربی: حسین فرکی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، عزت‌الله پورقاز، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند (75- علی اصغر عاشوری)، حسین بهرامی (51- میثم دورقی)، مهدی مؤمنی، حسن بیت‌سعید (83- محمد شریفی) و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های سایپا تهران و استقلال خوزستان با برتری دو بر صفر آبی‌پوشان خوزستانی به پایان رسید.

استقلال خوزستان در بیست دقیقه ابتدایی بهتر از میزبان بازی کرد و پس از طراحی حملاتی روی دروازه تیم سایپا به یک ضربه پنالتی منجر به گل رحیم زهیوی دست یافت. شاگردان حسین فرکی بعد از دریافت این گل کنترل بازی را در دقایق پایانی نیمه اول در دست گرفتند و با ارسال‌های مداوم به روی خط دفاعی استقلال سعی در رسیدن به دروازه این تیم داشتند که در این امر ناکام ماندند.

در نیمه دوم، تیم سایپا با یک تغییر به میدان آمد تا با ارائه بازی تهاجمی گل خورده را جبران کند اما سرنوشت این نیمه هم مثل نیمه اول رقم خورد و استقلال خوزستان که منطقی‌تر از میزبان بازی می‌کرد، با تصاحب یک ضربه پنالتی دیگر موفق به زدن گل دوم شد تا با سه امتیاز شیرین از میدان خارج شود.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با کسب سومین پیروزی در فصل جاری 15 امتیازی شد تا با امیدواری بیشتری در ادامه مسابقات ظاهر شود.

شرح گل
0-1 (استقلال): خطای ابراهیم شکوری روی مهدی مؤمنی یک ضربه پنالتی برای استقلال خوزستان به دنبال داشت که این ضربه را رحیم زهیوی وارد دروازه حامد فلاح‌زاده کرد و شادی را به اردوی آبی‌ها آورد.

0-2 (استقلال): خطای روزبه شاه‌علیدوست روی سلیمان بحرانی بازیکن استقلال خوزستان باعث اعلام یک پنالتی دیگر برای آبی‌پوشان شد. این بار ضربه پنالتی را میثم دورقی هافبک دفاعی استقلالی‌ها که در نیمه دوم به میدان آمده بود، تبدیل به گل کرد و تیمش را دو بر صفر پیش انداخت.

در حاشیه
* تعدادی از تماشاگران خوزستانی با حضور در استادیوم دستگردی به تشویق تیم استقلال خوزستان پرداختند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در تهران تنها نباشد.
* مهدی ترابی، الساندرو فیلیپ، غلامرضا رضایی، امید خالدی، حامد شیری و علی قلی زاده بازیکنان غایب تیم سایپا در این دیدار بودند که به دلیل مصدومیت یا محرومیت موفق به همراهی سایپا نشدند.
* رحیم زهیوی به‌دلیل اعتراض به داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. زهیوی نسبت به این کارت زرد معترض بود و اعتقاد داشت که روح‌الله شریفی نباید به او اخطار می‌داد.
* حسین بیت‌سعید هم در این بازی از داور کارت زرد گرفت که البته این اولین کارت زرد بیت‌سعید در فصل جاری بود.
* بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان نسبت به کارت زرد حسن بیت‌سعید در نیمه دوم مسابقه اعتراض کرد و از سوی داور اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
3
مبروک یا الازرق.
تبریک به خوزستانیها
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
2
مبروکین

احسنت درود برشرفتان
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
2
مبروووکین

احسنت به بچه های باغیرت خوزستان دمتون گرم
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
1
مبروکین یا شباب الخوزستان
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
1
تبریک میگم..انشاالله پیروزی های بعدی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها