به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

پورموسوی: اشتباهات مدافعان ارتباطی به پول ندارد

پورموسوی: اشتباهات مدافعان ارتباطی به پول ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چقدر داد بزنم؟ چقدر حرف‌هایم را تکرار کنم؟ کسی به حرف‌های من محل نمی‌گذارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که به شدت از عملکرد مدافعان تیمش ناراضی است، از ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب تیمش خبر داد. سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال خوزستان صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

باشگاه استقلال خوزستان در این فصل با مشکلات شدید مالی روبروست. به نظر شما عدم تمرکز بازیکنان تیم به مسائل مالی برمی‌گردد؟
اشتباهات و عدم تمرکز مدافعان ما هیچ ارتباطی به مشکلات مالی ندارد. در بازی روز گذشته ما بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کردیم اما در آخرین لحظات باز هم گل عجیب خوردیم.

برخی معتقدند بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر دچار غرور شده‌اند. با نظر این عده موافق هستید؟
از قهرمانی ما چند ماه گذشته و همه چیز تمام شده است. بازیکن حرفه‌ای باید بداند از امروز باید تلاش کند تا دوباره قهرمان شود. حفظ قهرمانی از کسب قهرمانی سخت‌تر است. من از یک جمله بسیار بدم می‌آید؛ اینکه می‌گویند «تیمی که یک سال قهرمان شده، سال بعد زمین می‌خورد.» این حرف برای من غیر قابل قبول است. من تلاشم را انجام داده‌ام و هنوز هم امیدوارم. نمی‌خواهم بی‌جهت به خودم روحیه بدهم ولی من اعتقاد دارم تیم ما پتانسیل بالایی دارد. روزهای خوب ما هم می‌رسد اما بازیکنانم باید خود را تا سطح مردم پایین بیاورند و از بالا به پایین نگاه نکنند.

پس قبول دارید که بازیکنان‌تان مغرور شده‌اند.
چقدر داد بزنم؟ چقدر حرف‌هایم را تکرار کنم؟ کسی به حرف‌های من محل نمی‌گذارد. من از دو ماه پیش هشدار دادم و گفتم از این تیم حمایت کنید. حالا زمانی است که مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند. ما هنوز پاداش قهرمانی خود در فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم. بارها گفتم وقتی زمین بخوریم، بلند شدن دوباره کار راحتی نیست. البته معتقدم تنها مسئولان شهری و استانی نباید به ما کمک کنند. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و فدراسیون هم باید به ما کمک کند.

از فدراسیون چه توقعی دارید؟
ما اکنون به کمک نیاز داریم. سازمان لیگ مطالبات سال گذشته ما را به جای حق عضویت فصل جاری برداشته است. در واقع پول‌ها را از این جیب به آن جیب می‌کنند.

تصمیم دارید در بازی بعدی، تغییر و تحولات در ترکیب تیم ایجاد کنید؟
شک نکنید چنین کاری را انجام خواهم داد. من هم ظرفیت محدودی دارم و تا یک حدی می‌توانم پشت بازیکن بایستم ولی نمی‌توانم با حمایت بیش از اندازه به تیمم ضربه بزنم. من دوست دارم به بازیکن کمک کنم به شرایط خوب خود برگردد اما وقتی خودش نمی‌خواهد، من نمی‌توانم کاری انجام دهم. به بازیکنان ذخیره گفته‌ام در حالت آماده‌باش قرار بگیرند. اگر قرار است با این مدافعان در هر بازی 3 تا 3 تا گل بخوریم، حداقل به 4 بازیکن جوان میدان می‌دهم تا دو سال دیگر به سرمایه‌ای برای فوتبال ایران تبدیل شوند.

استقلال خوزستان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. نگران نیستید عملکرد ضعیفی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره داشته باشید؟
من روزهای سخت‌تری را هم تجربه کرده‌ام. با استقلال خوزستان در لیگ یک بودم. در لیگ دو شرایط بسیار سختی را تجربه کردم و در رده‌های پایه هم که همیشه با مشکلات مالی و کمبود امکانات مواجه بودم. ما در حال حاضر نماینده ایران در آسیا هستیم و باید نگاهی ملی به تیم ما وجود داشته باشد. اگر تیم ما زمین بخورد، دودش به چشم فوتبال ایران می‌رود. ما فقط حق خود را می‌خواهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
4
اقای پورموسوی عزیز من شما به خاطر یه بازیکن تیم رو به هم ریختیه. یه بار پور قاز دفاع اخر بود بعد نتیجه نگرفتی کعبی رو از کنار کشیدیش وسط زمین به جای پورقاز. بعد پور قاز رو گذاشتی بین طیبی و دورقی بازم نتیجه نگرفتی پورقاز رو باز یه خط بردی جلو عملا دورقی از خط جلو واسه زدن ضربات سر اول اوردیش گذاشتیش یه خط عقب.اومدی حساس ترین پست رو دادی به بی نظم ترین و کند ترین بازیکن. بابا من خودم ۱۵ سال فوتبال بازی کردم دیگه میدونیم کدوم بازیکن تواناییش چقدره. خدای نکرده از روی قصد و غرض حرف نمی زنیم که.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
3
2
سید کاپلو ما حمایتت میکنیم کوکا اجازه نمیدیم ی مربی غیر فنی رو ب تیم ارائه بدن سید ما درکت میکنیم سید ب کارخودت ادامه بده بازیای بزرگتری در راه است از عاشوری استفاده کن پورقاز رو نیمکت نشین کن و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
2
3
در حد سرمربیگری لیگ برتر نیستی هنوز برادر. هم خودت رو اذیت میکنی هم بقیه رو
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
4
سید با بازیکنها تعارف نکن هرکی ضعیفه بازیش نده الان این بازی خو عزت پورقاز 3 کارته شده خودبخود یکی از دفاعا اینطوری عوض میشه دوتا دیگه رو خودت عوض کن ذخیره ها رو بازی بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
1
3
در جواب سئوال دوم گفته: بازیکنان ما باید خود را تا سطح مردم پائین بیاورند و از بالا به پائین نگاه نکنند!!!!
یعنی واقعا بعضی فوتبالیستها اینجور توهمات و خیالاتی دارند که از سطح مردم بالاترند. خنده ام گرفت. مگه موفقیت و بزرگی و پیشرفت فقط تو ورزش اونم فقط فوتباله!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
4
1
حرفش حرف بود
m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
3
آقای پورموسوی این تیم به اصطلاح معذرت میخوام باید شلاق بخوره. تمرینات تیم در این تعطیلات بیست و چند روزه رو ساعت 7 صبح برگزار کن.و علاوه بر اون یک روز در میان تمرین بعد از ظهر هم بگذار. شما هم وظیفه داری احساس مسئولیت خود را جدی دنبال کنی و به مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی فشار بیاوری و در صورت نیاز اولتیماتوم بدی. از طریق نمایندگان مجلس اهمیت این نکته که این این فصل نماینده اول ایران در آسیا است رو مطرح و تبیین کن.
کارهایی که میشه کرد ایناست که گفتم اون وقت مردم قضاوت میکنن کی چکار کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
3
نمرینات ساعت 7 صبح خوبه. افشین قطبی دقیقا اینکار رو سال 86 در پرسپولیس کرد و نتیجه داد. بازیکنان مجبور شده بودن به همین دلیل شبها خیلی زود بخوابند و آمادگی بدنی فوق العاده‌ای پیدا کرده بودند در نهایت قهرمان شدن
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
1
2
تیم از لحاظ تاکتیکی مشکل داره تیم های حریف براحتی و ازادانه رو دروازه ما هر کاری دوست داشته باشن انجام میدن.دفاع لایه ایی نداریم فاصله بین هافک و دفاع زیاد است سانت روی دروازه ما زیاد است.ترس من از کیسه گل شدن در آسیاست حالا تیم های لیگ برتر پیش کش ولی واقعا هر گردی گردو نیست شما کجا و ویسی خوزستان فروش کجا.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها