به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

فولاد 1 ملوان 0؛ شمال مغلوب جنوب شد

فولاد 1 ملوان 0؛ شمال مغلوب جنوب شد

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وششم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 28 فروردین 94 – ساعت 17:30
فولاد خوزستان 1 – ملوان انزلی 0
گل: امیرحسین فشنگچی (43)
داور: یدالله جهانبازی
کمک‌داوران: تورج عیوض محمدی و حسین رحیمی پور
اخطار: عزیز معبودی (ملوان)
تماشاگر: سه هزار نفر

فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، لئونارد مساریچ، محمد اهل‎شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات (79- محمود مطلق‌زاده) و دورگ کوئه‎ماها (46- مهرداد بایرامی و 60- حسین ابراهیمی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ملوان انزلی: سید حسین حسینی، محمد ستاری، حامد نورمحمدی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، شهاب کرمی، سعید یوسف زاده، محمد رضی‌پور (58- رضا درویشی)، پژمان نوری (70- سهیل رحمانی)، صادق محرمی (77- فرزاد جعفری) و سیدجلال رافخایی
سرمربی: محمد احمدزاده

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان انزلی با نیتجه یک بر صفر به‌سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

نیمه اول دیدار فولاد و ملوان از سرعت بالایی برخوردار نبود و بازی احتیاط‌آمیز دوتیم باعث شد تا فرصت‌های اندکی روی دروازه‌ها خلق شود. ملوان انزلی که در غیاب چند بازیکن محروم و مصدوم به اهواز سفر کرده بود، در نیمه اول فقط یک‌بار روی حرکت سیدجلال رافخایی خطرساز ظاهر شد که محمد اهل‌شاخه مدافع فولاد سد راه حرکت این بازیکن گردید و ملوانان به این صحنه اعتراض داشتند.

فولاد خوزستان هم که پس از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان با روحیه بالاتری به میدان آمده بود، در نیمه اول عمده حرکات تهاجمی‌اش را روی پاس‎های در عمق ماتیاس چاگو و فرارهای اسماعیل شریفات پایه‌گذاری می‌کرد که در دو سه صحنه روی دروازه ملوان خطرساز شد و در نهایت توسط فشنگچی به گل رسید.

ضربات اسماعیل شریفات در دقایق 20 و 28 و گل آفساید اعلام شده این بازیکن در دقیقه 33 از جمله خطرات تیم فولاد در نیمه نخست بود تا در نهایت فولاد در دقیقه 43 روی یک ضدحمله سریع با حرکت ترکیبی شریفات و انصاری و فشنگچی دروازه ملوان را گشود و برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم، مهرداد بایرامی در خط حمله فولاد جانشین دورگ کوئه‌ماها شد اما آسیب دیدگی این بازیکن موجب تعویض اجباری وی پس از 15 دقیقه حضور در میدان گردید تا این بار حسین ابراهیمی به میدان بیاید و تغییراتی در آرایش بخش هجومی فولاد ایجاد شود. ملوان انزلی هم با اضافه کردن رضا درویشی به خط حمله سعی داشت فشار بیشتری به خط دفاعی میزبان وارد کند و به گل مساوی برسد.

شوت اسماعیل شریفات در دقیقه 53 که توسط حسینی دروازه‌بان ملوان به کرنر رفت، اولین صحنه خطرناک این نیمه بود و یک دقیقه بعد نوبت به مهرداد طهماسبی دروازه‌بان فولاد رسید تا سد راه ضربه سیدجلال رافخایی شود و توپ را به کرنر بفرستد. در دقیقه 63 باز هم فولاد فرصت گلزنی پیدا کرد اما خروج حسینی باعث دفع موقعیت گلزنی شریفات روی پاس ساسان انصاری شد.

ملوان انزلی در ادامه مسابقه روی به ارسال‌های توپ‌های بلند آورد و یاران فولاد با کنترل بازیکنان ملوان چشم به ضدحمله داشتند  تا از این طریق به گل دوم برسند. شوت حسین ابراهیمی در دقیقه 82 که از کنار دروازه ملوان به خارج رفت و ضربه ایستگاهی سهیل رحمانی در آخرین دقیقه وقت تلف شده نیز به خط دفاعی فولاد برخورد کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به‌سود میزبان تمام شود و هر دوتیم در رده دوازدهم و سیزدهم باقی بمانند.

شرح گل:
1-0 (فولاد): ضدحمله فولادی‌ها با حرکت شریفات و پاس انصاری در بین مدافعان ملوان به فشنگچی رسید تا فشنگچی با استفاده از اشتباه عزیز معبودی مدافع ملوان توپ را تصاحب کند و با پای چپ دروازه تیم شمالی را روی پاشنه بچرخاند.

در حاشیه
* با وجود رایگان اعلام شدن مسابقه، استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامد. شاید برگزاری بازی در روز اول هفته از دلایل عدم استقبال تماشاگران بوده باشد.
* حدود 50 هوادار تیم ملوان انزلی که از شمال به جنوب سفر کرده بودند، با حضور در پشت نیمکت این تیم به تشویق بازیکنان ملوان پرداختند.
* مسعود رضائیان مدیرعامل خوزستانی تیم ملوان انزلی در استادیوم غدیر حضور داشت و قبل از بازی تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان با وی خوش‌وبش کردند.
* دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان پس از دو بازی غیبت ناشی از محرومیت به نیمکت تیم فولاد خوزستان برگشت و روی نیمکت حضور داشت.
* تعدادی از هواداران فولاد خوزستان بنری در ورزشگاه بر علیه محمدرضا خانزاده نصب کردند و با اشاره به این که این مدافع زمانی پرسپولیسی بوده است، خواستار این شدند که خانزاده تیمشان را ترک کند.
* مهدی بدرلو و عبدالله ناصری که امروز در لیست فولاد حضور نداشتند، در ورزشگاه حضور یاذفتند و بازی را از نزدیک دیدند.
* حامد نورمحمدی مدافع ملوان در ابتدای نیمه دوم و در پی برخورد با ساسان انصاری از ناحیه صورت مجروح شد و برای دقایقی در بیرون زمین توسط کادر پزشکی ملوان مداوا شد.
* مهرداد بایرامی که از ابتدای نیمه دوم جایگزین دورگ کوئه‌ماها شده بود، در دقیقه 60 مصدوم شد و جای خود را به حسین ابراهیمی داد.
* تعداد تماشاگران از سوی بلندگوی ورزشگاه 2500 نفر اعلام شد.
* اسماعیل شریفات پس از تعویض در اواخر مسابقه از سوی تماشاگران فولاد مورد تشویق قرار گرفت.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
1
14
بین همه تیم های دنیا عشق است فوفوفولاد
amin behbahan
|
Seychelles
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
1
14
فولاد خیلی بهتر شده و روون بازی میکنه...بالاخره بحران سختی که گرفتار تیممون شده بود با حمایت تماشاکرای متعصب خوزستانی پشت سر گذاشتیم و تقریبا میشه گفت تو لیگ موندیم...خسته نباشید به همه...از الان باید به فکر فصل آینده و ساختن تیمی قویتر از الان و انشالا قهرمانی باشیم...
abbas
|
Germany
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
8
8
خوشم میاد که اسکوچیچ مردانه ایستاد و جنگید و تیم رو کاملا متحول کرد.
نیم فصل دوم تیم 180 درجه تغییر کرده.
سخت گل میخوریم و سخت میبازیم.
سال آینده با خرید یک هافبک بازیساز و یک مهاجم خارجی گلزن و صد البته یکی دو مدافع وسط مطمئن میتونیم قهرمان لیگ بشیم.
اسکوچیچ هم باااااید بمونه.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
13
هوررررررا فولاد
سه امتیاز ارزشمند رو گرفتیم و از منطقه ی خطر کاملا دور شدیم
جونم اسی مسی
ماشالا طهماسبی سه بازی سه کلین شین سلیمی بشین رو نیمکت که خوب نشستی
داور هم حسابی هوای ملوان رو داشت ولی نتونست کاری از پیش ببره
لحظه شماری می کنیم برای فصل بعد و بازگشت فرکی و سعداوی و ستاره های سربازمون
گزارشگر پرسپولیسی این بازی هم که حسابی روی اعصاب بود
زنده باد فولاد بزرگ
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
14
قلبم راضی به تبریک گفتن نمیشه ،فقط میتونم به بازیکنان و هواداران خسته نباشید بگم. امیدوارم حالا که فولاد به نقطه امن رسید ، اژدری و تمام همدستانش خیلی سریع استعفا بدن تا تیم برای فصل بعد استارت وبرنامه ریزی کنه. اژدری با خودش فکر نکنه که بمونه وجبران کنه! هواداران و دلشکستگان فولاد این جبران رو نمیخوان . اژدری استعفا استعفا استفا
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
9
بازی سرد و بی روحی بود فقط رو حرکتای شریفات و ابراهیمی توپ میبردیم ولی خدارو شکر بردیم با این همه بودجه و بازیکن تیمی که باید سهمیه بیاره رفته دوازدهم اما باز میگم خداروشکر
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
10
ستاره های سرباز؟؟؟ رحمانی و رفیعی ک قراردادشون تمام شد ..افشین هم ک فسخ کرد ..کرمی هم قرادادشو فسخ کرد ...کدوم بازیکن سرباز ..سال بعد هم همینه
abbas
|
Germany
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
3
8
خوشم میاد که اسکوچیچ مردانه ایستاد و جنگید و تیم رو کاملا متحول کرد.
نیم فصل دوم تیم 180 درجه تغییر کرده.
سخت گل میخوریم و سخت میبازیم.
سال آینده با خرید یک هافبک بازیساز و یک مهاجم خارجی گلزن و صد البته یکی دو مدافع وسط مطمئن میتونیم قهرمان لیگ بشیم.
اسکوچیچ هم باااااید بمونه.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
1
8
یقینا بهترین موقست برای اینکه اسکو، بدون برنامه و بی دانش کنار بره و مربی جنتلمن خودمون حسین فرکی به تیم برگرده البته اژدری هم استعفا بده. شاید اینطور به حسابهای پشت پردشون رسیدگی نشه اونم بخاطر رساندن فولاد به نقطه امن. امیدوارم امشب که این دو نفر کمی مزه ارامش رو چشیدند دل هواداران رو با استعفاشون خوشحال کنند. چون فکرمیکنم امشب دیگه خون به مغزشون خواهدرسید.
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
5
فقط یه حرکت تیمی خوب داشتیم که گل شد خیلی اشتباه فردی داریم یه مقدارش بخاطر کیفیت بازیکناس درکل امتیاز حساسی گرفتیم تبریک به فولادیا
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
6
اسم نمی یارم ولی بعضی از بازیکنها اصلا تو کلشون چیزی به نام مغز وجود نداره
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
4
1
برا فصل اینده باید سلیمی "خالدی" کوماها "ابراهیمی" بایرامی و جناب اسکوخان از فولاد برن و فرکی یا یه سرمربی بومی +رفیعی+ بختیار+بایکنان جون فولاد و چندتا از بازیکنان بومی نفت تهرانو جذب کنیم مطمنا قهرمان میشیم البته اگه دشمنان فولاد بزارن.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
اقای احسان ..خودت یکم فکر کن بازیکنایی مثل رفیعی و رحمانی ک الان تراکتور هستن هیچوقت برنمیگردن فولاد ..وقتی تیم بهتری رفتن نمیان ک پسرفت کنن تازه شاید برن پرسپولیس و استقلال ..خود رفیعی گفت بزرگترین اشتباهش این بود ک اومد فولاد ..تازه مدیرا ف لادم بودجه ندارن سال بعد بدتر از امسال میشه فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها