به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

بازی فولاد – راه‌آهن؛ بازی با سلامت تماشاگران

یعقوب کعبی
فولاد-راه آهن لغو می شود؟

شهرهای اهواز و آبادان از صبح امروز شاهد پدیده گرد و غبار شدید بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت، گرد و غبار شدید که از صبح امروز در شهرهای اهواز و آبادان حاکم شده بود، باعث تعطیلی مدارس شهرستان اهواز و لغو اکثر پروازهای بعد از ظهر امروز در فرودگاه بین المللی این شهر شد. شدت گرد و غبار امروز در اهواز بسیار بالا بود و قدرت دید در فضاهای آزاد را به شدت کاهش داد. این هوا همچنین باعث مراجعه تعداد زیادی از شهروندان اهوازی به بیمارستان ها گردید.

کورش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز به ایسنا گفت که از امشب بارش خفیف باران و وزش شدید باد به گرد و غبار موجود اضافه خواهد شد و این پدیده تا روز جمعه ادامه خواهد یافت.

فولاد-راه آهن لغو می شود؟

چنین هوایی ضرورت تعویق بازی فولاد خوزستان و راه آهن را بیش از پیش می کند و سازمان لیگ به عنوان اجرا کننده مسابقات باید سلامتی مردم اهواز و اعضای تیم های فولاد و راه آهن را در نظر داشته باشد. اگر شرایط جوی موجود در اهواز طبق اعلام مدیرکل هواشناسی خوزستان تا روز جمعه تداوم داشته باشد، برگزاری بازی مذکور می تواند سلامتی حاضران در استادیوم را در معرض خطر قرار دهد.

اهوازی ها البته قبلاً به بازی کردن در چنین شرایطی مجبور شده اند. مانند روزی که سعید مظفری‌زاده داور سابق فوتبال ایران، علی حمودی دفاع راست وقت تیم فولاد را در ورزشگاه تختی اهواز با کارت قرمز از میدان اخراج کرد تا پیروزی در بازی نیمه نهایی جام حذفی را به پرسپولیس و علی دایی هدیه کند.

فولاد-راه آهن لغو می شود؟

عکس های اول و دوم مربوط به هوای امروز اهواز است که با دوربین محمد آهنگر عکاس ایسنا به ثبت رسیده و عکس سوم نیز مربوط به بازی معروف فولاد و پرسپولیس است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
9
ضمن تشکر از شما بابت پیگیری این موضوع مهم میخواستم از سازمان لیگ بپرسم چرا دو سال قبل بازی استقلال تهران و شهرداری تبریز رو بخاطر یه ذره گرد و غبار لغو کردن اما فولاد مجبوره توی این هوای جهنمی بازی کنه؟ ایا فقط تیمای تهران واسه سازمان لیگ و فدراسیون مهم هستن؟
amin
|
Germany
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
8
متاسفانه همیشه در حق تیم فولاد تبعیض میکنن حتی وقتی پای جون تماشاگرامون در میون باشه/اون بازی که اقای مظفری زاده سر تیم فولادو برید علی دایی هی به به و چه چه میکرد و از همه چیز تعریف میکرد ولی بازیای بعدی که پشت سر هم بردیمشون فقط غر میزد و بهانه میگرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
8
امروز نیم ساعت تو خیابون بودم نفسم گرفت نمیدونم این بازیکنا چجوری میخان بازی کنن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
4
اقا تو رو خدا برگزار نکنید این هوا هزار تا مرض و بدبختی میاره والا این هوا اگه لیگ بنگلادش هم باشه بازی لغو میشه اخه چه وضعیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها