به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

احمدزاده: حداقل سهم ما یک امتیاز بود

احمدزاده: حداقل سهم ما یک امتیاز بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: روی غفلت بازی را به فولاد واگذار کردیم و حداقل سهم ما یک امتیاز بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد احمدزاده پس از شکست یک بر صفر ملوان مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: بازی برابری را در نیمه نخست انجام دادیم و فولاد یک فرصت داشت که آن را تبدیل به گل کرد. این گل روی غفلت زده شده و عقب افتادیم. در نیمه دوم، بازی در زمین فولاد بود و تفکر حریف روی ضد حمله گذاشته بود.

وی افزود: فولاد خودش را در شرایط دفاعی و ضد حمله گذاشته بود و با موقعیتی که نیمه دوم داشتند، می‌توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. نتیجه می‌توانست غیر از این باشد و می‌توانستیم به حداقل امتیاز برسیم. انتظار من از بازیکنان بیش از این بود و در هیچ لحظه‌ای فکر نمی‌کردم نتیجه را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد اینکه آیا ملوان در لیگ می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: این سوال کلیشه‌ای است. تیم‌هایی که 10 امتیاز عقب هستند، عنوان می‌کنند که در لیگ می‌مانیم. ما دو امتیاز از نزدیک ‌ترین حریف قبل از خودمان جلو بوده و تفاضل گل‌مان نیز بهتر است. بنابراین امید ما خیلی بیشتر از سایر تیم‌هاست. لزومی ندارد که از شرایط خودمان بترسیم.

احمدزاده در خصوص آمدن سهیل رحمانی به داخل زمین گفت: اشتباه کردم که رحمانی را به بازی فرستادم. روی غفلت بازی را واگذار کردیم و حداقل سهم ما یک امتیاز بود. نتیجه بازی را در روند بازی ندیدم و مساوی حق دو تیم بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
1
4
اقای احمد زاده اگه بازیکنان فولاد کمی با دقت و با هوش بودن حداقل باید سه گل می خوردی
برو به جون کومه ها و انصاری و ابراهیمی دعا کن و البته داور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها