به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازی فولاد – راه آهن برگزار می‌شود؟

خوزستان اسپورت
فولاد – راه آهن برگزار می‌شود؟

پدیده گرد و غبار شدید بار دیگر روی شهرستان اهواز سایه انداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پدیده گرد و خاک که از روز سه شنبه هفته جاری وارد خوزستان شده بود، امروز در برخی شهرهای استان از جمله اهواز شدت گرفته و زندگی روزمره مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

در همین راستا، شهریار میرخشتی، رئيس مركز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان خطاب به شهروندان خوزستانی خصوصاً ساکین اهواز اعلام کرده است: افرادی كه مشكلات تنفسي دارند به ویژه افراد مسن و كودكان از گرد و غبار دوري کرده و تا جایی که ممکن است از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از منزل حتما از ماسك​هاي تنفسي استفاده كنند.

ميرخشتي با تاکید بر اين كه افراد عادي نیز در خطر عوارض گرد و غبار قرار دارند، تصریح کرد: ضروری است که افراد عادي و سالم نیز در هنگام پدیده گرد و غبار، از ماسك​هاي تنفسي استفاده كنند.

در چنین شرایطی که نفس کشیدن را برای مردم سخت کرده است، این سئوال پیش می آید که اگر پدیده گرد و غبار تا جمعه شب در اهواز تداوم داشته باشد، آیا سازمان لیگ دستور به لغو بازی فولاد و راه آهن خواهد داد یا به برگزاری مسابقه مذکور تحت هر شرایطی اصرار می کند؟

فولاد – راه آهن برگزار می‌شود؟


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
3
اگر از آسمان اهواز سنگ هم ببارد اتفاقی نمی افتد .این هم از عرضه و مسئولیت پذیری مسئولان خوزستان است . از صبح چندین بار با استانداری ، فرمانداری ، ستاد مدیریت بحران تماس گرفتم .کسی نیست به داد مردم برسد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها