به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
جانشین فرناندو خسوس از دسته 4 برزیل می‎آید

دروازه‌بان جدید استقلال خوزستان را بشناسید

دروازه‌بان استقلال خوزستان از دسته 4 می‌آید

خوزستان اسپورت- جایگزین دروازه‎بان جداشده‎ی تیم فوتبال استقلال خوزستان، یک دروازه‎بان از لیگ دسته چهارم برزیل است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که هواداران فوتبال خوزستان مدت‌هاست چشم انتظار معرفی جایگزین فرناندو خسوس به‌عنوان سنگربان تیم قهرمان لیگ برتر و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند، خبر می‎رسد که یک دروازه بان برزیلی حاضر در لیگ‎های استانی و لیگ سری D این کشور روز سه‎شنبه هفته جاری برای عقد قرارداد با تیم قهرمان فوتبال ایران وارد تهران می‎شود.

سایت ورزش سه درباره دروازه‌بان جدید استقلال خوزستان نوشته است: «رافائل گزینه استقلالی‎های خوزستان برای این پست است. این گلر برزیلی 26 ساله تا کنون 8 بازی در لیگ 2 برزیل و 11 بازی در لیگ 3 برزیل انجام داده است و مابقی فوتبالش را در لیگ استانی توپ زده است.»

به گزارش خوزستان اسپورت، در همین راستا و با مراجعه به سایت‌های بین‌المللی مرجع گزارش مسابقات لیگ‌های مختلف فوتبال جهان به این آمار جالب می‌رسیم که رافائل 26 ساله که هم‌اکنون دروازه‌بان نیمکت‌نشین تیم دسته چهارمی NOVO HAMBORGU در گروه پانزدهم مسابقات لیگ دسته چهارم (سری D) برزیل است، تا سال 2013 میلادی در هیچ‌کدام از لیگ‌های دسته اول تا چهارم برزیل سابقه بازی رسمی نداشته است.

این دروازه‌بان بلندقامت اما در سال 2013 میلادی 5 بار با پیراهن تیم دسته دومی ABC در لیگ سری B برزیل بازی کرد و در سال 2014 میلادی نیز 11 بار با پیراهن تیم دسته سومی Duque de Caxias در سری C برزیل به میدان رفت که در پایان فصل با این تیم به دسته چهارم سقوط کرد.

رافائل روبایو سال 2015 را در لیگ استانی Goiano 1 با پیراهن تیم آتلتیکو سپری کرد و در این سال فقط در یک بازی لیگ استانی مذکور به تاریخ 9 ابریل 2015 درون دروازه تیمش قرار گرفت. این دروازه‌بان برزیلی همچنین در سال جاری میلادی 10 بار برای تیم گلوریا در لیگ استانی Gaucho 1 بازی کرده اما از زمان آغاز لیگ دسته چهارم برزیل که در 17 گروه 4 تیمی جریان دارد، نتوانسته است در ترکیب ثابت تیم NOVO HAMBORGU قرار بگیرد.

تیم فعلی دروازه‌بان موردنظر استقلال خوزستان از ساعت 23:30 امشب و همزمان با فینال جام ملت‌های اروپا در بازی ماقبل آخر گروه پانزدهم لیگ سری D برزیل میزبان تیم Brusque خواهد بود و گفته می‌شود که رافائل روبایو طبق برنامه هماهنگ شده با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان بعد از این مسابقه به سمت ایران حرکت می‎کند تا قراردادش با تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را نهایی کند.

خبر استخدام این دروازه‌بان از لیگ سری D برزیل در حالی منتشر شد که پیش از این اخباری مبنی بر جذب یکی از بهترین دروازه‌بان‌‌های لیگ سری B برزیل توسط کادر فنی استقلال خوزستان در رسانه‌ها مطرح بود.

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان سال گذشته با قراردادی حدود 150 هزار دلار موفق به جذب فرناندو خسوس به‌عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ سری C برزیل شدند و امسال با توجه به حضور تیم استقلال خوزستان به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و حساسیت‌های موجود در بازی مقابل نمایندگان سایر کشورهای آسیایی پیش‌بینی می‌شد که نماینده ایران با هزینه‌ کردن مبلغی بین 150 تا 200 هزار دلار اقدام به جذب یکی از بهترین دروازه‌بانان سری B برزیل کند، اما اکنون با افشای نام رافائل روبایو دروازه‌بان نیمکت‌نشین لیگ سری D برزیل این احتمال پیش می‌آید که شاید مربیان استقلال خوزستان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های باشگاه سراغ یک دروازه‌بان لیگ دسته چهارم رفته‌اند تا هزینه چندانی روی دست باشگاه نگذارند.

این‌ها البته فقط اما و اگرهایی هستند که مطرح می‌شوند، چرا که با توجه به حضور مدیرانی چون سیدجواد نعمتی‌نژاد و علی پورکیانی در باشگاه استقلال خوزستان و یک مربی استعدادشناس نظیر سیروس پورموسوی، همچنین مشاوران باتجربه‌ای که استقلالی‌ها را در زمینه‌های مختلف یاری می‌کنند، یک احتمال دیگر نیز اینست که رافائل روبایو دروازه‌بان برزیلی موردنظر استقلالی‌ها با توجه به قامت بلندش دارای استعدادهای بالقوه‌ای در زمینه دروازه‌بانی فوتبال باشد که در برزیل نادیده گرفته شده‌ و شاید بتواند با حضور در خوزستان این استعدادها و توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

اگر استقلالی‌ها به همین دلیل اقدام به جذب رافائل روبایو می‎کنند و این سنگربان برزیلی یک دروازه‎بان مناسب برای دفاع از دروازه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد، آن‎گاه باید به کادر فنی استقلال خوزستان آفرین گفت که ترجیح داده‌اند به‌جای صرف هزینه‌ای بین 150 تا 200 هزار دلار و جذب یک دروازه‌بان مطرح سری B برزیل، به‌سراغ یک دروازه‌بان توانمند در سری D رفته‌اند که توانایی فنی وی در برزیل نادیده گرفته شده است و می‎توان او را با قیمتی بسیار اندک جذب کرد، چرا که رقم قراردادهای بازیکنان نیمکت‎نشین لیگ دسته چهارم برزیل بسیار پایین می‎باشد و تیم استقلال اهواز در فصل گذشته با لوئیز فرناندو سانتوس دروازه‎بان سری D برزیل که سابقه بازی در لیگ برتر ایران را هم داشت، قراردادی به مبلغ 165 میلیون تومان (حدود 50 هزار دلار) منعقد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، استقلالی‌های خوزستان سال گذشته ثابت کردند که می‌توان استعدادهای نادیده گرفته شده‌ی فوتبال ایران نظیر حسن بیت‌سعید، عقیل کعبی، فرشاد جانفزا، دانیال ماهینی، رحیم زهیوی و ... را با قراردادهای مالی پایین به لیگ برتر کشور آورد و جام قهرمانی را هم تصاحب کرد و حالا اگر دروازه‎بان برزیلی موردنظر استقلال نیز دارای چنین کیفیت فنی بالایی باشد، می‎توانیم انتخاب استقلالی‎ها را تحسین کنیم اما اگر غیر از این باشد، این سئوال پیش خواهد آمد که چرا استقلال خوزستان سراغ گزینه بهتری نرفته است.

با کلیک در  اینجا  می‌توانید رزومه کامل رافائل روبایو دروازه‌بان بلندقامت برزیلی را در سایت ساکر وی مشاهده کنید. همچنین تصویری از آمار عملکرد دوران ورزشی این دروازه‌بان را می‌بینید.

دروازه‌بان استقلال خوزستان از دسته 4 می‌آید؟!


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
10
خدا کنه خوب باشه منتها فکر نمیکنید اگر خوبه چرا لیگ سه یا لیگ دو برزیل نبردنش یا لیگ چهار واسه چی ذخیرست؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
12
تیمای خوزستانی امسال خیلی کم هزینه کردن چه استقلال چه فولاد چه صنعت انگار نه انگار خوزستان این همه سرمایه داره
فوادی
|
Germany
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
10
3
حتما دروازه بان خوبیه که استقلالیا اونو پسندیدن. امار مهم نیس عملکرد مهمه که رافایل هم کارنامه بدی نداشته و توی دسته دو تا چهار برزیل بازی کرده که کار هرکسی نیست
جاسم صگوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
10
بابادرسته تیمهای ماوابسته به شرکتهاوموسسات بزرگ هستند ولی وقتی که مدیرهای غیربومی باشند معلومه دارند تیمهای شهرشونودارند ساپورت میکنند استقلال وپیروزی سازمان تربیت بدنی داره ازهمین استانمون تغذیشون میکنه ولی واسه تیمهامون ندارن
اسكندري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
9
آقا قیمتش اگه خودشون روبکشن 50 هزاردلاره والله بقیه اش مال مافیای فوتباله .آقای نعمتی نژاد باید مواظب بیت المال باشی.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
4
4
مهم عملکرد این بازیکن در لیگ ایران است .خسوس هم دروازه بان مطرحی نبود ولی در لیگ ایران خوب کار کرد.جذب بازیکن در استقلال خوزستان و صنعت نفت بهتر از فولاد انجام می شه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
6
اگر واقعا همینطور که نوشتید بااستعداد باشه که خوبه با 50 هزار دلار بیارنش اما منطقی بود گلر بهتر میوردن یه کم بیشتر پول میدادن ناسلامتی داریم میریم آسیا زشته از لیگ استان بازیکن بیاریم
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
3
اقا این خبر رو توی خبرگزاری خوندم لینکشو میذارم ببینید با خیر شما خیلی مرتبط هست درباره دروازبان اوردن از دسته سه.

www.tasnimnews.com/fa/news/1395/04/20/1125998
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
4
وضعیت استقلال خوزستان با توجه به حفظ اکثریت تیم فصل قبل بد نیست و خیلی بهتر از فولاد و صنعت هست.
خوزستان اسپرت عزیز لطفا کمی هم انتقادات رو متوجه یارگیری و سستی آقایان در فولاد و صنعت کنید، با این همه امکانات که مخصوصا فولاد داره واقعا بازی دیروزش افتضاح بود.. صنعتی کمی بهتر بود..
حیف این فولاد رو تبدیل به یک تیم معمولی در اذهان کنن!!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
7
4
حق با ویسی بود !!!!!!!!
hamid
|
United States of America
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
8
دروازبان ذخییییره لیگ دسته چهارم برزییییل واسه بازی های اسیایی
ای خدااااا چی بگم کی میشنوه
موسی عالیوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
3
3
چرا 50هزاردلارالکی خرج یه دروازه بان ازلیگ استانی برزیل میکنین؟؟؟؟من یه دروازه بان میشناسم دوروز دیگه آزادمیشه با50هزارتومنم میاد بازی کنه براتون.ایمان اوبیزمیک بهترین دروازه بان تیم مشکی پوشان باغ چشمه علی هستش.لطقا الکی ارز ازکشور خارج نکنین.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
1
0
زود قضاوت نکنید بزارید بازیشو ببینیم مگه خسوس از کجا اومده بود که بهترین دروازبان ایران شد دروازبان ایرانی خوب کم داریم
مهدی مزرعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
1
انشالله دروازبان خووبی باشد. بازی ممقابل ترااکتور ببینیم. . انشالله باتوکل برخداا امسال باز هم خوزستان جام می برد. ولی ححقیقتش بزرگترین اشتباه استقلال خوزستان فرناندو خسوس از. دست. دادن. انشالله مرا اخرا انشوف حظورکم بل ملعب غدیر فی اسیا
مهدی مزرعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
1
انشالله دروازبان خووبی باشد. بازی ممقابل ترااکتور ببینیم. . انشالله باتوکل برخداا امسال باز هم خوزستان جام می برد. ولی ححقیقتش بزرگترین اشتباه استقلال خوزستان فرناندو خسوس از. دست. دادن. انشالله مرا اخرا انشوف حظورکم بل ملعب غدیر فی اسیا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها